معرفی کتاب پول و قانون جذب، نوشته استر هیکس و جری هیکس

0

کمتر پیش می‌آید بتوان کسی را پیدا کرد که به دنبال یک زندگی سرشار از خوشی و رفاه نباشد؛ زندگی‌ای که هر آنچه بخواهیم فراهم شود و هیچ‌وقت محدودیت، کمبود، حسرت و حتی بیماری را نبینیم اما همان‌طور می‌دانیم داشتن چنین زندگی‌ای بدون پول ممکن نیست! آن هم در دنیایی که پول به عنوان کلید سعادت و خوشبختی شناخته می‌شود و دیگر حتی نفس کشیدن نیز بدون پول امکان‌ناپذیر به نظر می‌رسد. مشکل زمانی آغاز می‌شود که به‌دست آوردن این مایه‌ی حیاتی بسیار سخت و دشوار باشد.

کتاب پول و قانون جذب به تو می‌آموزد که چگونه با استفاده از قدرت درونت این مسیر سخت و دشوار را راحت طی کنی و زودتر از دیگران به مقصد برسی و زندگی سراسر رفاه و موفقیت داشته باشی.

از کودکی به ما آموخته‌اند که برای رفع نیازها باید پول به دست آورد و برای آن باید زحمت کشید؛ به ما تلقین کردند که کار بیشتر مساوی است با پول بیشتر، حتی به ما می‌گفتند: «اگر مواظب سلامتی خود باشید، جسم سالمی خواهید داشت.» ولی هر چه بزرگتر شدیم و در زندگی پیش رفتیم متوجه شدیم هیچ‌کدام از این حرف‌ها صحت ندارد تمام آن‌ها صرفاً شعارهایی قشنگ هستند. اطراف همه‌ی ما پر از آدم‌هایی است که همیشه تلاش می‌کنند اما هیچ‌گاه به موفقیت نمی‌رسند و همواره درگیر مشکلات مالی هستند. در مقابل افرادی هم دیده‌ایم که با کمترین زحمت و تلاش در رفاه و آسایش زندگی می‌کنند، انگار که کلید خوشبختی حقیقاً در دست این عده‌ی خاص است.

حتی افرادی که همیشه در جست‌وجوی زندگی سالم بوده‌اند هم ممکن است در نهایت به دلیل داشتن بیماری‌ای لاعلاج، جان خود را از دست بدهند. اما علت چنین اتفاقاتی چیست؟ چه رازی در این بی‌عدالتی عیان وجود دارد؟ آیا خوش‌شانس بودن و بدشانس بودن افراد حقیقت دارد؟ آیا زندگی ما از پیش تعیین شده است؟ آیا هیچ راهی برای بر هم زدن این نابرابری وجود ندارد؟

کتاب پول و قانون جذب (Money, and the law of attraction) راهنمای رسیدن به تمامی آرزوها و خواسته‌هایی است که تو داری، فقط کافی است برای خرید کتاب اقدام کنی و نسخه الکترونیک را به راحتی از اپلیکیشن کتابراه دریافت کنی. اِستر هیکس (Esther Hicks) و جِری هیکس (Jerry Hicks) در این اثر ارزشمند، اسراری را با تو در میان می‌گذارند که از آبراهام یاد گرفته‌اند. آبراهام (Abraham) به گروهی از استادان تکامل‌یافته گفته می‌شود که از طریق مکاشفه با استر ارتباط برقرار کرده‌اند و آموزه‌های خود را درباره‌ی قانون جذب به او گفته‌اند.

آبراهام در این کتاب به تو می‌آموزد خودِ حقیقی‌ات را بشناسی و با منبع نیروی‌های ماورایی که در وجودت است ارتباط برقرار کنی. او چشم‌انداز وسیعی از نعمت و فراوانی را نشانت می‌دهد و برایت شرح می‌دهد که ثروت و پول مانند هوایی که نفس می‌کشی در اطرافت وجود دارد فقط کافی است بخواهی تا آن را به دست بیاوری.

آبراهام درهای سعادت را به رویت بازمی‌کند و راه دستیابی به آن را نشانت می‌دهد، برای رسیدن به سلامت روشنگر راهت می‌شود و اصول قانون جذب را به تو یاد می‌دهد، قانونی که انگیزه‌ها، افکار و اتفاقات زندگی‌ات را به سویت می‌کشاند و آرزوهایت را به حقیقت تبدیل می‌کند. تو با دانستن اسرار قانون جذب می‌توانی به تمامی اهدافت برسی و در چنین شرایطی است که تمام عناصر هستی دست به دست هم می‌دهند تا خوشبخت شوی.

پس از فراگرفتن آموزه‌های آبراهام در کتاب پول و قانون جذب قادر خواهی بود کائنات را به زانو درآوری تا هر آنچه می‌خواهی را برایت مهیا سازد. هر صفحه از این کتاب، تو را شگفت‌زده می‌کند و جان تازه‌ای می‌گیری و به جمله‌ی «خواستن، توانستن است» ایمان می‌آوری. تو اکنون با سعادت و خوشبختی فاصله‌ی اندکی داری و برای قدم گذاشتن در این مسیر و تغییر زندگی خود، نخستین کاری که باید انجام دهی دانلود کتاب پول و قانون جذب است. اگر تمایلی به خواندن این اثر نداری با یک جست‌وجوی ساده می‌توانی کتاب صوتی آن و سایر آثار نویسندگانش را پیدا کنی.

کتاب پول و قانون جذب

آموزش جذب سلامتی، ثروت و خوشبختی

نویسنده: استر هیکس و جری هیکس

مترجم: سولماز موثق

انتشارات یوشیتا

جملات برگزیده‌ی کتاب پول و قانون جذب:

– من محدود به عقاید دیگران نمی‌شوم.

– پول منشأ بدبختی یا خوشبختی نیست.

–  من خالق رویدادهای زندگی خودم هستم.

–  در جهانِ من جنبه‌های مثبت و منفی برابرند.

– شکایت از شکایت، خودش شکایت محسوب می‌شود.

– هر موقع توانستی بین آنچه احساس ‌کردی و آنچه در زندگی واقعی‌ات به وقوع می‌پیوندد، ارتباط آگاهانه‌ای برقرار کنی، آنگاه قدرت ایجاد تغییرات را داری.

– برای هر چیز خوشایندی، یک همتای ناخوشایند وجود دارد، زیرا تک‌تک ذرات جهان دارای دو جنبه هستند: آنچه خواسته شده و عدم وجود آنچه خواسته شده.

– وقتی با انرژی خالق جهان همسو باشی، دیگر نیازی به توقف کردن و باز کردن درها نداری، هماهنگی انرژی‌ات همه چیز را برایت راست و ریست می‌کند.

بریده کتاب پول و قانون جذب:

برای داشتن یک زندگی آگاهانه، باید آگاهانه فکر کنی؛ و برای انجام این کار باید نقطۀ مرجعی داشته باشی تا بتوانی جهت صحیح افکار خود را تعیین کنی. همین الان نیز درست مثل زمان تولدت، دو عامل ضروری وجود دارد: قانون جذب (قدرتمندترین و پایدارترین قانون جهان هستی) به شکلی نامحدود. و نظام راهنمایی که در درون توست، همۀ اینها صف کشیده و آماده هستند تا بازخوردی هدایتگر را تقدیمت کنند. تو فقط باید یک کار به ظاهر کوچک، اما بهشدت سرنوشتساز انجام دهی: باید داستان خود را به شیوهای جدید بیان کنی. باید آن را آنطور که دلت میخواهد تعریف کنی.

هنگامی که داستان زندگی خود را میگویی (که میشود گفت تقریباً هر روز و هر آن با حرفها، افکار و اعمال خود این کار را میکنی)، باید احساس خوبی داشته باشی. تو میتوانی در هر لحظه افکار مثبت یا منفی را روی هر موضوعی متمرکز کنی، زیرا در تک تک ذرات جهان هستی و در هر لحظه از زمان و حتی فراتر از آن، هم آنچه میخواهی وجود دارد و هم فقدان آن؛ فقط منتظرند که تو از این میان، یکی را انتخاب کنی. وقتی این انتخابهای ثابت، خود را برای تو نمایان ساختند، میتوانی در رابطه با هر موضوعی روی خواستن و یا فقدان آن تمرکز کنی، زیرا هر چیزی دو جنبه دارد: آنچه میخواهی یا نبود آنچه میخواهی. میتوانی با احساست بگویی روی کدام یک تمرکز میکنی و میتوانی پیوسته انتخاب خود را تغییر دهی.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

همکاران سمی چه بلایی می‌توانند سرتان بیاورند + گالری عکس

همکاران شما ممکن است زیاد آدم‌های بدی به نظر نرسند و جلوه خارجی‌شان خیلی محبوب و موجه هم باشد. اما باید کسی مدتی نزدیک آنها کار کرده باشد تا بداند که چه بلایی سر زندگی و آسایش شما می‌توانند بیاورند. هیچ وسیله‌ای را نباید به آنها قرض داد و…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.