شرایط مناسب فروش اقساطی خودرو

0

رپورتاژ:

بدون شک برای هم وطنانمان یکی از بهترین و البته رایج ترین روش های خرید خودرو استفاده از شرایط فروش اقساطی می باشد. این رویه خرید کمک زیادی به پس انداز و پرداخت به جای مبلغ مورد نظر می کند.

هم چنین با در نظر گرفتن مقداری پیش پرداخت و مبلغ کم تری به صورت پرداخت ماهیانه این شانس را به خریداران می دهد تا در مدتی کوتاه صاحب خودروی مورد علاقه شان شوند.

به خصوص اگر این فروش شامل شرایط تحویل فوری ظرف مدت کوتاهی نیز باشد رضایت بسیار بیشتری را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. بر همین اساس بسیاری از شرکت های شناخته شده طرح فروش اقساطی خودرو را به مجموعه خود اضافه کرده که از آن میان می توان : ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، مدیران خودرو، هیوندای، کیا و در نهایت سپند خودرو را که مجموعه ای از محصولات شرکت های مختلف را با شرایط اقساطی فوق العاده در بر می گیرد نام برد.

 فروش اقساطی در سپند خودرو

سپند خودرو با شرایط بی نظیر و ویژه ای که فراهم کرده است موجب شده همواره خریداران زیادی را به خود جذب کند و بتواند به بهترین شکل رضایت خریداران و هم وطنان عزیز را به همراه داشته باشد.

از مزایای فوق العاده خوب فروش اقساطی خودرو در سپند خودرو این است که خودروی خریداری شده به نام خریدار خواهد شد و از کل مالکیت خودرو فقط مقدار 3 دانگ و آن هم به شرط مالکیت خریدار و به صورت اجاره در رهن شرکت قرار می گیرد.

در شرایطی که سپند خودرو برای خریداران فراهم کرده است اجباری برای بیمه کردن بدنه خودرو وجود نخواهد داشت و مهم تر از همه این که در زمانی که هنوز به طور کامل مبلغ اقساط تعیین شده را پرداخت نکرده اید، همچنان امکان تعویض خودرو برای شما وجود خواهد داشت.

در کمال اطمینان و بعد از تحویل گرفتن خودرو اولین مبلغ مشخص شده را پرداخت خواهید کرد و در زمان عقد قرارداد بدون اتلاف هرگونه وقت، خودرو به خریداران محترم تحویل داده خواهد شد. نکته مورد توجه دیگری که این شرکت را از سایر شرکت های فعال در این زمینه جدا می سازد، پرداخت سود کمتر در صورت تسویه تسهیلات قبل از به پایان رسیدن زمان باز پرداخت و کسر سودهای بعدی از آن است.

شرایط پرداخت به صورت پیش پرداخت 40 تا 50 در صدی و تحویل فوری خودرو در همان زمان و باقی با اقساط 36 ماهه می باشد. سپند خودرو تلاش کرده است تا با گرد هم آوردن این شرایط و امکانات متمایز، فرآیند خرید اقساطی خودرو را برای خریداران محترم آسان تر کند تا مفتخر به خدمت رسانی به هموطنان عزیز با بیشترین رضایت خرید در بازار خودروی کشور باشد.

فروش اقساطی ایران خودرو

شرکت ایران خودرو یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین تولید کننده های خودرو در داخل کشور می باشد. این شرکت با بیش از 55 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید خودرو و با تولید سالانه در حدود 550 هزار خودرو درواقع بزرگ ترین شرکت خودروسازی ایران محسوب می شود.

اشخاصی که به دنبال خرید خودروی ایرانی هستند همواره استقبال زیادی از محصولات ایران خودرو برای خرید خودروی مورد نظر خود به ویژه فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری داشته اند. اولین خودروی طراحی و ساخته شده توسط این خودروساز ؛ خودروی سمند بود که در سال 1381 رسما رونمایی شده و با توجه به امکانات، آپشن ها و کیفیت آن به خوبی مورد توجه خریداران ایرانی نیز قرار گرفت.

در حال حاضر مدل های مختلف این خودرو هم چنان در ایران خودرو به فروش می رسد. یکی از جدیدترین خودروهایی که در حال حاضر توسط این شرکت تولید می شود، نسخه فیس لیفت دنا به نام دنا پلاس است.

به دلیل بالا بودن قیمت خودرو دنا پلاس به نسبت دیگر خودروهای ایرانی موجود در بازار، فروش اقساطی دنا پلاس از محصولات ایران خودرو مناسب ترین گزینه برای علاقمندان به این خودرو محسوب می شود. دیگر خودروهای ایران خودرو نیز با شرایط فروش اقساطی مناسبی به عرضه می رسند. به عنوان مثال: مدل های پژو 206 و207، رانا و تندر 90 پلاس از این نمونه هستند.

سپند خودرو شرایط ویژه ای برای دسترسی سریع تر به محصولات این شرکت فراهم کرده است که با مراجعه به صفحه فروش اقساطی ایران خودرو در دسترس شما عزیزان است.

فروش اقساطی دنا پلاس

دنا پلاس خودروی جدید معرفی شده توسط ایران خودرو است که در واقع شباهت بسیار زیادی با دنای معمولی داشته و به دلیل اضافه شدن آپشن ها و امکانات بیشتر پسوند پلاس را گرفته است.

این خودرو اولین بار در سال 95 رونمایی و عرضه شد. موتور و گیربکس این خودرو کاملأ مشابه دنای معمولی بوده، اما تجهیزات خوبی مانند سانروف، کروز کنترل، تعداد 4 کیسه هوا، مانیتور مالتی مدیای تصویری و لمسی، فرمان هیدرولیک با کروز کنترل و بسیاری موارد دیگر مواردی ست که تا حد زیادی بر رضایت خرید مشتریان از این خودرو افزوده است.

از لحاظ طراحی ظاهری نیز تفاوت های جزئی مانند طراحی نقوش کناری بدنه خودرو، چراغ ها و تفاوت های بسیار جزیی در کابین دنا پلاس دیده می شود که این دنا پلاس را برای خریداران چشم نواز تر کرده است. این محصول جدید ایران خودرو در شرایط فروش اقساطی دنا پلاس سپند خودرو آماده عرضه به خریداران عزیز می باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.