به کدام تبلیغ پزشک اعتماد کنیم؟!

0

رپورتاژ

تبلیغات پزشکی که در حوزه بهداشت و درمان صورت می گیرند، جزو حساس ترین انواع تبلیغات محسوب می شوند زیرا به طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط می باشند. به صورت کلی تبلیغات دیجیتال در حوزه پزشکی به منظور های مختلفی انجام می شوند. هدف این نوع تبلیغات می تواند جذب بیمار به روشی آسان، برندسازی پزشک و کلینیک درمانی و مواردی از این قبیل باشد. با این توضیح این سوال مطرح می شود که آیا تمام وبسایت ها یا کانال های مجازی امکان تبلیغ هر نوع دارو و محصول در حوزه بهداشت و درمان را خواهند داشت؟

امروزه با گسترش فضای مجازی و راه های ارتباط غیر حضوری، تبلیغات نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. اما با این حال هیات های انتظامی سازمان نظام پزشکی و پلیس فتا به صورت 24 ساعته در تلاش هستند تا هرگونه تخلفی را از این طرق شناسایی و مسدود نمایند. تبلیغات پزشکی همواره برای معرفی دارو و محصول خاصی نیست بلکه با هدف اطلاع رسانی و برندینگ پزشک انجام می پذیرد. امروزه اغلب پزشکان اقدام به طراحی سایت پزشکی کرده و خدمات پزشکی اعم از نوبت دهی، آشنایی با حرفه، ویزیت آنلاین و رزومه پزشک را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهند. این خدمات منجر شده تا حجم رفت و آمد های اضافی به کلینیک ها و مطب پزشکان کاهش یابد. از سوی دیگر، امکان دریافت سریع ترین پاسخ نیز مهیا می شود.

برندسازی پزشک و کلینیک زیبایی و درمانی از طریق اینستاگرام پزشک یا کلینیک:

اگر جزو افرادی هستید که به تبلیغات پزشکی و مراکز زیبایی و درمانی به صورت دیجیتالی فکر نموده اید، در این مقاله می توانید استراتژی های کاربردی و خوبی برای یک کمپین تبلیغاتی پزشک و کلینیک یا حتی دارو به دست بیاورید. همانگونه که می دانید، ارتباط با بیمار و جذب بیمار، پس از طراحی سایت پزشکی یا دارویی و همچنین راه اندازی صفحه اینستاگرام پزشک، بسیار با اهمیت می باشد. تبلیغات کلیکی یا ppc یکی از انواع تبلیغات دیجیتال می باشد که امروزه بسیار با آن روبرو می شویم و کاربرد فراوانی نیز مخصوصا در بحث برند سازی دارد.

چالش های موجود برای صنعت بهداشت در بحث تبلیغات دیجیتال:

  • ارائه اطلاعات حساس با توجه به محدودیت های زمانی

تبلیغات پزشکی از این حیث که دارای اطلاعات حساسی است، دشوار بوده و نیاز به دقت نظر دارد. برای اینکه اطلاعات حساس مورد سو استفاده قرار نگیرد، قانونی با مضمون حفظ حریم خصوصی با نام HIPAA تدوین شده تا اطلاعات افرادی که در دست سازمان های مربوطه نظیر بیمه قرار دارند، منتشر نشوند. از این رو می بایست جوانب احتیاط را رعایت نمود.

از سوی دیگر امروزه اکثر داروها دارای نام تجاری و نام ثبت شده هستند. بازگردانی نام آنها به زبان دیگر می تواند عواقبی داشته باشد. به طور مثال در بسیاری موارد مشاهده شده است که فرد از نام دوا به عنوان مخدر استفاده کرده است، این امر تاثیر بدی بر روی موتور های جستجو خواهد داشت. در تبلیغات پزشکی مربوط به یک سایت یا یک پیج این موارد موجب می شوند تا از دید ربات های خزنده نمره منفی دریافت نمایید. پس بهتر است با ارائه راهکارهایی مناسب جهت سئو سایت پزشکی اقدام نمود.

  • توجه به بحث رقابت:

شاید برای شما هم جالب باشید که کمپین تبلیغاتی پزشک یا دارو تا حدی در اینترنت گسترش داشته که از هر 20 مورد جستجو در گوگل یک مورد به حوزه سلامت و بهداشت مرتبط می شود. حال نقش بهینه سازی تبلیغات و سازگاری با موتور های جستجو بیش از پیش مورد اهمیت می یابد.

باید در نظر داشت که متقاضیان برندسازی پزشکی و کلینیک درمانی افرادی هستند که قصد دارند کالاها و خدمات خود را به مردم و بیمارستان ها یا حتی پزشکان ارائه دهند، از طرف دیگر مخاطبان انواع پیج های اینستاگرام پزشکی، کلینیک و دارو نیز افرادی می باشند که به دنبال خدمات پزشکی، محصول یا داروی خاص هستند. وقتی تا این حد تقاضا زیاد باشد، قطعا رنج هزینه های تبلیغات پزشکی نیز متفاوت و البته بالا می شود اما با طراحی کمپین مناسب و بهینه می توان با کمترین بودجه، بیشترین بازدهی تبلیغاتی را کسب نمود. آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات پزشکی، دندانپزشکی و نیز مراکز زیبایی و درمانی فعالیت نموده و با ارائه یک ROAD MAP مناسب و طراحی کمپین بهینه تفاوت در بودجه و زمان رسیدن به هدف خود را مشاهده خواهید نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبسایت www.tebmarketing.com مراجعه و یا با شماره  02122644773 تماس حاصل فرمایید؛ همچنین در صورت نیاز به مشاوره می توانید در واتساپ با شماره 09379900134 در ارتباط باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5