بازاریابی محتوایی چگونه به کسب‌وکار شما کمک می‌کند؟

0

رپورتاژ

سئو، بازاریابی محتوایی و تولید محتوا، کلمات و عبارات پرتکراری هستند که در این‌روزها به وفور از آن‌ها یاد و استفاده می‌شود. با شیوع کرونا، کسب‌وکارهای بیشتری به فضای مجازی و تجارت آنلاین روی آوردند و با این مفاهیم مواجه شدند. در این یادداشت، سعی داریم تا خط ربط این مفاهیم به ظاهر همسان را نشان دهیم و در کنارش، نویسش را نیز که در حوزه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی فعال است به شما معرفی کنیم.

اگر حوصله کنید و تا پایان این یادداشت همراهی‌مان کنید، با دو کد تخفیف پذیرای‌تان خواهیم بود 🙂

وب‌سایتی در رأس قله‌ی گوگل!

کدام کسب‌وکار است که دلش نخواهش در صفحه‌ی اول گوگل باشد؟ دیگر برای همه‌ی ما ثابت شده است که برخورداری از رتبه‌های برتر در گوگل، تا چه اندازه‌ای می‌تواند بر موفقیت و فروش‌مان اثرگذار باشد. اما رسیدن به این دستاورد، آن‌قدرها هم ساده نیست. بیایید سریع و سرراست، نگاهی به فرایندی که برای رسیدن به این موهبت در پیش روی‌مان است بیاندازیم:

اگر سئو را زنجیره‌ای از تکنیک‌های بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو در نظر بگیریم، تولید محتوا یکی از دنباله‌های اصلی آن محسوب می‌شود. به عبارتی بهتر، تولید محتوا یکی از کارهای مهمی‌ست که برای رسیدن به رتبه‌ی بهتر در پیش داریم، اما همه‌ی کار ما نیست!

بگذارید خیال‌تان را راحت کنیم: درست است که سئو رابطه‌ی مستقیم و مستمری با تولید محتوا دارد، اما کمیت اهمیتی به مراتب کمتر از کیفیت محتوادارد! گوگل این روزها، بیشتر از هر زمان دیگری هوشمند شده و فرق محتوای خوب و بد را، حتی بهتر از ما انسان‌ها می‌فهمد!

اگر می‌خواهید درباره‌ی سئو بیشتر بدانید و با الگوریتم‌های اولویت‌بندی محتوا در موتورهای جستجو بیشتر آشنا شوید، مقاله جامع آشنایی با سئو که در وبلاگ نویسش منتشر شده است را از دست ندهید.

بازاریابی محتوایی یا سئو؟ مساله این است!

ما این یادداشت با از سئو آغاز کردیم، اما واقعیت آن است که ماجرا از بازاریابی محتوایی شروع می‌شود! اگر بنا دارید تا به محتوا به چشم یکی از اهرم‌های مهم کسب‌وکارتان نگاه کنیم (هماهنطور که بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و مطرح دنیا چنین رویکردی را در پیش گرفتند) لازم است به این مهم توجه کنید که قلمرو تاثیرگذاری محتوا ورای موتورهای جستوست. بیایید نگاهی به برخی دیگر از کارکردهای محتوا و بازاریابی محتوایی بیاندازیم:

آدم‌های بیشتری، شما و برندتان را می‌شناسند

تولید محتوای اصولی نسبت به بسیاری از سایر روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی، هزینه‌ی کمتری دارد، اما می‌تواند طیف وسیعی از مخاطبین را از وجود کسب‌وکارتان باخبر سازد. اگر تولید محتوا با اهداف مشخص و درست انجام شود خیلی زودتر از سایر تکنیک‌های تبلیغاتی، مشتریان کسب‌وکار را پیدا کرده و محصولات و خدمات‌تان را به آن‌ها نشان می‌دهد.

ارتباط با مشتریان را ارزان و ساده می‌کند

وقتی مشتریان کسب‌وکارتان ببینند که به صورت مستمر در حال تولید محتوای کاربردی، مفید و باارزش هستید به شما اعتماد می‌کنند. هرچه ارزش بیشتری برای بازاریابی محتوایی خود قائل باشید، مخاطبین هم راحت‌تر به اهداف کسب‌وکارتان اطمینان می‌کنند. همچنین استمرار در تولید محتوا، شما را به عنوان یک مرجع در زمینه‌ای خاص معرفی می‌کند و جایگاهتان را در بازار رقابت ارتقا می‌دهد.

سرنخ‌های فروش بیشتری می‌سازید

افرادی که از سایت کسب‌وکارتان بازدید می‌کنند، قبل از اینکه چیزی بخرند به محتوای وب‌سایت شما توجه می‌کنند. هر چه محتوای تولیدی قابل اعتمادتر باشد انگیزه‌ی افراد برای خرید و تبدیل شدن به یک مشتری تقویت می‌شود. اینجاست که بازاریابی محتوا بین کسب‌وکارها تمایز ایجاد می‌کند و شما را چند پله جلوتر از رقبایتان قرار می‌دهد. همچنین با بررسی آمار بازدید محتواها می‌توانید زمینه‌های مورد علاقه مخاطبین خود را کشف کرده و روی توسعه و ارتقای آن بخش‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

اگر می‌خواهید درباره‌ی این مفهوم بیشتر بدانید، مقاله جامع آشنایی با بازاریابی محتوا را که در وبلاگ نویسش منتشر شده مطالعه کنید.

چرا نویسش گزینه‌ی مناسبی برای بازاریابی محتوایی شماست؟

برای فتح زنجیره‌ی سئو و بهبود فرایند بازاریابی محتوایی کسب‌وکارتان لازم نیست کارهای سخت و پیچیده انجام دهید. فقط باید کارهای ساده را با کیفیت بالا به پایان برسانید. این همان شیوه‌ای است که نویسش از آن پیروی می‌کند.

نویسش یک پلتفرم بازاریابی محتوا برای برون‌سپاری خدمات تولید محتوا است که در طول فعالیت خود با برندهای نام‌آشنایی چون ایرانسل، بانک آینده، زرین پال، دیجی‌پی، بیمه بازار، اسنپ روم، ایران سرور و… همکاری کرده است.

ما در نویسش سعی کرده‌ایم که برای مشتریان خود، فارغ از اینکه در چه سطح و ابعادی هستند «ارزش» خلق کنیم. ارزش‌های پیشنهادی ما در گزینه‌های زیر تعریف شده‌اند:

یک: هزینه تولید محتوا در نویسش مقرون‌به‌صرفه است

تولید محتوا یکی از روش‌های اقتصادی برای تبلیغ کسب‌وکارها است. در نویسش می‌توانید محتواهای متنوع و مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و البته قیمتی مناسب تولید کنید.

دو: خدمات پشتیبانی مناسبی داریم

تیم نویسش به کیفیت محتوای تولیدی خود متعهد است، بنابراین تولید و تحویل محتوا به مشتری را پایان مسیر نمی‌بیند. اگر پس از دریافت سفارش خود متوجه شدید که بخش‌هایی از آن نیاز به اصلاح یا بازنویسی دارند کافی است سفارش خود را از طریق پشتیبانی پیگیری کنید. نویسندگان نویسش در مدت زمانی کوتاه متن اصلاح شده و متناسب با سلیقه‌ی شما را برایتان ارسال خواهند کرد.

سه: کیفیت محتوا را تضمین می‌کنیم

تیم نویسش برای تولید محتوا از منابع خاص و معتبر در حوزه‌ی کسب‌وکارتان استفاده می‌کند. بنابراین از اصالت و منحصربه‌فرد بودن محتوا خیالتان راحت است. همینطور نیاز شما به انواع محتوا را به صورت متمرکز برآورده کرده و امکان دریافت انواع محتوا همچون پست وبلاگ، رپرتاژ، پادکست و… را در یک محل برای‌تان فراهم می‌کند.

نویسندگان نویسش برای تولید محتوا به استانداردهای محتوایی (مثل استانداردهای آوایی و زبانی، درون‌مایه و ساختار، خوانایی و دسترسی‌پذیری محتوا) اهمیت زیادی می‌دهند.

چهار: گارانتی عودت وجه داریم

پس از اصلاح و بازنویسی سه مرحله‌ای، باز هم از محتوای تولیدی خود ناراضی هستید؟ مشکلی وجود ندارد چون نویسش خدمات گارانتی عودت وجه را به مشتریان ارائه می‌کند. اگر از کیفیت محتوای خودتان راضی نیستید تمامی هزینه را به شما بازمی‌گرداند.

 به کسب‌وکارها مشاوره‌ی رایگان می‌دهیم

تکنیک‌های بازاریابی محتوایی متنوع هستند و کسب‌وکارها نمی‌توانند فقط با استفاده از یک الگوی واحد به اهداف خود برسند. اگر در زمینه‌ی نیازهای بازاریابی محتوایی کسب‌وکارتان سردرگم هستید و نمی‌دانید چطور و از چه طریقی آن را آغاز کنید؛ به بخش مشاوره نویسش مراجعه کنید و یا با شماره 02191070227 تمای بگیرید. خدمات مشاوره نویسش رایگان است و کمک می‌کند تا راهکاری صحیح و مناسب برای مدیریت بازاریابی محتوایی (مختص به کسب‌وکار خودتان) پیدا کنید.

با نویسش پلاس، دست به سیاه و سفید نزنید!

سفارش تولید محتوا در نویسش به راحتی آب خوردن است! اما اگر به خدمات بیشتری جز تولید محتوا نیاز دارید، نویسش پلاس می‌تواند کمک‌حال بسیار مناسبی باشد.

مشتریان ما در سرویس نویسش پلاس، طیف متنوعی از خدمات را بنا به انتخاب و نیازشان دریافت می‌کنند: از استراتژی محتوا و تقویم محتوا گرفته، تا توزیع محتوا و پروموت محتوا.

بسته‌های نویسش پلاس دقیقا مطابق با خواست،‌ نیاز و اهداف شما قابل تعریف است و به صورت آنلاین، قیمت‌گذاری در آن انجام می‌شود. کافی‌ست نگاهی به صفحه نویسش پلاس بیاندازید تا درباره‌ی جزئیات آن بیشتر متوجه شوید. تا پایان مهرماه هم می‌توانید با کد yplus از ۵۰۰.۰۰۰ تومان تخفیف بر روی خدمات بسته خود خود بهره‌مند شوید!

ما دوست، همراه و در کنار شماییم!

نویسش، سه سال پیش کار خود را آغاز کرد و در این مدت، همه‌ی تلاش خود را متمرکز بر ایجاد اعتماد متقابل با دوستان/مشتریان خود کرده است. ما تا به امروز به بیش از هزار مشتری در حوزه‌های مختلف سرویس داده‌ایم و ده‌ها هزار محتوای کارآمد برای‌شان تولید کرده‌ایم. با این‌حال، اگر هنوز هم برای اعتماد به نویسش دچار تردید هستید، به بخش نمونه تولید محتوا سایت نویسش سری بزنید و محتواهای تولید شده در زمینه‌های مختلف (مثل رپورتاژ آگهی، توضیح محصول، محتواهای وبلاگی، صفحه فرود و…) را مشاهده کنید.

همینطور یادتان باشد که در مدت زمان تولید محتوا می‌توانید تا سه مرحله‌ی ویرایش رایگان روی محتواهای سفارشی خود دریافت کنید. در نهایت اگر حتی پس از بازنویسی و اصلاح، از محتوای خود ناراضی بودید، نویسش متعهد است که کل هزینه تولید محتوا را به شما بازگرداند. برای شروع، می‌توانید از کد 1pezeshk برای اولین سفارش تولید محتوای خود استفاده کنید و از پنجاه درصد تخفیف تا سقف ۵۰.۰۰۰ تومان بهره‌مند شوید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.