ضد آفتاب‌ فلوئید، فوق العاده سبک با جذب سریع

0

هرچند بهار امسال، گرم و بدون باران سپری شد، اما با شروع تابستان، آفتاب جان دوباره‌ای پیدا کرده است و گرم‌تر از قبل اثرات خود را بر پوست باقی می‌گذارد. اگرچه استفاده از ضد آفتاب محدود به فصول گرم سال نمی‌شود، اما اغلب افراد در این روزهای گرم به فکر خرید و استفاده از کرم‌ های ضد آفتاب می‌افتند. حال تصور کنید برای خرید ضد آفتاب وارد فروشگاهی شده‌اید؛ نخستین سوال فروشنده از شما این است ضد آفتاب فلوئید می‌خواهید یا کرم؟» و شما فرق فلوئید و کرم ضد آفتاب را نمی‌دانید! حالا که شما نیز به فکر سلامت پوست خود هستید می‌خواهیم در این متن به توضیح ماهیت ضد آفتاب های فلویید بپردازیم.

فلوئید چیست؟

فلوئید در زبان لاتین به معنی مایع ترجمه شده است. ساخت فلوئیدها معمولا بر پایه حلال آب است و زود جذب پوست می‌شود. همچنین از مسدود شدن منافذ پوست و در نتیجه ایجاد جوش پیشگیری می‌کند.

تفاوت فلوئید ضد آفتاب و کرم ضد آفتاب چیست؟

ضد آفتاب ‌ها به دو روش بر پایه‌ی چربی و آب تولید می‌‌شوند؛ به آن دسته از محصولاتی که بر پایه آب تولید می‌شوند، فلوئید و به محصولاتی که بر پایه چربی تولید می‌شوند، کرم می‌گویند. برند الارو با در نظر گرفتن این نکته برای تمامی پوست ‌ها ضد آفتاب های متنوعی تولید کرده ‌است.

ویژگی‌های ضد آفتاب فلوئید چیست و برای چه پوستی مناسب است؟

اگر شما نیز دارای پوستی چرب با آکنه و جوش‌ های متعدد هستید، بهتر است از فلوئید ضد آفتاب استفاده کنید. این محصولات بافتی نرم و سبک دارند و فاقد چربی هستند. به همین علت پوست شما را آبرسانی می‌کنند و خیلی زود جذب می‌شوند، طوری که حضور آن‌ها را روی پوست صورت خود احساس نمی‌کنید.

در شرایطی که کمبود ویتامین د یکی از مهم‌ترین مشکلات زنان است، با استفاده از فلوئید ضد آفتاب الارو مانع جذب ویتامین د نخواهید شد. شما می‌توانید با خرید آنلاین ضد آفتاب های الارو از شر ترافیک، شلوغی و گرمای روزهای تابستان رها شوید. استفاده از فلوئید های ضد آفتاب الارو که مناسب پوست شما تولید شده‌اند علاوه بر مراقبت بیشتر از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، از بسته شدن منافظ پوستی نیز جلوگیری می‌کنند.

بسیاری از بانوان با کوچک‌ترین تغییری در پوست خود دچار حساسیت‌های مختلف می‌شوند و یا جوش‌های ریز، صورت آن‌ها را ملتهب و قرمز نشان می‌دهد. فلوئید ضد آفتاب فیزیکال برای این گروه از افراد مناسب است. کرم‌ های ضد آفتاب فیزیکال به دلیل بافت سنگین خود اغلب مشتریان را از خرید پشیمان می‌کنند، اما فلوئید ضد آفتاب فیزیکال الارو با بافتی سبک، شما را خریدار دائمی آن می‌کند.

گروه دیگری از افراد، پوستی خشک دارند. الارو برای این گروه از بانوان نیز کرم های ضد آفتاب مخصوصی را تولید کرده است. به دلیل خشکی پوست این افراد، آن‌ها باید از کرم‌هایی که بر پایه چربی تولید شده‌‌اند، استفاده کنند تا خشکی پوست خود را برطرف کنند. الارو با توجه به نیاز مشتریان ضد آفتاب ‌هایی با طیف متنوع کرم پودری ارائه کرده است تا پوششی مناسب برای پوست شما باشد.

بهترین ضد آفتاب فلوئید کدام است؟

همان طور که پیش‌تر مطرح شد، بهترین ضد آفتاب فلوئید محصولاتی هستند که سبک بوده و اثری از خود روی پوست باقی نگذارند. در عین سبکی، فلویید ها باید در برابر اشعه‌های مضر آفتاب پوشش‌دهی مناسبی نیز داشته باشند. به همین منظور برند الارو با در نظر گرفتن این نکات انواع ضد آفتاب های کرمی و فلویید متنوعی تولید کرده است.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص ضد آفتاب های فلوئید الارو می توانید به وب سایت مراجعه کنید و یا از طریق درگاه های زیر در ارتباط باشید:

https://ellaro.ir/

تلفن تماس: 23576196-021

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5