نقش نرم افزار CRM در ارتباط موثر با مشتریان و افزایش فروش، ویژگی های SarvCRM

0

رپورتاژ

آیا به دنبال راهکاری هستید که به کسب و کار شما کمک کند تا فرآیند فروش و بازاریابی خود را قدرتمند تر کنید؟

آیا نگران این هستید که مشتریان بالقوه ای که با صرف زمان و هزینه زیاد با شرکت شما مرتبط شده اند از طرف تیم فروش درست پیگیری می شوند یا خیر؟

آیا مطمئن نیستید که درخواست های مشتریان در زمان مناسب پاسخ داده می شوند؟

آیا تا به حال به فکر استفاده از نرم افزار CRM مناسب برای پاسخ به این سوالات بوده اید؟

کارشناسان فروش و ارائه خدمات شما روزانه با انبوهی از مشتریان  مواجه هستند که هرکدام با توجه به نوع کسب و کار و خصوصیات اخلاقی فرد مذاکره کننده، استراتژی متفاوتی برای ارتباط را لازم دارد و لازم است برای ارائه خدمات مناسب به این مشتریان مراحل زیر دنبال شود:

  1. نگهداری اطلاعات اولیه مربوط به مشتری بالقوه و ارتباط با او
  2. ایجاد یک استراتژی مناسب با توجه به اطلاعاتی که از هر مشتری بالقوه در دست است
  3. انجام پیگیری ها و فعالیت ها در فواصل منظم متناسب با مراحل فروش از پیش طراحی شده
  4. ارائه خدمات به مشتریان متناسب با تعهدات ارائه شده در زمان فروش
  5. حفظ ارتباط با مشتری به جهت نگهداری و افزایش عمق همکاری

مدیریت موارد ذکر شده زمانی که با انبوهی از مشتریان و فعالیت های مرتبط با آنها مواجه می شویم دشوار شده و در صورتی که شرکت ها از ابزارها و سیستم ها اطلاعاتی برای آن استفاده نکنند معمولا با نگرانی ها، سوالات و مشکلاتی مواجه می شوند که برخی از آنها را در ابتدای این مقاله مرور کردیم.

امروزه شرکت های پیش رو برای رفع مشکلات ذکر شده و خدمت رسانی بهتر به مشتریان از نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کنند (برای آشنایی بیشتر می توانید لینک CRM چیست را مطالعه فرمایید) و در این مقاله نیز قصد داریم SarvCRM را به عنوان نرم افزاری که برای مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در شرکت های ایرانی طراحی شده است را معرفی کنیم. موارد زیر بخشی از مزیت هایی است که نرم افزار سی آر ام سرونو می تواند برای کسب و کارها فراهم نماید:

1-فروش های بیشتری را به نتیجه برسانید

تمامی شرکت ها تلاش می کنند تا هرچه بیشتر مشتریان بالقوه ای که با آنها ارتباط می گیرند را به فروش موفق تبدبل کنند. SarvCRM به شما کمک می کند تا مراحلی که برای موفق شدن یک فروش لازم است را تعریف کرده و بر اساس آن فرایند فروش را مدیریت کنید. به این ترتیب پیگیری هایی که باید در قبال مشتریان انجام شود و فعالیت های مرتبط با فروش در زمان مربوطه به فروشندگان یادآوری می شود و مدیران نیز می توانند همواره گزارشات مربوط به مسیر هر فروش را دریافت نمایند.

2-قدم به قدم مشتریان را در فرایند فروش خود پیگیری کنید.

بخش مدیریت فروش های در دست به شما کمک می کند تا هیچ فروشی فراموش نشود. همواره مشاهده نمایید هر فرصت فروش شما در چه مرحله ای است و برای قدم بعد چه فعالیتی تعریف شده است.

همچنین می خواهید بدانید که هفته گذشته چه فروش هایی با موفقیت بسته شدند؟ عملکرد فروش چگونه بوده؟ چه فروش های جدیدی شروع شده است؟ کدام فروش ها از دست رفته اند؟
در صفحه عملکرد فروش  SarvCRMنیز از هرکجا می توانید پاسخ تمامی سوالات بالا را مشاهده نمایید.

3-در زمان مناسب و با اطلاعات کامل با مشتری مرتبط شوید

در تمامی کسب و کارها در زمان ارتباط با مشتری مهم است که تمامی اتفاقات گذشته را به خاطر داشته باشیم. با SarvCRM شما می توانید تنها با یک کلیک تمامی فعالیت های گذشته و پیش روی خود با مشتریان را اعم از تماس های تلفنی، جلسات، ایمیل ها، یادداشت ها و … مرور کرده و در یک نگاه اطلاعات کامل و مورد نیاز خود را به دست آورید و برای ارتباط بعد خود را آماده کنید.

4-مثل یک کارشناس حرفه ای مشتریان را پشتیبانی کنید

با ویژگی ها و امکانات بخش سرویس های SarvCRM، هر کسب و کار کوچکی می تواند خدمات پشتیانی مورد نیاز مشتری خود را به صورت کاملا حرفه ای به او ارائه دهد. با طیفی گسترده از ویژگی ها، گردش کارها و گزارش ها، کسب و کارهای کوچک و متوسط می تواند به راحتی فرایند پشتیبانی مشتریان خود را مدیریت و گزارش های مورد نیاز را استخراج کنند. با ارائه خدمات حرفه ای متناسب با نیاز مشتریان می توانید آنها را برای مدت طولانی تر به محصولات و خدمات خود وفادار نمایید. همچنین  برای ارتباط بهتر، پورتال مشتریانتان را در اختیارشان قرار دهید تا کار را برای آنها آسان تر کنید.

SarvCRM از ابتدا با هدف تامین نیاز هایی که امروز در سطح بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش با آن ها مواجه هستید شکل گرفته و همواره تلاش کرده است با ارائه راه حل های موثر، موفق و تایید شده و از همه مهم تر با هزینه ای مناسب در خدمت کسب و کار ها باشد و بتواند به پیشرفت و بهبود آن ها کمک کند.

برای جستجوی بیشتر ویژگی ها و امکانات می توانید سی آر ام سرو می توانید به وب سایت SarvCRM مراجعه نموده و با با شماره 22011585 021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما با توجه به نیازهایی که دارید شما را راهنمایی نمایند.

منبع : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5