مکمل پروتئین را برای تمامی مزایای آن، از داروخانه آنلاین بخرید.

0

رپورتاژ

اگر جزء آن دسته از افراد ورزش دوستی هستید که به طور روزانه و منظم ورزش می‌کنند، احتمالاً تمایل دارید که مطمئن شوید بیشترین بهره را از آن می‌برید. از مهم‌ترین مزایای ورزش‌، می‌توان به عضله سازی و افزایش قدرت اشاره کرد. داشتن عضلاتی سالم به شما این امکان را می‌دهد که بهترین عملکرد را در طول ورزش کردن و حتی در حین فعالیت‌های زندگی روزمره خود داشته باشید. برای این امر، نیازمند مکمل‌هایی هستید که می‌توانید از داروخانه آنلاین تهیه کنید.

در اینجاست که نقش مکمل بدنسازی در امر عضله سازی مشخص می‌شود.

استفاده از مکمل بدنسازی ریشه‌های تاریخی دارد. به ورزشکاران در یونان باستان توصیه می‌شد که مقادیر زیادی گوشت و نوشیدنی مصرف کنند. تعدادی از معجونات و مواد مقوی گیاهی توسط ورزشکاران قدرتمند از زمان‌های بسیار قدیم در سراسر فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است تا بدین وسیله سعی در افزایش قدرت و استقامت آنها داشته باشند.

مکمل بدنسازی در دنیای امروزه، چیست؟

مکمل بدنسازی به مجموع مکمل‌های غذایی‌ای گفته می‌شود که به طور معمول توسط افرادی که در بدنسازی، وزنه برداری، ورزش‌های رزمی متفاوت و دوومیدانی فعالیت می‌کنند، به منظور تسهیل افزایش عضله سازی (افزایش توده بدن بدون چربی) استفاده می‌شود. بهترین انواع مکمل بدنسازی را می‌توانید در داروخانه آنلاین مشاهده کنید.

از ترکیبات موجود در مکمل بدنسازی می‌توان نوشیدنی‌های حاوی پروتئین بالا، ترکیبات مناسب برای قبل از تمرین، آمینو اسیدهای شاخهA ، گلوتامین، آرژنین، اسیدهای چرب ضروری، کراتین، HMB، پروتئین آب پنیر و … را نام برد.

مکمل‌های بدنسازی انواع مختلفی دارند:

  • مکمل پروتئین
  • کراتین
  • گینر
  • ویتامین بدنسازی
  • آمینو اسید بدنسازی
  • مکمل پمپ
  • گلوتامین

که در اینجا به توصیف مکمل پروتئین پرداخته‌ایم.

مکمل پروتئین

دریافت پروتئین کافی در امر عضله سازی بسیارحائز اهمیت است. به طور خاص، برای به دست آوردن عضله، شما باید پروتئین بیشتری از آنچه بدن شما از طریق فرآیندهای طبیعی تجزیه می‌کند، مصرف کنید. در حالی که می‌توانید بیشتر پروتئین مورد نیاز خود را از غذاهای غنی از پروتئین دریافت کنید، مکمل‌های پروتئینی بسیار متنوعی در دسترس هستند که نیاز بدن شما به پروتئین را کاملا بر طرف می‌کنند. مکمل پروتئین به عنوان یک مکمل بدنسازی محبوب، انواع مختلفی دارد. برخی از محبو‌ب‌ترین مکمل‌های پروتئین کشک، کازئین و سویا هستند. سایر مکمل‌های پروتئینی حاوی پروتئین جدا شده از تخم مرغ، گوشت گاو، مرغ یا سایر منابع هستند.

پودر پروتئین یک مکمل غذایی محبوب است. پروتئین یک عنصر مغذی ضروری است که به ساخت عضله، ترمیم بافت و ساخت آنزیم‌ها و هورمون‌ها کمک می‌کند. استفاده از پودر پروتئین همچنین ممکن است به کاهش وزن کمک کرده و به افراد در تقویت عضلات کمک کند.

انواع مختلفی از پودر پروتئین وجود دارد، از جمله پودرهای لبنی و گیاهی. در این مقاله، ما برخی از مزایای پودر پروتئین برای سلامتی و انواع مختلف آن را مورد بحث قرار می‌دهیم. همچنین بهتر است بدانید انواع مختلف پودر پروتئین را می‌توانید به راحتی از داروخانه آنلاین تهیه کنید.

مزایای استفاده از مکمل بدنسازی و به طور اختصاصی، مکمل پروتئین:

کنترل وزن

خوردن غذاهای غنی از پروتئین و مصرف مکمل‌ها ممکن است به افراد کمک کند تا به مدت بیشتری احساس سیری کنند. احساس سیری منجر به کاهش حجم کمتر وعده و تعداد کمتر میان وعده می‌شود، که می‌تواند به فرد کمک کند وزن سالمی داشته باشد یا در صورت لزوم وزن کم کند.

مکمل بدنسازی و مکمل پروتئین را به منظور کنترل وزن از داروخانه آنلاین بخرید.

رشد عضلات و عضله سازی

پروتئین برای رشد عضلات ضروری است. بسیاری از ورزشکاران و علاقمندان به بدنسازی مکمل پروتئینی مصرف می کنند زیرا معتقدند که این نوشیدنی‌ها به آنها کمک می‌کند تا بعد از تمرینات قدرتی، عضله بیشتری بسازند. طبق تحقیقات، مکمل پروتئین به یک اندازه بر روی مردان و زنان تأثیر می‌گذارد. همچنین محققان بر این باورند میزان استفاده از مکمل نباید 1.6 گرم به ازای هر کلیوگرم وزن مصرف کننده بیشتر باشد زیرا بیشتر از آن، مازاد محسوب شده و نه تنها مفید واقع نمی‌شود بلکه دفع شده و اتلاف پول و هزینه محسوب می‌شود.

ریکاوری پس از ورزش

پروتئین علاوه بر رشد عضلات، نقش مهمی در ترمیم عضلات و بافت‌های آسیب دیده دارد. در نتیجه، ورزشکاران ممکن است پس از ورزش از پودر پروتئین برای تسریع در ریکاوری و بهبودی عضلات استفاده کنند. بسیاری از مطالعات ثابت کرده‌اند که مصرف مکمل‌های پروتئینی پس از ورزش می‌تواند با کاهش آسیب عضلانی و بهبود عملکرد عضلات و سنتز پروتئین عضلات به بهبودی کمک کند. پروتئین مورد نیاز برای ریکاوری عضلات خود پس از ورزش را، از داروخانه آنلاین تهیه کنید.

تغذیه اضافی

مصرف روزانه پروتئین برای افراد 19 سال به بالا 46 گرم برای زنان و 56 گرم برای مردان توصیه شده است. افرادی که دریافت این مقادیر را با کم کاری در تغذیه سالم به چالش می کشند، احتمالا درصد زیادی از گیاهخواران، خواهند دریافت که پودر پروتئین راه حل ساده‌ای برای حل مشکل آنها ارائه می‌دهد. ورزشکاران، وزنه برداران ، افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری مزمن ممکن است نیاز به توصیه عمومی مصرف پروتئین داشته باشند. اگر جزو این دسته از افراد هستید به منظور تأمین پروتئین مورد نیازتان به داروخانه آنلاین مراجعه کنید.

بهترین انواع مکمل پروتئین را می‌توانید از داروخانه آنلاین تهیه کنید.

داروخانه آنلاین به آدرس اینترنتی https://darookhaneonline.com/ ، یکی از بهترین و کارآمدترین فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود که نیاز شما به مراجعه حضوری به داروخانه یکی از خطرناک‌ترین محل‌ها از نظر حضور ویروس کرونا را برطرف ساخته و شما نه تنها برای خرید مکمل‌های بدنسازی و پروتئین، بلکه برای خرید انواع ضد عفونی کننده، ماسک و شیلد صورت، محصولات آرایشی- بهداشتی و … نیز می‌توانید به داروخانه آنلاین مراجعه کرده و خریدی بی دردسر را برای خود رقم بزنید.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.