حداقل سرمایه گذاری در ترکیه برای گرفتن اقامت

0

رپورتاژ

حداقل سرمایه گذاری در ترکیه چقدر است؟ آیا از طریق سرمایه گذاری در ترکیه می‌توان تابعیت و پاسپورت این کشور را دریافت کرد؟ امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با مطمئن‌ترین راه‌های سرمایه گذاری در کشور ترکیه آشنا کنیم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

راهنمای سرمایه‌گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه با روش‌های مختلفی مانند خرید ملک در استانبول یا سایر شهرهای ترکیه امکان‌پذیر است. دولت ترکیه اخیرا با تغییراتی که در سیاست خارجی خود اعمال کرده، فضا را برای سرمایه گذاری در این کشور بسیار ساده‌تر از گذشته کرده است.

زمانی که صحبت از سرمایه گذاری می‌کنیم، اولین سؤالی که به ذهن ما می‌رسد این است که: “حداقل سرمایه گذاری در ترکیه چقدر است؟”. ما امروز اینجا هستیم تا به این سؤال شما پاسخ دهیم.

شما از طریق روش‌های زیر می‌توانید در کشور ترکیه سرمایه گذاری انجام دهید:

  • خرید ملک در ترکیه
  • خرید سهام و اوراق قرضه
  • سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی
  • سرمایه‌گذاری در بخش تکنولوژی و فناوری اطلاعات
  • سرمایه گذاری در بخش پوشاک و نساجی
  • سرمایه گذاری در بخش انرژی و منابع طبیعی
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

حداقل سرمایه‌گذاری در هر یک از این موارد با یکدیگر متفاوت است و ما در ادامه مهم‌ترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین روش سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

1.   سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک:

بهترین سرمایه گذاری در ترکیه بدون شک خرید و فروش ملک است. بازار ساخت و ساز و خرید ملک، مهم‌ترین بخش‌هایی هستند که اقتصاد ترکیه را تداوم می‌بخشند.

دلایل اصلی جنب و جوش بخش ساخت و ساز و خرید ملک در ترکیه، به دلیل رشد سریع جمعیت و پروژه‌های بازسازی شهر است. بنابراین، این بخش برای سرمایه‌‌گذاران بسیار جالب و سودآور بوده و آینده‌ای درخشان را در پی دارد.

حداقل سرمایه گذاری در ترکیه در این بخش 250 هزار دلار آمریکا می‌باشد و سرمایه‌گذاران خارجی نیاز به اجازه اقامت ندارند. افرادی که مایل باشند می‌توانند از این طریق، تابعیت کشور ترکیه و پاسپورت نیز دریافت کنند.

شما می‌توانید در هر یک از شهرهای ترکیه مانند ازمیر، استانبول، آنکارا و … آپارتمان یا خانه‌های ویلایی خریداری نمایید. به عنوان مثال خرید خانه در استانبول همیشه یکی از محبوب‌ترین نوع سرمایه گذاری در این کشور بوده است. حالا ممکن است این سؤال را از خود بپرسید که: “امنیت سرمایه گذاری در ترکیه چقدر است؟”.

برای پاسخ به این پرسش بایستی به شما بگوییم که در طی 100 سال گذشته، دارایی‌ها و اموال سرمایه‌گذاران خارجی در ترکیه مصادره نشده؛ به علاوه اینکه دولت این کشور تسهیلات بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

برخی از این تسهیلات عبارت‌اند از:

  • امکان خارج کردن سرمایه در زمان دلخواه بدون داشتن محدودیت
  • امکان انجام معامله با سایر سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی این کشور
  • معافیت‌های مالیاتی و یا درصد مالیات بسیار پایین در مقایسه با سایر کشورها
  • امکان داشتن اموال منقول به عنوان یک سرمایه‌گذار
  • اختصاص زمین‌های رایگان برای انجام برخی از پروژه‌ها
  • مشوق‌های دولتی بسیار خوب

2.   سرمایه گذاری در بورس ترکیه

یکی دیگر از روش‌های سرمایه‌گذاری، خریدوفروش سهام و اوراق قرضه است. حداقل سرمایه گذاری در ترکیه در این بخش 500 هزار دلار آمریکا می‌باشد.

خریدوفروش سهام مستقیما زیر نظر وزارت امور خارجه ترکیه انجام می‌شود. اگر قصد گرفتن تابعیت از این طریق را دارید، بایستی بدانید که حداقل سه سال، اوراق قرضه و سهام را باید نزد خود نگه دارید.

خرید و فروش سهام و بازار بورس این کشور زیر نظر وزارت صنایع ترکیه نیز فعالیت می‌کند و قوانین بسیار سفت و سختی برای آن وجود دارد.

3.   سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق سپرده بانکی

یکی دیگر از روش‌های مهم سرمایه گذاری در کشور ترکیه، گذاشتن سپرده بانکی در بانک‌های معتبر این کشور است.

حداقل سرمایه گذاری در ترکیه از طریق سپرده بانکی، 500 هزار دلار آمریکا می‌باشد که در گذشته این مبلغ 3 میلیون دلار بوده است. دولت ترکیه برای تسهیل سرمایه گذاری در این کشور این مبلغ را کاهش داده است.

شرط سرمایه‌گذاری در این روش این است که شما بایستی حتما به مدت سه سال سرمایه خود را در بانک گذاشته و آن را خارج نکنید. در غیر این صورت امکان دریافت پاسپورت و تابعیت این کشور را نخواهید داشت.

مشاور سرمایه گذاری در ترکیه

حال که با روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه آشنا شدید، حتما به دنبال مطمئن‌ترین مشاور سرمایه گذاری در ترکیه هستید. اگر قصد سرمایه ‌گذاری را دارید حتما با مشاورین موسسه آسیا ملک تماس بگیرید.

آسیا ملک یکی بهترین مؤسسات در زمینه انجام امور مهاجرت به ترکیه و مشاور خرید ملک در ترکیه است که می‌تواند شما را به بهترین نحو راهنمایی کند. سرمایه گذاری اگر درست و حساب شده انجام نشود می‌تواند منجر به ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری بشود.

کلاهبرداران حرفه‌ای همیشه در کمین هستند، به خصوص برای افرادی که ممکن است با مسائل حقوقی کشور مقصد آشنایی کافی نداشته باشند.

سرمایه گذاری خود به خصوص در زمینه خرید خانه در ترکیه را زیر نظر بهترین کارشناسان تیم آسیا ملک انجام دهید، تا لذت به دست آوردن سودی سرشار را تجربه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5