سلامت خود و کودکتان را در بیمارستان و زایشگاه مریم تضمین کنید

0

رپورتاژ

انتخاب بیمارستان خوب که هم خدمات درمانی مناسبی به بیماران ارائه دهد و هم محیطی تمیز و آرامش‌بخش داشته باشد و همچنین هزینه زیادی هم روی دست بیماران نگذارد، خواسته همه ماست.

یک بیمارستان خوب، چه عمومی و چه تخصصی با ارائه امکانات خوب و مناسب است که می‌تواند هم اعتماد مراجعین خود را جلب کند و هم رسالت خود را به عنوان مرکزی درمانی انجام دهد.

بیمارستان مریم از دسته بیمارستان‌هایی است به خوبی از پس عمل به تعهدات خدماتی و اخلاقی خود در قبال بیماران برآمده است. این بیمارستان که در کرج واقع شده است به عنوان پیشرفته‌ترین بیمارستان زنان کرج ، بیش از 4 سال است در حوزه سلامت زنان، نوزادان و مردان، خدمات خوبی به ساکنان کرج، تهران و شهرهای اطراف ارائه می‌دهد. در این مطلب با بیمارستان و زایشگاه مریم بیشتر آشنا می‌شوید.

درباره بیمارستان و زایشگاه مریم

بیمارستان و زایشگاه مریم که از ابتدای خرداد ماه سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است، ارائه خدمات درمانی و مراقبتی پیشرفته بر مبنای پایبندی به کرامت انسانی را هدف قرار داده است و طی مدتی که از فعالیتش می‌گذرد به این هدف رسیده است. به طوریکه بسیاری از بیمارانی که در بیمارستان مریم زایمان کرده و یا درمان شده‌اند، این بیمارستان را به دیگران نیز پیشنهاد داده‌اند.

حضور اساتید به نام در حوزه سلامت زنان، زنان و زایمان، نوزادان و…، ایجاد فضای آرامش‌بخش و استفاده از تجهیزات پزشکی حرفه‌ای و حضور بهترین متخصص زنان کرج در این بیمارستان از دلایل محبوبیت بیمارستان مریم، بین مردم کرج، تهران و شهرستان‌های اطراف است.

امکانات بیمارستان

بیمارستان و زایشگاه مریم با داشتن 36  تخت فعال در اتاق‌های دو تخته و سه تخته و اتاق‌های ویژه، در سه بلوک ساختمانی 5 و 8 طبقه با 7500 مترمربع زیربنا طراحی شده است.

این بیمارستان به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی بیماران است و پزشکان متخصص اورژانس، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی و جراحی اطفال و… به صورت شبانه‌روز و حتی در ایام تعطیل در خدمت بیماران هستند.

نکته قابل توجه در مورد بیمارستان مریم این اسن که راه‌اندازی اولین بخشNICU  (بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان) خصوصی استان البرز یکی دیگر از افتخارات این مجموعه است.

جدیدترین بخش بیمارستان مریم

بخش ویژه نوزادان NICU)) از مجهزترین بخشهای ویژه مخصوص نوزادان بدحال در سطح استان البرز است که شامل پزشکان در تمام طول شبانه‌روز به خدمت رسانی مشغولند. تجهیز این بخش تخصصی به دستگاه‌های ونتیلاتور، تخت‌های احیاء مجهز به مانیتورینگ، تخت‌های انکیباتور، اتاق ایزوله و… از ویژگی‌های این بخش از بیمارستان مریم است.

سایر بخش‌های بیمارستان

بیمارستان مریک شامل کلینیک (کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی کودکان، کلینیک 24 ساعته کودکان و نوزادان، مرکز 24 ساعته جراحی کودکان و نوزادان، کلینیک 24 ساعته زنان و زایمان و…) مرکز مشاوره و درمان ابهام جنسی ، بخش‌های بستری زنان، مردان، اطفال، نوزادان و بخش ویژه نوزادان NICU است.

تجهیز این بیمارستان و زایشگاه به اتاق‌های عمل مجهز به دستگاههای پیشرفته  از نقاط قوت بیمارستان خصوصی مرسیم در کرج است. بیمارتسان مریم علاوه بر بخش‌های مورد اشاره به  ارتوپدی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی ، داروخانه و واحدهای آموزش مادران، واکسیناسیون و شنوایی سنجی مجهز شده است.

بخش بستری مردان نیز در طبقه دوم و بخش بستری زنان در طبقه سوم  به ارائه خدمات تخصصی به بیماران می‌پردازد.

وجود اتاق‌‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته، بهره‌مندی از تخت‌های فول اتوماتیک و تلویزیون، وجود حمام و دستشویی مجزا برای هر اتاق،امکان حضور همراه در کنار بیمار با تخت جداگانه از امکانات بخش بستری مردان و زنان است.

در بخش بستری نوزادان هم شاهد استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های فوتوتراپی، فوتوتراپی بیلد که تنها 3 دستگاه در ایران وجود دارد و اتاق‌های ویژه مادران هستیم. در مورد بخش اورژانس هم باید بگوییم که شامل اتاق احیاء، عمل سرپایی، اتاق تریاژ و… است. فعالیت این بخش به صورت شبانه‌روزی است.

و اما بخش زایشگاه بیمارستان مریم، یکی از مجهز و پیشرفته‌ترین زایشگاه‌های سطح کرج است. در این بخش امکان زایمان بدون درد و پذیرش مادران با جنین پرخطر به علت وجود بخش NICU وجود دارد. در کنار این بخش بخش اتاق عمل بیمارستان مریم با پیشرفته‌ترین تجهیزات در خدمت بیماران هستند. ارائه خدمات 24 ساعته در رشته‌های جراحی عمومی، جراحی زنان، سزارین و جراحی تخصصی و فوق تخصصی اطفال و نوزادان از خدمات این بخش است. در کنار این بخش‌ها، کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی، آزمایشگاه، داروخانه و… برای خدمت‌رسانی به بیماران وجود دارد.

یک توصیه دوستانه

بیمارستان و زایشگاه خصوصی مریم از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های سطح کرج است که خدماتی شایسته و با کیفیت به بیماران در گروه‌های سنی نوزاد، کودک، جوان و میانسال ارائه می‌دهد. اگر به سلامت خود و فرزند خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌دهیم که به بیمارستان مریم سری بزنید و با بهترین متخصص زنان کرج در بهترین بیمارستان زنان کرج مشورت کرده و همه کارها را به متخصصان حرفه‌ای این بیمارستان بسپارید. در ضمن قدم نو رسیده مبارک…

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5