بهترین دستگاه برای از بین بردن سلولیت چیست؟

0
رپورتاژ

بر‌اساس آمار 90 درصد از زنان در طول دوران زندگی خود عارضه پوستی سلولیت را تجربه می‌کنند. اگرچه این عارضه هیچ خطری برای شما ندارد، اما اغلب افراد دوست دارند که پوست صاف و بی‌نقص داشته باشند. پیشرفت علم و استفاده از تکنولوژی‌های نوین، کار متخصصان پوست را برای درمان سلولیت راحت‌تر کرده است. همچنین این موضوع باعث شده است که مراجعه‌کنندگان از نتیجه درمان رضایت بیشتری داشته باشند. برای رهایی از شر این برآمدگی‌های چربی‌، با ما همراه باشید تا بهترین دستگاه برای از بین بردن سلولیت را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با مفهوم سلولیت و دلایل ایجاد آن

سلولیت در واقع همان برآمدگی‌های چربی در بافت پوست است. این برآمدگی‌ها بیشتر در نواحی ران، شکم و باسن دیده می‌شوند. سلولیت معمولا به‌دلیل عملکرد نامناسب سیستم‌های لنفاوی و عروقی و گردش خون نامناسب به‌وجود می‌آید. سلولیت انواع مختلفی دارد. سلولیت نرم بیشتر در بازو، شکم، باسن و ران دیده می‌شود و باعث افتادگی پوست خواهد شد. در مقابل، سلولیت سخت بیشتر روی ران و باسن و به‌همراه لکه‌ و فرورفتگی‌ دیده می‌شود. نوع سوم سلولیت، سلولیت آدماتوز است. بیشتر در قسمت پایین ساق پا با این نوع برآمدگی‌های چربی روبه‌رو می‌شویم. برای درمان سلولیت از دستگاه‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. در ادامه به نحوه درمان سلولیت با تکنولوژی پلاسما فرکشنال و کویتیشن، به‌عنوان بهترین تکنولوژی برای از بین بردن سلولیت اشاره خواهیم کرد.

دستگاه پلاسمیج برای از بین بردن سلولیت و برآمدگی‌های چربی

از بهترین دستگاه‌ها برای درمان سلولیت، استفاده از نیروی پلاسما در دستگاه پلاسما فرکشنال پلاسمیج (پلاسماژ) است. استفاده از این انرژی نقش ویژه‌ای در درمان سلولیت و رفع عارضه‌های پوستی دارد. انرژی پلاسما با تصعید بخشی از لایه اپیدرم و تحریک درم فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند و باعث بهبود ساختار کلاژنی در بدن می‌شود. در نتیجه‌ با افزایش تولید کلاژن، پوست یک‌دست و شاداب‌تری خواهید داشت. پلاسمیج را از این بابت می‌توان به‌عنوان بهترین دستگاه برای از بین بردن سلولیت معرفی کرد که بالاترین اثربخشی و کمترین ریسک عوارض جانبی را دارد.

در این دستگاه انتقال انرژی پلاسما به‌صورت فرکشنال انجام می‌شود. در نتیجه کنترل انتشار حرارتی در عمق پوست به بیشترین حد خود می‌رسد. همچنین عمق تخریب و انتشار گرما در این دستگاه کاملا کنترل شده است و به بافت‌های مجاور منتقل نمی‌شود. مراکز تخصصی زیبایی می‌توانند با خرید دستگاه پلاسما، خدمات تکمیلی درمان چین و چروک و ضایعات پوستی و جلوگیری از شلی و افتادگی پوست را برای مشتریان انجام دهند.

استفاده از تکنولوژی کویتیشن در دستگاه لیپولکس برای درمان سلولیت

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌ها برای درمان سلولیت دستگاه لیپولکس است. این دستگاه از تکنولوژی کویتیشن استفاده می‌کند. درمان سلولیت‌های نرم (بافت شل چربی) در روش کویتیشن با امواج اولتراسوند با شدت بالا و فرکانس 25KHz تا 40KHz انجام می‌شود. کویتیشن در بافت‌های چربی، حباب‌های کوچکی ایجاد می‌کند. این حباب‌ها به‌تدریج بزرگ می‌شوند و می‌ترکند. این عمل در‌نهایت به تولید نیروی برشی عرضی در بافت چربی و تخریب سلول‌های چربی کمک می‌کند. همچنین استفاده از دستگاه کویتیشن برای درمان چاقی‌های موضعی در نواحی دور کمر، شکم، باسن، ران و بازو نیز بسیار محبوب است. مراکز تخصصی زیبایی با اطلاع از قیمت دستگاه کویتیشن و تهیه آن می‌توانند از این تکنولوژی برای درمان سلولیت و خدمات حذف چربی و لاغری موضعی استفاده کنند.

دستگاه لیپوساکشن؛ روش تهاجمی برای درمان سلولیت

در مقابل روش‌های غیر تهاجمی برای درمان سلولیت که در آن‌ها نیازی به جراحی نیست، لیپوساکشن یک روش تهاجمی برای درمان سلولیت محسوب می‌شود. در این روش، توده‌های چربی با عمل جراحی از بین می‌رود. اگر می‌خواهید سلولیت را با کمک دستگاه لیپوساکشن حذف کنید، پیشنهاد می‌کنیم به‌دنبال یک روش جایگزین و بهتر باشید. در بیشتر مواقع عمل لیپوساکشن باعث افتادگی پوست در ناحیه مورد‌نظر می‌شود. به‌طور‌کلی لیپوساکشن چربی‌های عمیق‌تر را حذف می‌کند و نقش آن در درمان و از بین بردن سلولیت‌هایی که در زیر پوست قرار دارند، بسیار ضعیف است. همچنین برخی از متخصصان معتقد هستند که لیپوساکشن با ایجاد فرورفتگی بیشتر در پوست باعث بدتر شدن ظاهر سلولیت می‌شود.

اما اگر عمل لیپوساکشن را قبلا انجام داده‌اید، بهتر است برای کاهش افتادگی از لیزر استفاده کنید. زیرا این روش عوارضی برای افراد ندارد. همچنین درمان فقط در ناحیه مورد‌نظر انجام می‌شود و آسیبی متوجه نواحی مجاور نخواهد شد.

درمان سریع  و بدون عوارض سلولیت با دستگاه‌های لیزر آفا

در این مقاله شما را با بهترین دستگاه برای از بین بردن سلولیت آشنا کردیم. استفاده از پماد، کرم و انواع داروهای گیاهی برای درمان سلولیت چندان کارساز نیست. پیشنهاد می‌کنیم برای درمان سریع و قطعی سلولیت از دستگاه‌‌هایی همچون دستگاه پلاسما فرکشنال و کویتیشن استفاده کنید. درمان سلولیت با این دستگاه‌ها هیچ‌گونه عوارض و خطری برای افراد ندارد؛ بنابراین اگر به‌دنبال روشی سریع، موثر، بدون درد و عوارض هستید، درمان با لیزر بهترین انتخاب است. فراموش نکنید که در بعضی موارد سلولیت‌ها قابل بازگشت هستند. کلینک‌های تخصصی پوست و مو، می‌توانند پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های لیزر را از شرکت آفا تهیه کنند. برای ارتباط با این مجموعه و بررسی ویژگی‌های دستگاه‌ها به سایت afateb.com مراجعه کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره 02188107070 با کارشناسان آفا تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5