بهترین فیلم های مهتاب کرامتی و بیوگرافی این هنرمند

0

مهتاب کرامتی بازیگر، تهیه کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان، بشردوست و مدیر هنری ایرانی است که از ۱ سپتامبر ۲۰۰۶ ( ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ ) تاکنون سفیر حسن نیّت و صلح از سوی یونیسف می باشد.او دانش آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره دیدهٔ امین تارخ بوده و از ۱۳۷۶ با بازی در مردان آنجلس به تلویزیون آمد.مردی از جنس بلور نخستین حضورش در سینماست. کرامتی در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی مومیایی ۳، رستگاری در ۸/۲۰ دقیقه، شبانه روز، عصر یخبندان، زندگی خصوصی آقا و خانم میم و سریال های خاک سرخ، مریم مقدس، روزهای به یادماندنی، رقص روی شیشه و میدان سرخ نقش آفرینی داشته است.

فیلم جاده قدیم

مینو که زنی موفق و مدیر است ، در شب سال نو دچار حادثه ای دلخراش و جبران ناپذیر می شود.

فیلم جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، شیرین یزدان بخش، هدی زین العابدین، بهناز جعفری، پرویز پورحسینی، محمدرضا غفاری , لیلی رشیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شاید عشق نبود

عروسک فروشی در پارک ماجراهایی که بر سر دوست سینماگرش آمده است را برای دختر جوانی بازگو می‎کند. دختر جوان که از عوامل فیلمی است که در آن سوی پارک مشغول فیلم برداری آن هستند، در انتها به هویت مرد عروسک فروش پی می برد.

فیلم شاید عشق نبود به کارگردانی سعید ابراهیمی فر در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، سعید پورصمیمی، مهتاب کرامتی، حسن پورشیرازی، پانته آ بهرام , سیامک انصاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بهت

بهت فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی و تهیه کنندگی محمد نشاط است. داستان این فیلم درباره زوجی است که از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است.

فیلم بهتبه کارگردانی عباس رافعی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی , محمدرضا رهبری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماجان

«ماجان» فیلمی به کارگردانی رحمان سیفی آزاد، نویسندگی لیلا لاریجانی و تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور ساختهٔ سال ۱۳۹۳ است. «ماجان» روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبرو هستند.

فیلم ماجان به کارگردانی رحمان سیفی آزاد در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بابک انصاری، بهنوش بختیاری، محمدمهدی احدی، عرفان برزین , سارا میرایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عصر یخبندان

عصر یخبندان به موضوع ماده مخدر شیشه در آرایشگاه های کوچک می پردازد. منیره و بابک پس از 12 سال زندگی مشترک روابطشان سرد می شود و منیره به مواد مخدر روی می آورد.

فیلم عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، ژاله صامتی، مینا ساداتی، محسن کیایی، بابک بهشاد , صدف طاهریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مزار شریف

مزار شریف، داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال حمله نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

فیلم مزار شریف به کارگردانی عبدالحسین برزیده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنگی می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، حسین باشه آهنگر، رضا عزیزی، مسعود سخایی، مهدی آگاهی، عمار تفتی، ابراهیم بازی می‌کنند.

فیلم ناخواسته

در پیچ و خم زندگی اتفاقات می توانند مسیر زندگی افراد را تغییر دهند. ممکن است کارهایی را خواسته انجام دهیم اما در نهایت این ناخواسته ها است که همه چیز را تغییر می دهد..

فیلم ناخواسته به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، فرهاد قائمیان، ستاره اسکندری، همایون ارشادی، محمد سیدزاده، مهدی فقیه , مهتاب کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اشباح

اشباح فیلمی اجتماعی به کارگردانی داریوش مهرجویی است. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. اشباح با اقتباس از نمایشنامهٔ اشباح، اثر هنریک ایبسن ساخته شد. تیمسار سلیمانی و همسرش در روابط خود به بن بست می رسند، تلاش های وکیل خانواده برای بهبود اوضاع زندگی آنها بی نتیجه می ماند تا اینکه سالها بعد…

فیلم اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، همایون ارشادی، رابعه مدنی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، حسن معجونی، ملیکا شریفی نیا، هنگامه حمیدزاده , امیرعلی دانایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فرزند چهارم

داستان فیلم روایت زن سوپراستاری است که بنا بر دغدغه های شخصی و انسان دوستانه خود به عکاسی روی آورده و برای پیگیری همین سنخ دغدغه ها، قصد سفر به سومالی را دارد که …

فیلم فرزند چهارم به کارگردانی وحید موسائیان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، مهتاب کرامتی، حامد بهداد، حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه , زهرا برومند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برای تمام فصول: عزت الله انتظامی

مستندی درباره زندگی و آثار عزت الله انتظامی

فیلم برای تمام فصول: عزت الله انتظامی به کارگردانی آراد حسن زاده و محمد رحیمی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، جعفر والی، مسعود جعفری جوزانی، علیرضا شجاع نوری، حسن هدایت، رضا رویگری، مجید مظفری، مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی , صابر ابر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دعوت – قصه ریحانه

«دعوت»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی به نویسندگی «چیستا یثربی» و «ابراهیم حاتمی کیا» و کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» و محصول سال 1378 سینمای ایران است. بازیگران مطرحی همچون «محمدرضا فروتن»، «محمدرضا شریفی نیا»، «ثریا قاسمی»، «کتایون ریاحی»، «فرهاد قائمیان»، «مهناز افشار»، «گوهر خیراندیش»، «مریلا زارعی»، «رضا بابک» و «سیامک انصاری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم پیرامون مسأله سقط جنین است و پیام فیلم آن است که «جنینی که به این دنیا دعوت شده نباید سقط شود» حتی اگر مادر آینده یک زن شصت ساله، یک زن بی شوهر، یک زن بازیگر که کارش را بیش از فرزند دوست دارد، زنی آواره در شهر با یک شوهر چاه بازکن یا زنی بریده از شوهر باشد. در این فیلم، به داستان «ریحانه» می پردازیم.

فیلم دعوت – قصه ریحانه به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امید روحانی، نگین صدق گویا , مهتاب کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تردید

فیلمنامه تردید بر پایه نمایشنامه هملت اثر ویلیام شکسپیر نوشته شده است و روایتگر داستان پسری به نام سیاوش است که پس از مرگ پدرش، عموی او اختیار ثروت خانوادگی را به دست می گیرد. سیاوش عاشق دخترعمه اش مهتاب است. پس از گذشت مدت کوتاهی از مرگ پدر، او از ازدواج قریب الوقوع عمو با مادرش باخبر می شود. سیاوش طی ماجراهایی می فهمد که پدرش کشته شده است…

فیلم تردید به کارگردانی واروژ کریم مسیحی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، محمود پاک نیت، ترانه علیدوستی، مهتاب کرامتی، جمشید هاشم پور، حامد کمیلی، داریوش ارجمند، انوشیروان ارجمند، محمد مطیع , امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زن ها فرشته اند

فیلم حول محور خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس می گردد. زنی پولدار که عاشق شوهرش هست و نمایشگاه و خانه اش را به نام شوهرش کرده است، در یک مسافرت – که انجام نمی شود – پی به خیانت همسرش پی می برد و …

فیلم زن ها فرشته اند به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، لیلا اوتادی، لادن طباطبایی، مریم سلطانی، محمدرضا شریفی نیا , فرامرز روشنایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ملاقات با طوطی

فیلم ملاقات با طوطی در ژانر درام محصول سال 1382 است. علیرضا داوودنژاد کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده دارد. در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، میترا حجار و… به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم از این قرار است که مجید و نسیم زوج جوان عاشقی هستند که مجید با پدر نسیم کار می کند. با توطئه ای ساختگی مجید به زندان می افتد و …

فیلم ملاقات با طوطی به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، میترا حجار، مرجان شیرمحمدی، سعید پیردوست، نادیا دلدارگلچین، ماهایا پطروسیان، داوود رشیدی، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد , ایرج نوذری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرد بارانی

دکتر هادی بارانی تلاش می کند با تحقیقات خود داروی ضد سرطان بسازد. او همچنین مشکلات خانوادگی زیادی دارد.

فیلم مرد بارانی به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، مهتاب کرامتی، رویا تیموریان، کیهان ملکی، جمشید اسماعیل خانی , ملکه رنجبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مومیایی 3

سروان قربانی، پلیس وظیفه شناس است که کارش را به خوبی و با صداقت تمام انجام می دهد. او که باید هرچه زودتر زمین کلانتری را به مالک اصلی تحویل دهد، به او اطمینان می دهد که قصد تخلیه کلانتری را دارد ولی متأسفانه هیچ کس حاضر نیست ملکش را به کلانتری اجاره دهد. در این میان سروان قربانی در ماجرای سرقت یک مومیایی نیز گرفتار می شود و…

فیلم مومیایی 3 به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، رامبد جوان، سیروس ابراهیم زاده، رضا ژیان، فتحعلی اویسی , الیکا عبدالرزاقی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.