بهترین نوع سرمایه گذاری در استرالیا چیست؟

0
رپورتاژ

ویزا سرمایه گذاری در استرالیا یکی از بهترین و مطمئن‌ترین و البته سریع‌ترین روش‌ها برای اخذ اقامت دائم استرالیا و مهاجرت به این کشور است. ویزای سرمایه گذاری در استرالیا برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به تولید شغل و کارآفرینی درواقع گزینه اول است؛ زیرا استرالیا به دلیل ارتباط تجاری قوی با جهان و صنعت پویا، دارای اقتصادی امن، رو به رشد، کم‌ریسک و مناسب برای سرمایه‌گذاری است. همچنین استاندارد بالای زندگی در این کشور موضوعی مهم برای سرمایه‌گذاران از اقصی‌نقاط جهان برای کسب ویزا سرمایه گذاری در استرالیا است. این کشور یکی از مهاجرپذیرترین کشورها است و بنا بر گزارش‌ها، سالانه چیزی حدود 100 هزار مهاجر متناسب با شرایط خود پذیرش می‌کند که همانطور که شرح آن رفت اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا یکی از روش‌های مرسوم مهاجرت به این کشور است.

در این مقاله قصد داریم به شرایط اخذ ویزا سرمایه گذاری در استرالیا بپردازیم و به‌صورت تخصصی راه‌کارهای مناسب در این زمینه را به خوانندگان گرامی ارائه دهیم. تا انتها همراه ما باشید.

 

چرا باید در استرالیا سرمایه گذاری کنیم؟

یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های دریافت ویزا سرمایه گذاری در استرالیا و مهاجرت به این کشور از این طریق، اقتصاد باثبات استرالیا و نرخ تورم پایین است که سرمایه‌گذاران را به سمت سرمایه گذاری در این کشور سوق داده تا با خیال راحت آن را به‌عنوان مقصد مهاجرت انتخاب کنند. طبق گزارش بانک جهانی در حال حاضر این کشور در میان 190 کشور جهان از لحاظ آسان بودن انجام بیزینس در رتبه 14 قرار گرفته است. این رتبه آن‌جایی چشمگیرتر می‌شود که در می‌یابیم استرالیا از این لحاظ بالاتر از کشورهایی نظیر آلمان، کانادا، اسپانیا، ژاپن و فرانسه قرار دارد. علاوه بر موارد قبل، این کشور از نظر سطح درآمد و رفاه زندگی، سطح بهداشت، مسکن، آموزش، اشتغال و امنیت، بالاتر از میانگین جهانی قرار دارد که همه این دلایل توجیهی منطقی برای علاقه‌مندی به دریافت ویزا سرمایه گذاری در استرالیا است.

روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا

روش‌های متفاوتی برای سرمایه گذاری در استرالیا وجود دارد که هر شخص با توجه به توانایی و برنامه‌ریزی‌های خود می‌تواند یکی از این روش‌ها را برگزیند. به‌طور کلی ویزا سرمایه گذاری در استرالیا یک ویزای موقت و البته مشروط پنج ساله محسوب می‎شود. به این صورت که شما با این ویزا می‌توانید وارد خاک استرالیا شده و در سه سال اول ورودتان شغل یا کسب و کاری را به وجود بیاورید. شرط درخواست برای اخذ اقامت دائم استرالیا در این روش، سپری شدن دو سال از شروع این کسب و کار و وارد کردن دست‌کم 200.000 دلار استرالیا در این کسب و کار است. سپس در سال دوم این کسب و کار باید به جایی رسیده باشد که بتوانید دو کارمند که استرالیایی یا نیوزلندی باشند یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشند در این کسب و کار استخدام کنید. در غیر این صورت روش‌های دیگری برای اخذ اقامت استرالیا وجود دارد که می‌توان به سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری استرالیا اشاره کرد.

انواع ویزا سرمایه گذاری در استرالیا

 

Business Visa یا ویزای سرمایه گذاری همانطور که از عنوانش مشخص است مخصوص کسانی است که به وسیله سرمایه خود قصد گرفتن اقامت در استرالیا را دارند. ویزا سرمایه گذاری در استرالیا به دو صورت دائم و موقت وجود دارد که در این بخش به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

 

ویزای A188  یا Business Innovation Stream

این نوع از ویزا سرمایه گذاری در استرالیا بدین صورت است که سرمایه و دارایی شخص و همسر او مجموعا باید به 1.250.000 دلار استرالیا و در ۲ سال از ۴ سال اخیر میزان گردش مالی بیزینس او دست‌کم سالیانه به مبلغ ۷۵۰,۰۰۰ دلار استرالیا برسد. تعهد سرمایه گذاری حداقل 200.000 دلار استرالیا است و عموما امتیاز فرد باید به حداقل 65 برسد. دانش زبان انگلیسی شرط لازم نیست اما کمک‌کننده است. این ویزا پنج ساله و از نوع موقت است.

 

ویزای B188 یا Investor Stream

برای این ویزا سرمایه گذاری در استرالیا احتیاج به حداقل 2.500.000 دلار استرالیا جهت ایجاد یک کسب و کار در یکی از ایالات استرالیا است. امتیاز لازم در این نوع ویزا حداقل 65 و اعتبار آن 5 سال است.

ویزای سرمایه گذاری ویژهC  188 یا Significant Investor Stream

این ویزا سرمایه گذاری در استرالیا برای سرمایه گذاری حداقل 5.000.000  دلار استرالیا است. افراد متقاضی برای سرمایه گذاری این مبلغ و اخذ این ویزا که 5 ساله و موقت است، باید تایید دولت یا ایالت یا کمیسیون تجارت و سرمایه گذاری استرالیا را بگیرند.

ویزای سرمایه گذاری ویژه E188 یا Entrepreneur Stream

درواقع این ویزا سرمایه گذاری در استرالیا مربوط به استارت‌آپ‌ها بوده و بهترین گزینه برای افراد خلاق و خوش‌فکر و دارای ایده‌های نو است که ثمره این خلاقیت، سودآوری اقتصادی برای کشور استرالیا خواهد بود.  برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://uniquevisa.net/immigration-to-australia/investment-visa-in-australia/

ویزای 888 یاBusiness Innovation and Investment Permanent visa

این ویزا در واقع قدم بعدی ویزای ساب کلاس 188 و در تکمیل آن است؛ به این صورت که متقاضیان این نوع از ویزا سرمایه گذاری در استرالیا در صورت کسب شرایط لازم می‌توانند ویزای موقت 188 خود را به ویزای 888 ارتقا دهند. به این منظور متقاضی باید سابقه مدیریتی و دارا بودن حمایت از دولت ایالتی و منطقه‌ای یا AUSTRADE را از سوی دولت استرالیا اثبات کند. همچنین متقاضی باید حداقل یکی از شرایط زیر را نسبت به مالکیت کسب و کار خود داشته باشد:

اگر گردش مالی بیزینس کمتر از ۴۰۰,۰۰۰ دلار باشد، متقاضی باید صاحب حداقل ۵۱ درصد سهام باشد.

اگر گردش مالی کسب ‌و کار بیشتر از ۴۰۰,۰۰۰ دلار باشد، باید صاحب حداقل ۳۰ درصد سهام باشد.

جدول امتیازبندی برای ویزا سرمایه گذاری در استرالیا

 

سنامتیاز
18 تا 2420
25 تا 3230
33 تا 3925
40 تا 4420
45 تا 5415
55 سال تا بیشتر0

 

مدرکامتیاز
دیپلم و زیر دیپلم0
لیسانس رشته‌های دیگر5
لیسانس رشته‌های علوم، تکنولوژی و بیزنس10

 

مدرک زبانامتیاز
آیلتس در هر مهارت ۵ یا معادل آن5
آیلتس در هر مهارت ۷ یا معادل آن10

 

سابقه مدیریت بیزنسامتیاز
۴ سال از ۵ سال اخیر10
۷ سال از ۸ سال اخیر15

 

داراییامتیاز
حداقل ۱,۲۵۰,۰۰۰ دلار استرالیا5
حداقل ۱,۷۵۰,۰۰۰ دلار استرالیا15
حداقل ۲,۲۵۰,۰۰۰ دلار استرالیا25
حداقل ۲,۷۵۰,۰۰۰ دلار استرالیا35

 

گردش مالیامتیاز
حداقل ۷۵۰,۰۰۰ دلار استرالیا5
حداقل ۱,۲۵۰,۰۰۰ دلار استرالیا15
حداقل ۱,۷۵۰,۰۰۰ دلار استرالیا25
حداقل۲,۲۵۰,۰۰۰  دلار استرالیا35

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.