رپورتاژ: تور مشهد آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر

1

سفر به شهر مشهد مقدس، زیارتی با فضیلت تر از سایر زیارت ها

به استناد برخی از روایات، روز قیامت زائران رسول خدا و ائمه معصومین علیهم السلام موقعیت ممتاز و ویژه ای دارند، اما زائران مرقد مطهر حضرت رضا علیه السلام از والاترین مقام و بهترین پاداش برخوردار خواهند بود. خود حضرت می فرمایند «زائر من روز قیامت در درجه من و با من آمرزیده خواهد شد». برای ما ایرانیان که توفیق این زیارت به راحتی میسر است، سفر به مشهد مقدس بسیار مورد توجه بوده و علاوه بر اجر معنوی و ذخیره ای برای توشه آخرت می توانیم از اماکن تاریخی و دیدنی این شهر نیز بازدید کرده و سفری پر منفعت را برای خود رقم بزنیم.

مکان‌های دیدنی و تاریخی مشهد مقدس

در سفر مشهد در قالب تور مشهد شما میتوانید در کنار زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الائمه، زائرین عزیز می توانند از امکان تاریخی و دیدنی این شهر مقدس نیز بازدید به عمل ‌آورند. برخی از مکان‌های دیدنی و تاریخی شهر مشهد عبارتند از: طرقبه، زادگاه فردوسی شاعر نامدار پارسی زبان، سد چالیدره، غار مغان، پارک ملت مشهد، کوهستان پارک شادی، دره هفت حوض، غار دره آل، پارک کوهسنگی، پارک وکیل آباد، حمام مهدی قلی بیک، آرامگاه خواجه ربیع، باغ وحش وکیل آباد، کوه‌های خلج، موزه مردم شناسی، باغ گیاه شناسی مشهد، پارک علمی پروفسور بازیما، غار هندل آباد و گورستان ارامنه مشهد.

چرا استفاده از تور مشهد مناسب تر از سفر آزاد است؟

روند رو به رشد استقبال از تورهای مسافرتی، نشان از آگاهی فزاینده هموطنان عزیز ما در ارتباط با مزایای ویژه این تورها نسبت به سفرهای آزاد دارد. به طور خلاصه با استفاده از تور شما یک سفر برنامه ریزی شده و بدون دغدغه های معمول را تجربه خواهید کرد که در عین حال مقرون به صرفه نیز می باشد، به ویژه برای سفرهایی همچون سفر زیارتی مشهد که به دلیل تعداد زیاد گردشگران و زائران، در سفرهای آزاد مشکلات مختلفی در ارتباط با پیدا کردن مکان مناسب برای اسکان و مواردی از این قبیل بروز خواهد کرد. با برنامه ریزی مدونی که در تور مشهد آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر صورت گرفته است، شما بدون دغدغه، به امکانات لازم در این سفر زیارتی دسترسی داشته و فکر خود را تنها متمرکز بر بهره گیری معنوی هر چه بیشتر از این سفر و بازدید از مراکز دیدنی و تاریخی آن خواهید کرد.

بازارها و مراکز خرید شهر مشهد

شهر مقدس مشهد دارای بازارها و مراکز خرید متعددی است که در تور مشهد  همواره مورد توجه گردشگران و زائران مختلف بوده است. برخی از مهمترین مراکز خرید مشهد عبارتند از:  مجتمع تجاری تفریحی آرمان که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مجتمع‌های تجاری، تفریحی و اقامتی مشهد مقدس به شمار می‌رود. بازار‌چه عباسقلی‌خان مشهد با قدمتی طولانی به دلیل عرضه انواع اجناس خارجی با قیمت‌های ارزان شهرت یافته است. برج آلتون مشهد که یکی از بلندترین و عظیم‌ترین ساختمان‌های کشور بوده و نمای خارجی و دکوراسیون داخلی آن جزء لوکس‌ترین برج‌ها و مراکز خرید کشور محسوب می‌شود. مجتمع تجاری تفریحی آسمان که از مجتمع‌های بزرگ تجاری و تفریحی مشهد بوده و عرضه به روز پوشاک، کیف و کفش و لوازم لوکس در واحد‌های مختلف آن، نیاز انواع سلیقه‌ها را برآورده می‌کند. مجتمع تجاری اقامتی توس ونک مشهد که در کنار حرم مطهر واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دارای واحدهای اقامتی و واحدهای تجاری به همراه پارکینگ است. پاساژ قسطنطنیه مشهد از مراکز خرید قدیمی این شهر بوده و گردشگران می‌توانند انواع پوشاک شامل مانتو، روسری و کیف و کفش را در آن خریداری کنند. مجتمع تجاری زیست خاور مشهد که نزدیکی آن به ایستگاه مترو، فرودگاه و ایستگاه راه آهن، این مرکز را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سوغاتی تبدیل کرده است. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد که در امر فروش و توزیع لوازم خانگی، چینی و بلور، صوت و تصویر، رایانه و تلفن همراه فعالیت دارد و در عین حال دارای سرزمین عجایب برای تفریح کودکان است. مجتمع تجاری شرق زیست مشهد که علاوه بر مجموعه بازار و فروشگاه‌های مختلف، در طبقات بالایی دارای هتل بوده و رستوران بزرگی نیز در آن تعبیه شده است. نمایشگاه بین المللی مشهد که محلی برای نمایش و معرفی برند‌ها و فعالیت‌های تجاری مختلف بوده و در آن نمایشگاه‌های مختلفی در صنف‌های گوناگون برگزار شده و سر تا سر سال دایر می‌باشد.

چرا با تور مشهد آژانس مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر همراه شویم؟

آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مجری اصلی تورهای مسافرتی خارجی و داخلی بوده و تا کنون با برگزاری تورهای مختلف مسافرتی، من جمله تور مشهد با بالترین درجه کیفیت  و مناسبترین قیمت تور مشهد همواره در جهت جلب رضایت مشتریان خود گام برداشته است.

کارشناسان خبره آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر هفت روز هفته همراه شما بوده و با گشاده‌رویی پاسخگوی تمام سوالات در زمینه خرید بلیت، تورهای خارجی و هر گونه پرسش دیگر، در ارتباط با سفر شما هستند.

ما به منظور رفاه حال مشتریان عزیز خود، همواره تلاش کرده ایم با کمترین سود ممکن، تورها و بلیت‌های سفرهای مختلف را به فروش رسانده و علاوه بر آن، قراردادی را با شرکت عظیم شهر منعقد کرده‌ایم تا توانایی اجرای تور اقساطی با شرایط ویژه را نیز داشته باشیم. به موجب این قرارداد، گردشگران گرامی می‌توانند هزینه سفر خود را مطابق با شروط ذکر شده در بخش رزرو تور اقساطی سایت رسمی آژانس ما به صورت ماهیانه پرداخت کنند.

هدف اصلی آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر، فراهم آوردن شرایطی مطمئن و مناسب برای سفر و جلب رضایت گردشگران عزیز بوده است. با این هدف بزرگ، امور حرفه‌ای خود را همواره با استعانت از خداوند متعال به پیش برده و از صمیم قلب باور داریم که روزی ما در گرو رضایت کامل مسافرین از سفر و تعامل با ما می باشد. در عین حال بر این باور هستیم که روزی ما در گرو رضایت کامل مشتریان بوده و همواره با اخذ نظرات آنها هر چه می‌گذرد بر باور خود استوارتر می‌شویم. تور مشهد بسیار مناسب و کارشناسان حرفه ای تور مشهد ما میتواند سفر بسیار خاطره انگیز و لذت بخشی برای شما فراهم کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. محمد رضا عمادی می گوید

    بعد از مدتها مجدد به سمت سایت شما آمدم. چند وقتی بود درگیر کارهام بودم. این صفحه که درباره تور مشهد فارا گشت هست را که خواندم واقعا لذت بردم.
    گویا آقا طلبیده سفری به مشهد داشته باشم. امیدوارم این آژانس هم تورهای هوایی داشته باشد هم زمینی که بشود راحت تر و ارزان تر انتخاب کنم.
    چقدر هم جای دیدنی در مشهد هست فکر کنم مجبورم چند روزی بیشتر بمانم. خلاصه که سایت خوب یک پزشک ما را به هوس شدیدی انداختید برای سفر.
    موفق باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5