معرفی محصولات جدید سونی در کنفرانس بارسلونا

0

سونی امروز در ساعت ۱۱ به وقت تهران در رویداد MWC (مخفف Mobile World Congress یا کنگره جهانی موبایل) که در بارسلونای اسپانیا برگزار شد، در کنفرانسی به معرفی محصولات جدید خود در حوزه موبایل، تبلت و سلامت پرداخت. پیش از این در مراسم CES نیز محصولات تازه ایی در حوزه صدا، تصویر و موبایل نیز معرفی کرده بود.
سخن را کوتاه کرده و به مرور محصولات تازه سونی میپردازیم.
همانطور که گفتیم مراسم در ساعت ۱۱ به وقت تهران آغاز و حدود نیم ساعت به طول انجامید. مجری این برنامه مدیر بخش موبایل سونی آقای سوزوکی بودند.
اولین محصولی که معرفی شد محصولی بود که پیش از این در مراسم CES نیز معرفی شده بود یعنی دستبند هوشمند SmartBand. پیش از این نیز گفته شده بود که این دستبند به وسیله یک دستگاه کوچک به نام Core ضربان قلب شما را تحت نظر می‌گیرد و بدین وسیله موقعیت سلامت شما را در تمام لحظات بیداری و خواب بررسی می‌کند.

sony-mwc-1

سونی برای تحت پوشش قرار دادن سلایق مختلف با شرکت‌های زیادی همکاری کرده و برای این محصول تنوع دستبند زیادی تدارک دیده و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید دستبند مورد علاقه خود را تهیه کرده و Core را به آن متصل کنید.

sony-mwc-2

قبلا هم گفته شده بود که این دستبندهای هوشمند به وسیله بلوتوث به اپلیکیشن Lifelog سونی متصل می‌شوند و تمامی اطلاعات دریافتی را آنالیز کرده و نتایج آن را در اپلیکیشن یادشده ذکر می‌کند. این اپلیکیشن موقعیت‌های زندگی و مکانی شما را درک کرده و نسبت به آن شما را در جریان اتفاقات رخ داده در بدن شما آگاه می‌سازد. به طور مثال زمان خواب، وضعیت خواب شما را زیر نظر می‌گیرد یا در هنگام ورزش مقدار کالری سوزانده شده شما را محاسبه می‌کند. علاقه‌مندان این دستبندها از ماه آینده میلادی می‌توانند نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

sony-mwc-4

sony-mwc-3

sony-mwc-5

محصول بعدی که توسط آقای سوزوکی معرفی شد، نسل بعدی پرچمدار موفق سونی موبایل یعنی Xperia Z1 و با نام Xperia Z2 بود. نسخه جدید این تلفن هوشمند از نظر ظاهر تفاوتی زیادی با نسل قبلی خود ندارد و به گفته آقای سوزوکی تفاوت آنها بیشتر در جزئیات یعنی سخت افزار و امکانات نرم افزاری است.

sony-mwc-6

سایز صفحه نمایش Z2 از ۵ اینچ به ۵.۲ اینچ افزوده و وزن آن حدود ۱۱ گرم سبک‌تر و به ۱۵۸ گرم رسیده که البته همچنان نسبتا وزن زیادی برای یک تلفن هوشمند است. همچنین این مدل نیز مانند مدل قبلی با پوشانده بودن تمام درگاه‌ها خاصیت ضد آب و ضد غبار بودن خود را حفظ کرده است. چیپ پردازنده Z2 مدل MSM8974AB کوالکام که یک پردازنده چهارهسته ایی قدرتمند است و در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی کلاک شده است. همچنین این گوشی با اندروید ۴.۴ به بازار عرضه خواهد شد. دوربین Z2 نیز همانند مدل پیشین ۲۰.۷ مگاپیکسلی است.

sony-mwc-8

اما بزرگترین پیشرفت این مدل در فیلم برداری به صورت 4K است که جهش بزرگی در حوزه فیلم برداری با موبایل است. همچنین در حالت ۷۲۰پی شما قادر به فیلم برداری اسلوموشن با ۱۲۰ فریم در ثانیه خواهید بود. ضمن اینکه این گوشی دارای سیستم حذف نویز خودکار به وسیله هدفون مخصوصی که در جعبه قرار داده شده است، می‌باشد و کیفیت مکالمات شما را به حد بسیار زیادی بالا می‌برد.

sony-mwc-7

این پرچمدار جدید سونی یعنی Xperia Z2 از ماه آینده در تمام فروشگاه‌های دنیا با قیمت ۵۹۹ یورو و در سه رنگ سفید، مشکی و ارغوانی عرضه خواهد شد.
اما Z2 تنها به تلفن همراه ختم نشد و در این مراسم از تبلت Xperia Z2 نیز پرده برداشته شد. بنا به ادعای سونی تبلت Xperia Z2 نازکترین و سبک ترین تبلت ضد آب دنیا است. این تبلت ۱۰.۱ اینچی دارای رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باطری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی است.

sony-mwc-9

sony-mwc-10

تلفن هوشمند و تبلت Xperia Z2 از بالاترین طیف رنگی بهره می‌برند و همچنین تبلت Z2 نیز همانند تلفن هوشمند سونی، در ماه آینده عرضه خواهد شد.

sony-mwc-11

اما سونی به فکر سری محصولات میان رده خود نیز بوده و در این کنفرانس نسخه جدید تلفن میان رده موفق خود یعنی Xperia M را با نام Xperia M2 معرفی کرد. مدل جدید این میان رده سونی نیز نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت زیادی داشته و قرار دادن آن در دسته تلفن هوشمندهای میان رده را سخت کرده است.

sony-mwc-12

سایز صفحه نمایش به ۴.۸ اینچ ارتقا پیدا کرده و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی و پردازنده چهارهسته‌ای آن نیز از دیگر خصوصیات Xperia M2 هستند.
در اینجا معرفی محصولات جدید سونی به پایان رسیده و مهمانان به بررسی نزدیک محصولات می‌پردازند و ما نیز در مطالب آینده توضیحات بیشتری در رابطه با محصولات معرفی شده جدید سونی خواهیم داد.

با هم مروری داشته باشیم به محصولات معرفی شده در این کنفرانس :
– دستبند هوشمند SmartBand و اپلیکیشن Lifelog
– تلفن هوشمند Xperia Z2
– تبلت Xperia Z2
– تلفن هوشمند میان رده Xperia M2


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.