کدام صرافی ارز دیجیتال خارجی با ایران کار می‌کند

0

بواسطۀ اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در سیاست‌گذاری‌های جهانی و با حضور تحریم‌ها رخ داد، بسیاری از صرافی‌های خارجی شرایط همکاری با کاربران ایرانی را بسیار سخت و تاحدی ناممکن کردند و حتی از همکاری با ایرانیان انصراف دادند. کار از آنجایی سخت شد که بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی پروسۀ احراز هویت کاربر را امری ضروری برای ثبت‌نام در پلتفرم خود قرار دادند و چون انجام این پروسه دیگر با پاسپورت ایرانی امکان‌پذیر نبود، کاربران ایرانی قادر به احراز هویت نشدند و این هم به معنی عدم مجاز بودن ایرانیان برای ورود به معاملات ارز دیجیتال بوده است.

حال سوال اینجاست که در حالیکه روز به روز بازار ارزهای دیجیتال داغ‌تر می‌شود و با موجی از ایرانیان مشتاق برای ورود به این عرصه مواجه هستیم، چه راهکارهایی را می‌توان برای حل مشکلات آن‌ها در نظر گرفت؟ درست است که در سال‌های اخیر صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی نظیر صرافی تبدیل هم پا به عرصه گذاشته‌اند و تاحدود زیادی مشکلات کاربران ایرانی را مرتفع کرده‌اند، اما آیا می‌توان تعدادی از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی را هم یافت که شرایط همکاری با ایرانی‌ها را داشته باشند؟ اگر پاسخ مثبت است، این صرافی‌ها کدامند؟

این مقاله سعی در پاسخ به این سوال دارد و سه صرافی ارز دیجیتال خارجی معتبر را برای همکاری به شما معرفی می‌کند. پس تا پایان همراه ما باشید.

 

 

ملاک‌های اعتبار یک صرافی‌ ارز دیجیتال

برای اینکه بتوانیم به یک صرافی ارز دیجیتال اعتماد کنیم و معاملات رمزارز خود را به او بسپاریم، باید نکاتی را در سنجش اعتبار صرافی منتخب خود نظر بگیریم. فاکتورهایی چون: تنوع ارزهای دیجیتال ارائه شده توسط صرافی، میزان کارمزد دریافتی آن، و پشتیبانی و مسائل امنیتی در نظر گرفته شده در معاملات از سوی صرافی.

اگر بخواهیم این موارد را بسط دهیم، باید گفت که اولین نکته در اعتبار یک صرافی‌ خوب ارز دیجیتال، امکان انجام خرید و فروش ارز دیجیتال با کارمزد کم و داشتنِ ملاحظات امنیتی قوی است. همچنین مهم است که به تنوع ارزهای پشتیبانی‌شده از سوی صرافی و نحوه قیمت‌گذاری آن‌ها توجه داشته باشید. در نهایت هم پشتیبانی یک صرافی در زمان انجام مبادلات کاربران یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب آن صرافی است.

از امکاناتی هم که صرافی‌های معتبر در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند، کیف پول دیجیتال یکی از گزینه‌های مهم است. این کیف‌پول‌ها، راه‌حلی دیجیتالی برای ذخیره و مدیریت امن دارایی‌های بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا ارزهای دیجیتال خود را خرج، دریافت و معامله کنند. تخصیص کیف پول دیجیتال به کاربر، بعد از پروسه احراز هویت و عضویت در صرافی انجام می‌شود.

نام تعدادی از صرافی‌های‌ ارز دیجیتال خارجی که با ایرانیان همکاری می‌کنند

در میان صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی که هم معیارهای اعتباری مناسب داشته باشند و هم شرایط همکاری با ایرانیان را، در اینجا ما به سه تا از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

صرافی کوکوین (KuCoin)

https://tabdeal.org/

صرافی کوکوین با آدرسِ www.kucoin.com توسط Michael Gan و Eric Don در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این صرافی در فهرست ۱۰ صرافی پرترافیک جهان قرار دارد و برخلاف صرافی معروفی چون بایننس که قوانین سفت و سختی را در تایید نکردن پاسپورت ایرانی و احراز هویت دارد و ایرانی‌ها کماکان نمی‌توانند در پلت‌فرم این صرافی احراز هویت کنند، در صرافی کوکوین، بدون انجام پروسۀ احراز هویت و در یک محدوده مناسب، امکان انجام سقفی از معاملات و واریز و برداشت رمزارز برای کاربران ایرانی فراهم است. این صرافی، محدودیتی برای تریدرها با آی‌پی ایران ایجاد نمی‌کند و استفاده از خدمات این صرافی بدون نیاز به فیلترشکن امکان‌پذیر است.

صرافی کوکوین یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین پلتفرم‌های خرید، فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال را دارد که در آن، طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال ارائه شده و امکان معامله بیش از ۲۰۰ نوع رمزارز نظیر بیت کوین، اتریوم، ترون، ،USDT ، و… وجود دارد.

گفتنی است که کوکوین هیچ محدودیتی در مبادله میان فیات و ارز دیجیتال ندارد و از بیش از 50 ارز فیات از طریق بازار P2P خود و کانال کارت‌های اعتباری پشتیبانی می‌کند.

کوکوین همچنین دارای یکی از پیشرفته‌ترین تیم‌های فن‌آوری در حوزۀ امنیت و نگهداری است و دائماً سیستم‌های امنیتی خود را برای اطمینان از درامنیت بودن دارایی‌ها و حساب‌های کاربران ارتقا می‌دهد. به همین منظور هم پلت‌فرم کوکوین از چندین لایۀ امنیتی استفاده می‌کند و تجارت و مبادلات ارزهای دیجیتال بر روی بستر آن امن و مطمئن است.

کوکوین برای راحتی کار مشتریان خود، اپلیکیشنی کاربردی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که به واسطۀ بهره‌گیری از رابط کاربری آسان، تعامل با آن برای کاربران تازه‌وارد نیز راحت است.

کوکوین هم مانند صرافی بایننس، ارز دیجیتال مخصوص به خود را دارد که به آن Kucoin Shares (KSC) گفته می‌شود که در صورت داشتن آن کاربر تخفیف بالایی را در کمیسیون معاملات خود دریافت می‌کند. این صرافی در میان سایر صرافی‌های ارز دیجیتال، کمترین کمیسیون و کارمزد را دریافت می‌کند و این نکته‌ای مهم در انتخاب این صرافی از سوی مشتریان‌اش است.

صرافی کوینکس (CoinEx)

https://tabdeal.org/

صرافی ارز دیجیتال کوینکس در دسامبر سال 2017 تأسیس شد و اعضای تیم آن همگی از از اولین متخصصان رمزارز و شرکت‌های مالی و اینترنتی پیشرو در جهان بودند که با کوله‌باری از تجربیاتی غنی در این حوزه به تیم کوینکس پیوستند.

هدف صرافی کوینکس ایجاد یک پلتفرم ارز دیجیتال ایمن و کم‌هزینه و با سرعت بالاست که رابط کاربری آسانی داشته و طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را پوشش دهد. کار با این صرافی خصوصا برای افرادی که به دنبال یک بازار معاملاتی قوی برای سرمایه‌گذاری هستند، بسیار مناسب است.

در این صرافی، واریز و برداشت‌ به سرعت انجام می‌شوند و کاربران می‌توانند به سرعت مبادلات و تراکنش‌های خود را به سرانجام برسانند.

صرافی کوینکس نیز بدون وضع محدودیت خاصی برای کاربران ایرانی، خدمات ارائه می‌دهد و همین امر، کوینکس را به یک صرافی محبوب در بین کاربران ایرانی تبدیل کرده است.

صرافی Coin base

صرافی کوین بیس یک پلتفرم تبادل و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان خرید، فروش و مبادله بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را می‌دهد.

این صرافی امن و مطمئن ارزهای دیجیتال که مستقر در ایالات متحده است، در سال 2012 تأسیس شد و با بیش از 56 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور در سراسر جهان، یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود. این صرافی مزیت‌های مهمی چون کارمزد معاملاتی پایین، امنیت بالا و پشتیبانی قوی را برای کاربران خود تامین می‌کند.

در سیاست‌های کاری این صرافی، ایران در لیست کشورهای تحریم است، اما راهکارهایی هم برای ورود به این صرافی برای ایرانیان وجود دارد. نکته مثبت در کار با این صرافی این است که به دلیل تحریم‌ها، دسترسی کاربر ایرانی به صرافی قطع نمی‌شود و او می‌تواند با خرید یک سرور مجازی کوین بیس به راحتی و بدون نگرانی از بلاک شدن به این صرافی وارد شود.

سخن آخر

این‌ مقاله به معرفی سه صرافی معتبر ارز دیجیتال خارجی می‌پردازد که امکان همکاری با کاربران ایرانی را داشته و می‌توانند به دور از فضای پر تب و تاب تحریم‌های این سال‌ها، به کاربران ایرانی خدماتی  ارائه کنند. شما می‌توانید براساس اولویت‌هایی که در انتخاب صرافی‌های معتبر خارجی دارید، با یکی از آن‌ها وارد عرصۀ معاملات بین‌المللی شوید و از فعالیت در این عرصه جا نمانید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.