کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین | خلاصه و معرفی| فلورانس اسکاول شین

0

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین، در واقع شامل چهار کتاب از اوست که در یک مجموعه گردآوری شده است. این کتاب‌ها شامل: بازی زندگی و چگونگی آن، کلام تو عصای معجزه‌گر توست، در مخفی موفقیت و قدرت کلام است. چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین، یکی از بهترین کتاب‌ها برای شروع به مثبت‌اندیشی و تغییر است.

اساس سخن اسکاول شین در این چهار اثر تفکر مثبت است او می‌گوید آنچه که در زندگی‌مان نام محدودیت برایش گذاشتیم، در واقع حصاری است که خودمان، دور خودمان کشیده‌ایم. اگر فکر می‌کنید که به یکسری خواسته‌ها در زندگی نمی‌رسید چون پول یا شرایط کافی ندارید، همان خواهد شد. اما اگر در بدترین شرایط ممکن باشید و خواسته‌هایتان را ببینید، حتما به آن خواهید رسید. چون کلام می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد. شاید آن را ساده بنگریم و بگوییم که سخن اثری بر زندگی ما ندارد. اما همین جملات به اصطلاح ساده می‌تواند تغییری شگرف در زندگی ما ایجاد کنند.


کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
اثر فلورانس اسکاول شین
انتشارات نگین ایران


زندگی مانند یک آیینه است و ما در دیگران، بازتاب چهره خودمان را می‌بینیم.

خدا شکست‌ناپذیر است. پس من هم در پناه او شکست نمی‌خورم، چرا که جنگجوی درونم پیشاپیش پیروز شده است.

خدا شکست‌ناپذیر است. پس من هم در پناه او شکست نمی‌خورم، چرا که جنگجوی درونم پیشاپیش پیروز شده است.

پس انسان باید اینگونه از خداوند بخواهد: «ای روح نامتناهی، راه را برای طرح الهی زندگیم باز کن تا نبوغ درونم آشکار شود و آن طرح الهی را با چشم خود ببینم.»

تنها آن چیزهایی را به خود جذب می‌کنید که بی‌نهایت به آن می‌اندیشید.

مشکل اغلب مردم این است که به راه و روش پروردگار خود در برآورده کردن آرزوها و دعاهای خودشان اعتماد ندارند و می‌خواهند به پروردگار بادرایت بگویند که چطور دعاهایشان را مستجاب کند و به خرد و تدبیر خداوند اعتماد و توکل نمی‌کنند.

انسان باید تنها در سه موقعیت از زبانش استفاده کند: برای شفا، موفق شدن و دعای خیر.

«ای روح نامتناهی، راه را برای طرح الهی زندگیم باز کن تا نبوغ درونم آشکار شود و آن طرح الهی را با چشم خود ببینم.»

«هر کلامی که بر زبانم جاری می‌شود همان خواهد بود و بازتاب آن بی‌اثر نخواهد بود و همان خواهد شد که خواسته‌ام به وقوع بپیوندد.» کتاب مقدس

تنها جمله‌ای را تاکید کنید که بیشتر از همه می‌پسندید. آنگاه جمله خود را با وضعیت پیش آمده تطبیق دهید. چون این کلام همان عصایی است که معجزه می‌کند. «هر کلامی که بر زبانم جاری می‌شود همان خواهد بود و بازتاب آن بی‌اثر نخواهد بود و همان خواهد شد که خواسته‌ام به وقوع بپیوندد.» کتاب مقدس

تنها جمله‌ای را تاکید کنید که بیشتر از همه می‌پسندید. آنگاه جمله خود را با وضعیت پیش آمده تطبیق دهید. چون این کلام همان عصایی است که معجزه می‌کند. «هر کلامی که بر زبانم جاری می‌شود همان خواهد بود و بازتاب آن بی‌اثر نخواهد بود و همان خواهد شد که خواسته‌ام به وقوع بپیوندد.» کتاب مقدس

. عیب‌جویی و نفرین به جان دیگران، دامان خودمان را خواهد گرفت.
سید ایمان امامیان
پس انسان باید اینگونه از خداوند بخواهد: «ای روح نامتناهی، راه را برای طرح الهی زندگیم باز کن تا نبوغ درونم آشکار شود و آن طرح الهی را با چشم خود ببینم.»

بدن من نور است، بدون زمان، خستگی‌ناپذیر، بی‌تولد و بی‌مرگ. – نور خدا بر سلول‌های تنم می‌تابد و برای سلامتی خود سپاسگزارم.

اکنون فراوانی نعمت‌های آسمان بی‌کران، ضروریات و نیازمندی‌هایم را به سوی خود می‌کشانم. همه راه‌ها به رویم باز است و همه درها در مقابلم گشوده است. – در تمام طول عمرم، بخشندگی و رحمت به دنبالم می‌آید و برای همیشه در جایگاه توانگری باقی می‌مانم. – همه راه‌ها باز و همه درها به رویم گشوده است تا خیر و برکت بی‌کرانی که خدا برایم مقدر کرده است به من برسد. – درهایی خارج از حد تصور و راه‌هایی که فکرش را نمی‌توانم کنم، گشوده می‌شوند تا فراوانی و برکت در پرتو لطف الهی به سویم جاری شود. – من بی‌باکانه و جسورانه و بی‌دریغ خرج می‌کنم، زیرا معتقدم خداوند روزی‌رسان لایتناهی و بی‌دریغ من است.

عشق تجلی خداست و نیرومندترین قدرت جاذبه موجود در دنیا، عشق پاک است.

خداوند می‌فرماید: «اینگونه مرا آزمایش کنید که ببینید آیا درهایی از آسمان برای شما نگشوده‌ام و چنان نعمت‌هایی بر شما فرود نیاوردم که حدی بر آن نیست.»

وقتی انسان خواسته خود را از پروردگار بخواهد، باید برای هر نوع شگفتی آماده باشد

خداوند یاور آدمی است و انسان می‌تواند از طریق کلام و صحبت‌های خود به همراه ایمانی راسخ، هر آنچه که بخواهد را کسب کند. کلام انسان از نیروی زیادی برخوردار است به طوری که حتی می‌تواند به جسم و زندگی هم شکل بدهد.

بالاترین آرمان انسان، آگاهی به طرح الهی خویش است

خدا خودش بهتر می‌داند که چطور در و تخته را با هم جور کند.

انسان باید تنها در سه موقعیت از زبانش استفاده کند: برای شفا، موفق شدن و دعای خیر.
سارا
انسان نباید لحظه‌ای فراموش کند که خداوند نسبت به همه چیز تواناست. همه قدرت‌ها به انسان‌ها داده شده‌اند تا آسمان را به زمین بیاورد و این هدف بازی زندگی است و قواعد ساده این بازی عبارتند از: ایمان بی‌پروا و عدم مقاومت و محبت.

برای رهایی از هر نوع قید و بند: من این بار را به دست خدا می‌سپارم و خود را رها می‌کنم.

– حالا همه چیز از نو آغاز می‌شود. – آنچه مصلحت من است و محال به نظر می‌رسد، هم اکنون به وقوع می‌پیوندد

هرگز به این موضوع فکر نکنید که چگونه مصلحت شما به وقوع می‌پیوندد، فقط خدا را شکر کنید که پیشاپیش حاجت خود را گرفته‌اید

قبل از آن که بخوانیم پاسخ می‌شنویم

ترس، تنها دشمن انسان است

عیسی مسیح می‌گوید که «اکنون به شما می‌گویم که هر کلام بیهوده‌ای که به مردم بگویید باید در روز حسابرسی حساب آن را پس دهید. زیرا براساس کلام خودتان درباره شما قضاوت می‌شود و از همین کلام خودتان است که بر شما حکم می‌شود.»

انسان باید غرور و تعصب بی‌جای خود را کنار بگذارد و آن چه را که هر فردی به او می‌آموزد را یاد بگیرد تا هر چه زودتر آزاد و رها شود.

هیچ وقت به عمق و به فاصله زیر پایت نگاه نکن وگرنه نمی‌پری.

هر آنچه که برای دیگران بخواهید، برای خودتان اتفاق می‌افتد، چون در واقع نتیجه گفتار و پندار انسان به سوی خودش باز می‌گردد.
هانیه مدنی
وقتی انسان بخواهد از طرح الهی زندگی خود آگاه باشد و آن را بدست آورد، در زندگی خود شاهد دگرگونی‌های بسیاری خواهد شد، زیرا بسیاری از انسان‌ها از طرح الهی زندگی خود غافلند.
.
«در همه راه‌ها خدا را بشناس و خداوند تو را به راه راست هدایت و رهنمون خواهد کرد، بنابراین در هر حالی قوی باش و از هیچ چیز نترس.»

وقتی بتوانید در درون خود احساس خوشایند ایجاد کنید، این احساس در بیرون هم عینیت می‌یابد.

یک ضرب‌المثل چینی می‌گوید: «آدم عاقل لباسش را به دست خیاط ماهر می‌دهد» پس شما نیز طرح زندگی خود را به دست طراح الهی بسپارید تا همواره خود را در شرایط و اوضاع عالی ببینید.

بیان کامل نفس یعنی هر فرد، جایی است که فقط او می‌تواند آن را پُر کند و کاری هست که فقط او باید انجام دهد و این سرنوشت اوست. بنابراین بالاترین آرمان انسان، آگاهی به طرح الهی خویش است زیرا ممکن است هیچ تصوری از آن نداشته باشد. پس انسان باید اینگونه از خداوند بخواهد: «ای روح نامتناهی، راه را برای طرح الهی زندگیم باز کن تا نبوغ درونم آشکار شود و آن طرح الهی را با چشم خود ببینم.»

هر آنچه آدمی احساس یا به روشنی مجسم کند بر ذهن نیمه هشیار اثر می‌گذارد و مو به مو در صحنه زندگی ظاهر می‌شود. جز تردید و هراس، هیچ چیز نمی‌تواند میان انسان و بزرگ‌ترین آرمان‌ها یا مرادهای دلش فاصله ایجاد کند.

زندگی مانند یک آیینه است و ما در دیگران، بازتاب چهره خودمان را می‌بینیم.

کلام تو عصای معجزه‌گر توست

تمام خیر و خوشی‌هایی که باید در زندگی انسان تحقق یابد، از قبل انجام شده و به محض اینکه انسان آن را بشناسد یا کلام لازم را به زبان آورد، دیده می‌شود. پس انسان باید مراقب باشد تا فقط به خواست الهی رفتار کند، زیرا انسان اغلب با کلمات نامناسب، خود را به شکست یا بداقبالی می‌رساند.
.
شاگردانم اغلب می‌پرسند «چگونه می‌توانیم ترس را در خود از بین ببریم؟» و من پاسخ می‌دهم: با رفتن به سوی همان چیزی که از آن می‌ترسید.

«ای روح نامتناهی، راه را برای طرح الهی زندگیم باز کن تا نبوغ درونم آشکار شود و آن طرح الهی را با چشم خود ببینم.»

کلام همان عصایی است که معجزه می‌کند

بیان کامل نفس یعنی هر فرد، جایی است که فقط او می‌تواند آن را پُر کند و کاری هست که فقط او باید انجام دهد و این سرنوشت اوست.

تنها قاضی شما، کلامتان است. عیسی مسیح می‌گوید که «اکنون به شما می‌گویم که هر کلام بیهوده‌ای که به مردم بگویید باید در روز حسابرسی حساب آن را پس دهید. زیرا براساس کلام خودتان درباره شما قضاوت می‌شود و از همین کلام خودتان است که بر شما حکم می‌شود.»

تکذیب‌ها و تاکیدها تمام خیر و خوشی‌هایی که باید در زندگی انسان تحقق یابد، از قبل انجام شده و به محض اینکه انسان آن را بشناسد یا کلام لازم را به زبان آورد، دیده می‌شود. پس انسان باید مراقب باشد تا فقط به خواست الهی رفتار کند، زیرا انسان اغلب با کلمات نامناسب، خود را به شکست یا بداقبالی می‌رساند. اگر خواست انسان خانه، دوست، شغل یا هر چیز دیگری باشد، فقط خواست را باید بطلبد. مثلا بگوید: ای روح لایتناهی راه را برای خانه دربست، دوست درست، یا شغل صحیح من بگشا و خدا را شکر می‌کنم که هم اکنون خواسته‌ام را در پناه لطف خداوند به دست آورده‌ام.

وقتی به خدا عشق داشته باشیم دیگری ترسی وجود نخواهد داشت، بلکه همه چیز محبت کامل می‌شود و ترس را از بین می‌رود زیرا ترس عذاب دارد و کسی که محبت کامل ندارد، درگیر آن است.

عشق عشق باعث می‌شود تا انسان روی این زمین پای گذارد. وقتی عشق واقعی باشد، انسان از خود فارغ شده و هیچ ترسی را در خود راه نمی‌دهد. عشق تجلی خداست و نیرومندترین قدرت جاذبه موجود در دنیا، عشق پاک است.

کارما، در زبان سانسکریت یعنی بازگشت. هر چه که شما بکارید، همان را درو می‌کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.