صورتتو با آبرسان بشور!

0

رپورتاژ

پوست ما در طول روز در معرض انواع آلودگی ها، مواد آرایشی و … قرار می گیرد. این ناخالصی ها روی سطح پوست و داخل منافذ جمع شده و باعث تیره و کدر شدن پوست و ایجاد آکنه و جوش های سرسیاه می شود. بنابراین یکی از ضروری ترین مراحل روتین مراقبت از پوست، شستشوی آن با استفاده از یک شوینده مناسب است. شستن و تمیز نگه داشتن پوست در کاهش بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش و لک و خشکی و … موثر است. شستشوی روزانه صورت به شما کمک می کند تا پوستی سالم و شاداب و شفاف تر داشته باشید. اما گاهی ممکن است برخی از افراد در اثر شستشوی پوست با شوینده ها، احساس خشکی و کشیدگی روی صورت داشته باشند. ژل شستشوی صورت هیدروبوست واترژل نوتروژینا یکی از بهترین شوینده های صورت می باشد. این شوینده صورت سرشار از ترکیبات آبرسان بوده که همزمان در هنگام شستشوی پوست، آن را رطوبت رسانی می نماید. پس از شستن پوست با شوینده صورت هیدرا بوست واتر ژل نیتروژنا پوستتان فوق العاده نرم و لطیف می شود. به طوری که گویی صورتتان را با یک ژل آبرسان قدرتمند شسته اید.

معرفی ژل شستشوی صورت هیدرو بوست واتر ژل نیتروژینا

ژل شستشو هیدرا بوست واترژل Neutrogena یک شوینده بسیار ملایم برای پوست صورت است. این شوینده هر گونه آلودگی و چربی اضافه پوست را برطرف کرده و منافذ را عمیقا تمیز می کند. علاوه بر این با داشتن ترکیبات رطوبت رسان قوی مانند هیالورونیک اسید و گلیسرین، پوست را در حین شستشو آبرسانی می نماید. از این رو رطوبت از دست رفته پوست در زمان شستشو را بازگردانده و مانع خشک و کم آب شدن پوست می شود. ژل شستشوی هیدرا بوست نوتروژینا با آبرسانی عمقی پوست سبب افزایش چشمگیر نرمی و لطافت پوستتان می شود. همچنین از ایجاد احساس خشکی و کشیدگی روی پوست جلوگیری می کند.

واترژل شست و شوی صورت نیتروژینا از لاین هیدرا بوست این برند در واقع یک شوینده ی صورت آبرسان است. این شوینده بافت سبک و ژلی دارد و کف ملایمی ایجاد می کند. این محصول همچنین ضمن پاکسازی کامل پوست، آن را تقویت کرده و موجب طراوت بخشی و شفافیت آن می شود. شوینده Neutrogena Hydro Boost Water Gel Cleanser فاقد مواد مضر، چربی، ترکیبات صابونی و پارابن بوده و باعث ایجاد جوش و حساسیت نمی شود. از این رو برای انواع پوست ها خصوصا پوست های حساس و دهیدراته بسیار مناسب است. شوینده واترژل هیدرا بوست نوتروژینا همچنین 200 میلی لیتر حجم دارد که برای زمان زیادی قابل استفاده می باشد.

آیا ژل شستشوی  Hydro Boostنوتروژنا برای همه افراد مناسب است؟

بله. این ژل شوینده به دلیل فرمولاسیون ملایمی که دارد برای انواع پوست ها مناسب است. همچنین به دلیل آبرسانی بالا برای پوست های خشک و کم آب بهترین انتخاب است. علاوه بر این ها، این شوینده غیر کمدوژنیک و یا غیر جوش زا بوده و افرادی که پوست های چربی دارند نیز می توانند از این شوینده استفاده کنند. زیرا باعث جرب شدن پوست نمی شود. از طرفی دیگر داشتن ترکیبات ایمن و بی خطر آن سبب شده است که تمام افراد در هر سنی بتوانند از آن استفاده نمایند. این شوینده برای نوجوانان نیز یک انتخاب بی نظیر است.

واتر ژل شستشو و کلینزر Hydro Boost Water Gel نوتروژینا اصل را از کجا باید بخریم؟

کلینزر صورت هیدرو  بوست واترژل نوتروژینا یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین ژل های شوینده صورت است. این شوینده محصول کمپانی آمریکایی نوتروژینا بوده که به دلیل کیفیت عالی، از محبوبیت بسیار بالایی نیز در میان مصرف کنندگان برخوردار است. همچنین جزو محصولات پرفروش و پرطرفدار این برند آمریکایی بشمار میرود. اما باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید محصولات خارجی  مخصوصا برند های محبوب مانند نوتروژینا، نمونه اصل آن را تهیه کنید. چون ممکن است نمونه های تقلبی محصولات خارجی که تشابه ظاهری زیادی به محصولات اصل دارند، در بازار مشاهده شود. از آنجایی که محصولات فیک هم باعث هدر رفت سرمایه شده و هم به پوست آسیب های جبران ناپذیری وارد می کنند، باید در هنگام خرید این محصولات به اصل بودن آن ها دقت کنید. همواره بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن کلینزر پاک کننده صورت هیدرو بوست واتر ژل نیتروژینا، خرید آن از فروشگاه های معتبر است.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت های پوستی می باشد. این فروشگاه تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و اورجینال از برندهای خارجی درجه یک جهان از جمله برند نوتروژینا را برای شما فراهم نموده است. فروشگاه رایامیکاپ این محصولات را از نمایندگی های مجاز آن ها و به طور مستقیم و بدون واسطه تامین می کند. این فروشگاه همچنین اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید و یا نیاز به مطالعه بیشتر درباره واترژل شستشوی نیتروژنا می توانید این محصول از فروشگاه اینترنتی رایامیکاپ تهیه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.