7 اکسسوری ضروری که آقایان همیشه باید بپوشند

0
رپورتاژ

اصولا استایل زنانه پر از تنوع و اکسسوری‌های مختلف است در صورتی که آقایان کمتر توجهی به اکسسوری‌ها دارند. اکسسوری برای هر استایلی به عنوان یک وسیله جانبی کاربردی و مهم شناخته می‌شوند و نبود آن باعث می‌شود پوشش شما چندان تکمیل و بی‌نقص نباشد. انگار چیزی درون لباس‌هایتان از قلم افتاده است. داشتن چند اکسسوری ارزشمند و کاربردی برای موقعیت‌های مختلف شما را به یک جنتلمن تبدیل خواهد کرد. نیازی نیست هزینه بالایی برای خرید تعداد زیادی اکسسوری هزینه کنید. شما به چند نمونه محدود و خاص از اکسسوری‌های کاربردی احتیاج دارید تا بتوانید چندین استایل خاص برای موقعیت‌های مختلف داشته باشید.

انگشتر طلا مردانه

طلا از اکسسوری‌های ارزشمند و زیبا برای مردان است. انگشتر طلا مردانه با سنگ‌های قیمتی و خاص برای استایل اسپرت و رسمی مناسب است. انگشتر طلا با سنگ مشکی از ترند‌های خاصی است که بسیار مورد استقبال مردان خوش پوش قرار گرفته است. مردی که شلوار مشکی و کفش چرم مشکی را به همراه یک پیراهن سفید پوشیده و آستین پیراهن خود را تا کرده است و انگشتر طلای زیبایی با سنگ مشکی به دست دارد، برای اکثر خانم‌ها جذاب است. از دید خانم‌ها چنین استایلی به شدت دلنشین و زیبا است. خرید یک انگشتر مردانه طلا ساده به شما کمک می‌کند تا استایلتان در عین سادگی خاص و لاکچری باشد.

گردنبند طلا مردانه

مردانی که گردنبند طلا با طرح کارتیه یا ورساچه دارند و دکمه آخر پیراهن خود را باز می‌گذارند برای خانم‌ها جذاب هستند. اگر می‌خواهید متفاوت از دیگر مردان باشید سعی کنید تا حد ممکن نکات کوچکی که در مورد اکسسوری‌ها می‌آموزید را روی استایلتان پیاده کنید. یک گردنبند طلا مردانه یا یک گردنبند با پلاک اسم خودتان تهیه کنید. می‌توانید با هر استایلی از گردنبند استفاده کنید. این اکسسوری شما را شیک و خوش استایل خواهد کرد. گردنبند طلا مردانه به همراه اکسسوری‌هایی مانند ساعت، دستبند و انگشتر را می‌توانید در کنار هم استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های یکسان یا نزدیک به هم یک هارمونی زیبا به پوشش شما خواهد داد.

گیره کراوات نقره‌ای رنگ

مردان اصولا این مورد را کم اهمیت می‌دانند و گیره کراوات را نادیده می‌گیرند. گیره کراوات یک اکسسوری معمولی و بی اهمیت نیست و در حقیقت چیزی است که مردان استفاده می‌کنند و به نظر زنان جذاب به نظر می‌رسد. این اکسسوری کوچک قیمت بالایی نداد و در حقیقت بسیار ارزان است، خرید آن می‌تواند شما را شیک‌تر، جذاب‌تر و پر نفوذتر جلوه دهد. بنابراین یک بار آن را سفارش دهید و یک تغییر اساسی در استایل خود ایجاد کنید. رنگ نقره‌ای این وسیله رسمی‌تر است و رنگ طلایی گیره کراوات بیشتر مناسب عروسی و مهمان است. بنابراین اگر برای یک جلسه مهم کاری آماده می‌شوید اکنون می‌دانید که کدام مورد بیشتر مناسب شما است.

عینک آفتابی

 

عینک آفتابی اهمیت بسیار بالایی دارد. فرقی نمی‌کند که یک روز آفتابی باشد یا ابری. نور باعث می‌شود شما اخم کنید و این باعث آسیب بیشتر به پوست اطراف چشم می‌شود. عینک از چشمان شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند، از چروک شدن پوست شما جلوگیری می‌کند، تابش مستقیم و همچنین غیرمستقیم خورشید می‌تواند منجر به ایجاد چروک‌های مختلفی در اطراف چشم شود. عینک جدا از محافظت از چشم و پوست اطراف این ناحیه، می‌تواند تاثیر مثبت زیادی در استایل شما داشته باشد. عینک به عنوان یک اکسسوری مهم می‌تواند ظاهری شیک و جذاب به لباس شما اضافه کند. یک عینک زیبا با فریم مناسب صورت تاثیر فوق‌العاده‌ای در نشان دادن شخصیت، پوشش و اندیشه شما خواهد داشت.

دستمال جیبی

در گذشته همراه داشتن دستمال یکی از موارد بسیار ضروری برای هر مرد بود. دستمال جیبی یکی از آخرین چیزهایی است که نشانه جوانمردی و حمایت از زنان بوده. در گذشته مردان همیشه یک دستمال کوچک جیبی همراه خود داشتند تا اگر زنی دچار مشکل شد آن دستمال را به نشانه کمک به او بدهند. همراه داشتن دستمال می‌تواند شما را یک جنتلمن تمام عیار کند و باعث شود هرچه بیشتر جذاب و دلنشین به نظر برسید.

ساعت

این اکسسوری برای هر مردی ضروری است. فرقی نمی‌کند قصد دارید به پارک برای پیاده روی بروید و یا به یک مهمانی مجلل. در هرصورت ساعت به عنوان یک اکسسوری مهم و تاثیرگذار شناخته می‌شود. داشتن 2 ساعت یکی بند فلزی و دیگری ساعت دیجیتال برای استایل‌های مختلف کفایت می‌کند. اگر بودجه شما محدود است سعی کنید تا همین 2 مدل را به گونه‌ای انتخاب کنید که بتوانید به همراه تمامی استایل‌هایتان از آنها استفاده کنید و همواره خاص و شیک باشید. رنگ ساعت رسمی خود را روشن و رنگ ساعت اسپرت خود را تیره انتخاب کنید. اگر لباس‌های خود را به دو دسته تیره و روشن تفکیک کنید با این روش می‌توانید بهترین ترکیب بندی‌ها را تنها با داشتن 2 ساعت در استایل خود ایجاد کنید.

جوراب

در گذشته هرگز از جوراب به عنوان یک اکسسوری استفاده نمی‌شد اما امروزه جوراب هم به عنوان یک اکسسوری جذاب برای مردان شناخته می‌شود. طرح‌های قدیمی جوراب مردانه زیبا و جذاب نبودند اما امروزه طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی برای جوراب مردانه تولید می‌شود که استقبال خوبی از آن شده است. اکنون دیگر عجیب نیست که مردی از یک جفت جوراب زرد به همراه کت و شلوار خاکستری رنگ خود استفاده کند. در واقع این یک ترند جدید و پرطرفدار است که در آن از رنگ‌ها و طرح‌های خاص برای جوراب و کراوات استفاده می‌شود. مردان شیک و خوش ذوق رنگ و طرح جوراب و کراوات و دستمال جیبی خود را با هم ست می‌کنند تا به استایل‌های کسل کننده و تیره رنگ مردانه پایان دهند و تفاوت جذابی را در پوشش خود خلق کنند.

داشتن اکسسوری‌های مختلف برای آقایان بسیار مهم است. اکسسوری‌های مردانه به اندازه اکسسوری‌های زنانه و حتی بیشتر در پوشش شما تاثیرگذارند. شما با این آیتم‌های کوچک می‌توانید متفاوت از دیگران باشید. داشتن دستبند‌های متنوع با رنگ‌های جذاب و همچنین داشتن چندین دستمال جیبی و جوراب‌های رنگی برای شاداب بودن پوشش شما گزینه‌های عالی هستند. نیازی نیست همرنگ دیگران لباس بپوشید. اگر بتوانید احساس متفاوتی را در جامعه ایجاد کنید، شاید شما هم بتوانید تغییرات بزرگی را تنها با پوشش جدیدتان رغم بزنید.

نویسنده: سارااقبالی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.