آی‌او‌اس ۱۳ یک ویژگی‌ بزرگ آیفون ۱۱ را لو داد: درگاه USB-C جایگزین لایتنینگ می‌شود

0

نسخه بتای سیستم‌عامل iOS 13 یک ویژگی بزرگ و مهم آیفون‌های بعدی اپل را برملا کرد و دور از انتظار نیست تا پاییزماه و پیش از رونمایی از این گوشی‌ها، ویژگی‌های دیگری هم مشخص شود.

این هفته کاربری اپلی به نام Raphaël Mouton تصویری در توییتر منتشر کرد که مربوط به صفحه بازیابی (Restor) نسخه بتای iOS 13 در آیفون است.

در نگاه اول، یک کامپیوتر مک و انتهای کابل دیده می‌شود. شاید کابل لایتنینگ آیفون است ولی اگر با دقت نگاه شود؛ بیشتر شبیه به یک درگاه USB-C است.

سایت فوربس و چندین سایت دیگر با بررسی این تصویر و مقایسه آن با تصویر صفحه بازیابی در گوشی‌های آیفون کنونی به این قطعیت رسیدند که به درگاه و کابل USB-C اشاره دارد.

آیا سرانجام باید منتظر جایگزینی درگاه USB-C با Lightning در آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل باشیم؟ چه خبر خوشی و چه ویژگی مهمی و چقدر کاربران اپل دوست دارند این شایعه رنگ واقعیت به خود بگیرد.

بیش از ۲ سال است که این شایعه دهان به دهان می‌چرخد و سایت‌های مختلف درباره‌اش می‌نویسند. ابتدا، قرار بود در آیفون‌های سال ۲۰۱۸ شاهد رونمایی از درگاه USB-C باشیم که اپل ناامیدمان کرد. در عوض، اپل روی آیپد پرو ۲۰۱۸ و مک‌بوک‌های جدید از این درگاه پرسرعت رونمایی کرد.

همه داستان‌های درگاه USB-C در آیفون

ممکن است این تصویر به یک ویژگی دیگر هم اشاره داشته باشد و آن یک مبدل USB-C به Llightning برای اتصال به کامپیوترهای مک است. به این معنی که آیفون ۱۱ با کابل USB-C و آداپتور برق شارژ سریع ۱۸ واتی این کابل و درگاه وارد بازار خواهد شد.

فعلا این حدس و گمان‌ها درباره حذف درگاه لایتنینگ از روی آیفون‌های ۱۱ و پشتیبانی از USB-C از سوی اپل تایید نشده‌اند و نباید انتظار تاییدشان را هم داشته باشیم تا شب رونمایی از این گوشی‌ها.

برخی شایعات هم می‌گویند کوپرتینو آیفون‌های XI و XI Max را با درگاه USB-C روانه بازار خواهد کرد ولی در آیفون XR هنوز از درگاه لایتنینگ استفاده می‌شود.

از دیگر شایعات مهم درباره آیفون‌هایی ۱۱ می‌توان به دوربین سه‌گانه پشتی روی مدل‌های رده بالا و دوربین دو گانه اصلی برای آیفون XR اشاره کرد. همین‌طور، گفته می‌شود اپل ویژگی 3D Touch را به طور کامل از روی آیفون‌های خانواده ۱۱ حذف می‌کند.

شاید 3D Touch به طور موقت از روی آیفون‌های سال ۲۰۱۹ برداشته شود تا در طراحی جدید آیفون‌های ۲۰۲۰ به شکلی ظاهر شود و شاید هم مانند قابلیت Haptic Touch در آیفون XR ظاهر شود. اپل برای دستیابی به نمایشگر بزرگ‌تر و بدون حاشیه می‌خواهد ویژگی 3D Touch را قربانی کند.

نظر شما درباره این تغییرات آیفون‌های ۲۰۱۹ چیست؟ با حذف کدام ویژگی موافق هستید و دلتان برای کدام ویژگی تنگ می‌شود؟

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

لوگو‌های جالب و دیدنی بر اساس ابرقهرمانان و تبهکاران محبوب که این طراح ایجاد کرده

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.