رپورتاژ: رستوران ایرانی در سن پترزبورگ

0

در سفر به روسیه اغلب ایرانی ها مشتاق این هستند که دستپخت آشپزهای روسی را امتحان کنند و مزه غذاهای روسی را با ایرانی مقایسه کنند. اما در این میان میل به غذای ایرانی آنها را به سمت رستوران هایی می کشد که بوی دستپخت وطنی می دهد.

در میان جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ، رستوران ها و کافه های این شهر خودنمایی می کند و قسمتی از برنامه گشت تورهای روسیه هستند. اما آشپزهای ایرانی هم پا پس نکشیده اند و بهترین هنرهای خود را در رستوران های این شهر به نمایش گذاشته اند.

با اینکه در بسیاری از نقاط دنیا دستپخت ایرانی را در مجموعه غذاهای خاورمیانه و عربی دسته بندی می کنند اما در واقع تفاوت های زیادی وجود دارد که تنها با امتحان کردن آنها می شود این تفاوت ها را حس کرد.

یکی از جذابیت های رفتن به رستوران های ایرانی خارج از کشور می تواند این باشدکه غیر از اینکه مزه خوب غذای وطنی را می چشیم، بازخورد خارجی هایی را که غذای ما را می خورند از نزدیک می بینیم.

در ادامه رستوران های ایرانی سن پترزبورگ را معرفی می کنیم تا اگر در سفر به روسیه با کسی دوست شدید او را به یکی از این رستوران­ ها ببرید و با خوراک ایرانی آشنا کنید.

رستوران میراژ

رستوران میراژ (Mirage)، رستورانی کاملا ایرانی با منویی متنوع، بوفه بزرگ و فضایی دلنشین، همه روزه پذیرای مشتریان روس و غیرروس است. تنوع غذاها و کباب های لذیذ این رستوران گزینه خوبی برای تست غذاهای ایرانی درشهر سن پترزبورگ است.

فضای گرم و صمیمی، خدمات عالی کارکنان، غذاهای سالم و خوشمزه و دسرهای متنوع از مزیت های این رستوران است که بسیاری از روس تبار ها را از شهرهایی مثل مسکو نیز با دستپخت ایرانی آشنا کرده است.

خانه کباب پارسی

رستوران کباب پارسی(Persia House of Kababs)، سفره شگفت انگیز ایرانی را با غذاهای گریل شده برای مشتریان باز می کند. خوشمزه ترین و خوش طمع ترین گوشت و جوجه کبابی را می توان در این رستوان امتحان کرد.

علاوه بر کباب های متنوع، دسرهای لذیذ و نوشیدنی های مختلف، در بخشی از این رستوران فروشگاه مواد غذایی قرار دارد که به شما امکان خرید مواد غذایی ایرانی از جمله نان لواش، ترشیجات و… را هم می دهد.

کافه رستوران مورا

غذاهای هیجان انگیز کافه مورا (Morae’s Cafe) با گزینه های متنوعی از گوشت بره، گاو یا مرغ، غذاهایی با حبوبات و سبزیجات، دسرها و باقلواها، نوشیدنی ها و چای ایرانی، تجربه ای فراموش نشدنی از فضا را برای مشتریانش در سن پترزبورگ رقم می زند.

اگرچه این رستوران خیلی بزرگ نیست اما دکوراسیون بی نظیر داخلی رستوران، محیطی آرام و دلنشین ایجاد کرده است. قیمت مناسب و طمع های دل انگیز از ویژگی های خاص این رستوران است. اگر به این رستوران سری زدید دلمه را فراموش نکنید چون در سفارش مشتریان این رستوران همیشه دلمه برگ مو دیده می شود.

رستوران پارسی

در  سفر به روسیه اگر شهر سن پترزبورگ را در برنامه تور خود داشتید حتما به رستوران پارسی (Persian Resturant) سری بزنید و مزه هایش را بچشید. این رستوران در اصل ایرانی نیست و غذاهای مختلفی از سراسر دنیا را در منوی خود دارد که غذای ایرانی هم در آن جای خود را باز کرده. این رستوران از دو سالن تشکیل شده است. سالن اول با آینه های کوچک تزئین شده و سالن دوم  از تزئینات چرمی روی دیوارها بهره برده است.

دیوار ها و کف تمامی سالن های این رستوران با فرش های ایرانی پوشیده شده و گردشگران در میان نقش های هنر فرش ایرانی می توانند انواع غذاهای هندی و اروپایی را سفارش دهند.

با اینکه در سفرهای خارج از کشور زمان خیلی سریع می گذرد اما گنجاندن برنامه هایی برای رستوران گردی می تواند سفر ما را خاطره انگیزتر و البته خوشمزه تر کند. نادیا پرواز با برنامه ریزی درست تورهای روسیه و انتخاب بهترین ساعت های پروازی، برای مسافران خود زمان کافی را ایجاد می کند تا بیشترین بهره را از مدت اقامت خود ببرند.

آژانس گردشگری نادیا پرواز به عنوان مجری تخصصی تورهای روسیه کلیه خدمات سفر شما را با مزیت داشتن دفتری در روسیه تضمین می کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.