زاپیامکس؛ بهترین درمان خانگی دردهای زانو

0
رپورتاژ

زانوبند زایپامکس با تلفیق سه تکنولوژی منحصر به‌فرد و کاربردی موجب تحولی عجیب در درمان زانودرد شده است. خرید زاپیامکس هزینه‌ترین درمان درد زانو است.  درد زانو به دلایل زیادی مانند استفاده بیش از حد از زانو  یا فشار زیاد بروز می‌دهد.

افراد مسن به دلیل کهولت سن و فرسایش مفاصل زانوبیشتر در معرض ابتلا به آرتروز هستند.همچنین باید بدانید که روش‌های متفاوتی برای درمان زانو درد و بیماری های آن وجود دارد. که ما در این مقاله از سایت‌های پزشکی معتبر شما را با زانوبند uic زاپیامکس و  مزایای خرید زاپیامکس آن آشنا می‌کنیم.

زانوبند ضد درد زاپیامکس چیست؟

زاپیامکس تکنولوژی uic را در خود دارد که باعث از بین رفتن بسیاری از مشکلات زانو شده است. این زانوبند تولید شرکت زایس ترونیک آلمان است که با بکارگیری ultra sound ، infrared یا اشعه مادون قرمز و clock pulse  تحولی در درمان دردهای زانو ایجاد کرده است.

مواد به کار رفته در زاپیامکس ضد حساسیت بوده و برای فرد مصرف کننده هیچگونه حساسیت و ناراحتی ایجاد نخواهد کرد و گرمای کمی را در عمق بافت‌های آسیب‌دیده به وجود می‌آورد. فناوری استفاده شده در این محصول در بسیاری از دستگاه‌های فیزیوتراپی وجود دارد.

مقایسه زانوبند زاپیامکس با دیگر زانوبند‌ها

زانوبندهای طبی عمدتازانوبندهای حفاظتی و یا نگه‌دارنده نیز شناخته می‌شوند. وظیفهبیشتر زانوبندهای طبی درمان نیست. این تفاوت باعث منحصر به‌فرد بودن زاپیامکس بوده زیرا زاپیامکس یک زانوبند درمانی است.

این زانوبند با تکنولوژی UIC با تکنولوژی های  ultra sound، infrared و clock pulse جریان خون بافت‌های زانو را بهبود می‌بخشد که باعث کاهش درد، کاهش التهاب می‌شود.

تکنولوژی‌ های موجود در زانوبند زاپیامکس

اولتراسوندبا ارسال امواج صوتی به بافت های زانوباعث افزایش جریان خون شده که این جریان خون افزایش دمای مولکولی را در عمق بافت در پی دارد.

مادون قرمز همزمان با تقویت جریان خون و افزایش اکسیژن و رسانی به بافت باعث ترشحی به نام اندروفین می‌شود. اندروفین باعث غیرفعال شدن گیرنده های درد می‌شود که این امر از بین برنده درد زانو است.

کلاک پالس نیز با ارتعاش‌های الکتریکی بافت آسیب‌دیده و لرزش ریزی که در بافت به وجود می‌آورد باعث افزایش دامه حرکتی زانو، افزایش گردش خون و ارسال مواد مغذی به بافت زانو می‌شود.

این سه فناوری منحصر به فرد راه درمان انواع دردهای زانو را بسیار کم‌هزینه و بسیار آسان کرده است.

قیمت زانوبند زاپیامکس چقدر است؟

قیمت زانوبند زاپیامکس یکمیلیون و نهصد و شصت هزار تومان است ک این قیمت و فناوری‌های آن نست به دیگر روش های درمان زانودرد مثل فیریوتراپی غیرقابل مقایسه است.

با خرید زاپیامکس برای می‌توان برای همیشه از آن استفاده کرد. علاوه بر همیشگی بودن این محصول، فری سایز بوده و برای تمامی افراد و تمامی سنین مختلف قابل استفاده است.

خرید زانوبند زاپیامکس

بهترین راه تهیه زاپیامکس خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر اینترنتی است؛ زیرا در وقت شما برای خرید این محصول صرفه جویی می‌شود. سایت‌های فروشگاهی معتبری مانند  مدی مکس مارکت این زانوبند منحصر به فرد را در اختیار افرادی که از زانودرد رنج می‌برند گذاشته است.

یادداشت پایانی

زاپیامکس یک زانوبند درمانی است که مجهز به تکنولوژی uic  است که ویژگی تمامی درمان های زانو را در خود جای داده است. زاپیامکس یک درمان خانگی برای زانو درد که دارای هیچ عوارضی نیست.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.