روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

0
رپورتاژ

آیا راهی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود دارد؟ روش های بزرگ کردن آلت تناسلی کدامند؟ راهکارهای افزایش سایز آلت تناسلی در خانه کدامند؟ روش های بسیاری برای بزرگ کردن اندازه آلت تناسلی وجود دارد از روش های خانگی و غیر جراحی مثل ماساژ دادن، جلکینگ، استفاده از دستگاه های کششی و مصرف داروهای افزایش سایز آلت تناسلی گرفته تا روش های جراحی مثل جراحی پرده آلت، پروتز آلت تناسلی و … . اگر احساس می کنید که سایز آلت تناسلی شما کافی نیست با ما در ادامه این نوشتار همراه باشید.

 

اندازه نرمال آلت تناسلی مردانه چقدر است؟

متاسفانه به دلیل تماشای فیلم های مستهجن و همچنین تبلیغات زرد در این زمینه اکثر آقایان و همسرانشان این تصور را دارند که هر چه سایز آلت تناسلی بزرگ تر باشد میزان لذت از رابطه زناشویی هم بیشتر خواهد شد؛ در حالی که این تصور از ریشه غلط است.

شایان ذکر است که سایز آلت تناسلی اکثر آقایان در محدوده نرمال و طبیعی است. اندازه نرمال آلت تناسلی مردان می بایست بین 10 تا 16.5 سانتی متر باشد. بیش از 90 درصد از مردان آلت تناسلی با سایز استاندارد دارند و تنها 5 درصد از آنها هستند که سایز آلت تناسلیشان کمتر از 10 سانتی متر است و تنها 5 درصد از آقایان سایز آلت تناسلی بیش از 16 سانتی متر دارند.

علت کوچک به نظر رسیدن اندام جنسی مردان چیست؟

همان طور که گفتیم اندازه آلت تناسلی اکثر مردان در محدوده نرمال قرار دادن اما دلیل کوچک به نظر رسیدن اندام جنسی برخی از آقایان می تواند موارد زیر باشد:

  • چاقی شکم: گاهی به دلیل تجمع چربی بیش از حد در ناحیه زیر شکم باعث کوچک به نظر رسیدن اندازه اندام جنسی آقایان می شود؛ افرادی که دچار اضافه وزن هستند با گرفتن رژیم های لاغری و ورزش کردن می توانند چربی های شکم خود را آب کنند تا سایز واقعی اندام جنسی نمایان شود.
  • آلت تناسلی پرده دار: اندام جنسی برخی از مردان به دلایل مختلف اعم از ژنتیک و یا ختنه غلط پرده دار می شود. این مشکل باعث می شود که پوست کیسه بیضه با بخش ابتدایی آلت تناسلی زاویه بسازد که این مشکل باعث کوچک به نظر رسیدن سایز آلت می شود. در صورتی که احساس می کنید این مشکل را دارید به یک متخصص اولورولوژی مراجعه کنید تا در صورت نیاز با جراحی پرده آلت این مشکل شما برطرف شود.

بزرگ کردن آلت تناسلی به روش های غیرجراحی و جراحی

از جمله روش های بزرگ کردن آلت تناسلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمرینات جلکینگ
  • روش پنیمور
  • مصرف قرص افزایش سایز آلت تناسلی
  • تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی
  • تزریق چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان
  • جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی

روش های غیرجراحی افزایش سایز آلت تناسلی

تمرینات جلکینگ(Jelqing)

از اینکه تمرینات جلکینگ برای افزایش سایت آلت تناسلی مردان مناسب هستند یا خیر هیچ گونه تحقیقات علمی انجام نشده است. اما برخی از افراد معتقد هستند که این روش در افزایش سایز آلت تناسلی می تواند موثر باشد.

روش پنیمور

روش پنیمور به عنوان ایمن ترین روش ها برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی مردان است و در صورتی که به درستی انجام شود نتایج ایده آلی را به دنبال خواهد داشت. برای اجرای صحیح پنیمور می توانید در گوگل جستجو کنید و روش صحیح آن را یاد بگیرید.

مصرف دارو

از جمله داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی که در بازار موجود هستند عبارتند از:

  • قرص مگنارکس
  • قرص وایمکس
  • قرص های سیالیس، ویاگرا و ال آرژینین

توجه: مصرف قرص افزایش سایز آلت تناسلی تنها در صورت تجویز پزشک توصیه می شود و مصرف خودسرانه آنها اکیدا ممنوع است.

 

تزریق ژل

امروزه از ژل های حاوی هیالورونیک اسید به منظور افزایش قطر آلت تناسلی استفاده می شود. تزریق ژل به آلت تناسلی باید توسط پزشک متخصص انجام شود و این روش برای افرادی مناسب است که اندام جنسی آنها کج است یا دچار اختلالات نعوظ هستند. در صورتی که این تزریق توسط افراد غیر متخصص انجام شود باعث تغییر شکل و کج شدن آلت تناسلی می شد.

پمپ آلت

پمپ آلت به صورت موقتی می تواند باعث افزایش اندازه آلت تناسلی شود. پمپ آلت دستگاهی استوانه ای شکل است که آلت درون آن قرار می گیرد و هوای موجود در آن باعث بزرگ شدن اندازه آلت به صورت کوتاه مدت می شود.

روش های جراحی افزایش سایز آلت تناسلی مردان

جراحی آلت تناسلی تنها برای آقایانی انجام می شود که اندازه آلت تناسلی آنها کوچک تر از حد استاندارد باشد و با روش های غیر جراحی امکان افزایش سایز آلت تناسلی وجود نداشته باشد. از جمله روش های جراحی افزایش سایز آلت تناسلی عبارتند از:

تزریق چربی

تزریق چربی برای آقایانی انجام می شود که آلت تناسلی کوچک با قطر کم دارند و البته سن آنها بالای 18 سال است، آلرژی به اسید هیالورونیک و پلی متیل متاکریلات ندارند، به بیماری های عروقی، لنفاوی و عفونی مبتلا نیستند و به عفونت های جنسی فعال مبتلا نیستند.

پزشک متخصص چربی را از سایر نقاط بدن مانند شکم و پهلو برداشته و پس از اجرای عملیاتی روی چربی آن را به آلت تناسلی فرد تزریق می کند. این روش باعث افزایش سایز 1.5 تا 4 سانتی متری آلت تناسلی می شود.

جراحی پرده آلت

همان طور که در ابتدای مقاله هم گفتیم یکی از دلایل کوچک به نظر رسیدن اندازه آلت تناسلی مردان، آلت تناسلی پرده دار است که با جراحی پرده آلت می توان این مشکل را حل کرد.

پروتز آلت تناسلی

پروتز آلت تناسلی به منظور درمان اختلالات نعوظ و کجی آلت تناسلی انجام می شود اما این جراحی باعث بزرگ شدن آلت نیز می شود.

 

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی کدام است؟

از آنجا که بسیاری از روش ها اعم از جلکینگ پایه و اساس علمی ندارند نمی توان آنها را به عنوان بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی در نظر گرفت. از طرفی آلت تناسلی بسیاری از آقایان سایز استاندارد دارد و تنها با لاغری و کاهش وزن، اندازه واقعی آلت نمایان می شود. اما برای برخی از افراد که اندازه آلت تناسلی بسیار کوچکی دارند روش های غیرجراحی موثر نیستند و تنها راهکار برای افزایش سایز آلت تناسلی جراحی آلت تناسلی است. بنابراین برای تعیین بهترین روش افزایش سایز آلت تناسلی بهتر است به یک متخصص اورولوژی مراجعه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.