رپورتاژ: چگونه یک سایت حرفه‌ای بسازیم؟ – معرفی سایت ساز پرتال

0

اگر جزو افرادی هستید که قصد دارید وب‌سایتی تجاری یا شخصی راه‌اندازی کنید، اما توان پرداخت هزینه‌های هنگفت طراحی سایت را ندارید، حداقل یک بار از خود پرسیده‌اید که چگونه می‌توانم با هزینه‌ای کم یک سایت حرفه‌ای بسازم؟ یا احتمالاً بارها در گوگل عبارت چگونه یک سایت بسازیم؟ را جستجو کرده‌اید.

البته باید گفت پیش از آنکه برای طراحی و ساخت سایت اقدام کنید، باید بدانید هدف‌تان از ایجاد وب‌سایت چیست و چه ماموریتی را برای سایت‌تان در نظر گرفته‌اید؟ وب‌سایت شما قرار است یک منبع آموزشی برای کاربران‌تان باشد یا اینکه تنها ویترینی برای نمایش فعالیت شماست؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را با سایت ساز پرتال آشنا کنیم؛ راهکاری که به کمک آن می‌توانید با هزینه‌ای معقول، وب‌سایتی حرفه‌ای راه‌اندازی کنید. اگر هنوز ماموریتی برای سایت خود در نظر نگرفته‌اید، اصلاً نگران نباشید. کارشناسان پرتال از ابتدا تا انتهای راه‌اندازی سایت در کنار شما خواهند بود تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

اجازه بدهید کمی بیشتر با سایت ساز پرتال و امکانات آن آشنا شویم.

سایت ساز پرتال : هر آنچه برای ساخت یک سایت حرفه‌ای نیاز دارید!

اگر بخواهیم دقیق بگوییم، عبارت سایت ساز (یا به انگلیسی Website Builder)، به تنهایی نمی‌تواند هدف و امکانات پرتال را شرح دهد. با این حال، بهترین گزینه موجود برای توصیف آن است.

پرتال، نه تنها تنها یک سایت‌ساز، بلکه یک سیستم مدیریت محتوای کامل است که توسط برنامه‌نویسان ایرانی، طراحی و ساخته شده است.

به طور خلاصه می‌توان گفت، پرتال ترکیبی از یک سایت ساز و یک سیستم مدیریت محتوا است؛ به این معنی که با کمک پرتال نه تنها می‌توانید قالب وب‌سایت خود را بدون نیاز به تسلط به دانش کدنویسی ویرایش کنید، بلکه با استفاده از آن می‌توانید به شکلی حرفه‌ای محتوای سایت خود را مدیریت نمایید.

در واقع، ترکیب سایت‌ساز + سیستم مدیریت محتوا به شکلی طراحی شده است تا تسلط کاربران بر مدیریت وب‌سایت بیشتر شود.

چرا سایت ساز پرتال بهترین انتخاب است؟

اگر این پرسش برایتان مطرح شده که چرا باید به جای استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا یا پنل‌های اختصاصی از سایت ساز پرتال استفاده کنید، در پاسخ باید بگوییم اولین دلیل برای استفاده از پرتال، پشتیبانی همیشگی و رایگان آن است.

همانطور که مطلع هستید، هزینه‌های طراحی سایت شامل پشتیبانی نمی‌شوند. بنابراین، شما باید مبلغ مشخصی را به صورت سالیانه (یا ماهانه) به پشتیبانی از سایت خود اختصاص دهید. اما در سایت ساز پرتال شما هیچ هزینه‌ای بابت پشتیبانی پرداخت نمی‌کنید (در ادامه بیشتر درباره این مزیت پرتال صحبت خواهیم کرد).

برخی از مزایای استفاده از سایت ساز پرتال عبارت است از:

قالب‌های آماده متنوع

یکی از مزایای سایت‌ساز پرتال، وجود قالب‌های متنوع آن است. هم اکنون بیش از 20 قالب آماده برای کسب‌و‌کارهای مختلف بر روی سایت ساز پرتال قرار دارد و هر ماه، تعدادی قالب جدید و بهینه‌سازی شده از سوی تیم فنی پرتال به این مجموعه اضافه می‌شود. به این ترتیب، شما می‌توانید از بین این مجموعه، قالبی که مناسب فعالیت وب‌سایت‌تان است را انتخاب و به آسانی ویرایش کنید.

همچنین، اگر تصور می‌کنید که قالب‌های آماده سایت ساز پرتال پاسخگوی نیاز شما نیستند می‌توانید قالب اختصاصی خود را طراحی کرده و بر روی وب‌سایت خود تنظیم کنید. به علاوه، چنانچه با کدنویسی آشنایی ندارید، کارشناسان پرتال می‌توانند با هزینه‌ای بسیار مناسب، قالب اختصاصی شما را طراحی کنند.

قالب‌های واکنش‌گرا (Responsive)

امروزه، تعداد زیادی از کاربران برای جستجو در اینترنت از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل، همه‌ی قالب‌های موجود در سایت ساز پرتال به شکلی طراحی شده‌اند که در صفحات نمایش مختلف (موبایل، تبلت یا مانیتور) به درستی نمایش داده شوند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند با هر دیوایسی از امکانات سایت شما استفاده کنند.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

همانطور که می‌دانید در حال حاضر، بازاریابی موتورهای جستجو به یکی از روش‌های محبوب جذب مشتری تبدیل شده است. به همین دلیل، کارشناسان فنی پرتال تلاش کرده‌اند تا همه استانداردهای جهانی سئو و بهینه‌سازی سایت را در کدنویسی قالب‌ها رعایت کنند.

به علاوه، در داخل پنل سایت‌ساز پرتال، هر آنچه برای بهینه‌سازی داخلی سایت نیاز است برای راحتی کاربر در نظر گرفته شده است.

مدیریت محتوای ساده

ابزارهای تعبیه شده در سایت ساز پرتال این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا محتوای خود را بر اساس اصول سئو برای کاربران و موتورهای جستجو تولید و ویرایش نمایند.

کاربر به راحتی می‌تواند با چند کلیک یک صفحه نوشتاری، فرم دلخواه، گالری تصاویر یا حتی یک وبلاگ با امکاناتی کامل را ایجاد کند.

تعرفه‌ی مناسب

همانطور که در بالا اشاره کردیم، هر وب‌سایتی هدف و ماموریت خاصی دارد و هر ماموریتی، نیازهای خاص خود را می‌طلبد. به همین دلیل، کارشناسان پرتال بسته‌ها و امکانات متنوعی را با قیمت‌هایی مناسب در سایت ساز پرتال تعریف کرده‌اند تا هر کاربری امکان استفاده از سایت‌ساز پرتال را داشته باشد.

قابل ذکر است که امکانات ذکر شده، بخش کوچکی از ویژگی‌های سایت‌ساز پرتال است. جهت مشاهده تمامی امکانات به صفحه اختصاصی آن در سایت ساز پرتال مراجعه کنید (https://www.portal.ir/packages).

همچنین، در صورتی که به بسته‌ای کوچک‌تر با تعرفه‌ای کم‌تر نیاز دارید می‌توانید به صفحه مرتبط با طراحی سایت ارزان در سایت‌ساز پرتال مراجعه نمایید (https://www.portal.ir/small-package ).

پشتیبانی دائمی

مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت سایت ساز پرتال، پشتیبانی دائمی آن است. بنابراین تا زمانی که شما از سایت‌ساز پرتال استفاده می‌کنید، کارشناسان پرتال همه روزه آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما و بررسی مشکلات احتمالی وب‌سایت‌تان خواهند بود.

نمایندگی سایت‌ساز پرتال

علاوه بر تمام این امکانات، امکان دیگری که در سایت‌ساز پرتال وجود دارد، امکان کسب درآمد از نمایندگی سایت‌ساز پرتال است.

پیشنهاد نمایندگی پرتال، مناسب افرادی است که به دنبال روشی برای کسب درآمد از اینترنت هستند. با دریافت نمایندگی از سایت ساز پرتال، سامانه‌ای با امکاناتی کاملاً یکسان با سامانه پرتال به همراه یک وب‌سایت آماده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا شما بتوانید با نام تجاری خود و بدون اشاره به پرتال، فعالیت تجاری خود را آغاز کنید.

در واقع، ما شرایط را به شکلی برای شما ایجاد می‌کنیم که اگر در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی هم تخصص ندارید، بتوانید به راحتی به مشتریان خود وب‌سایت بفروشید (مطمئناً اگر در این زمینه‌ها مسلط باشید، درآمد شما دو چندان خواهد شد). بنابراین، از همان ابتدا کلیۀ امکانات لازم در اختیارتان خواهد بود و شما می‌توانید بلافاصله فروش وب‌سایت را آغاز کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به صفحه نمایندگی سایت ساز پرتال مراجعه نمایید (https://www.portal.ir/rebrand ).

روش‌های کسب درآمد از نمایندگی پرتال

راحت بگوییم که 4 روش اصلی برای کسب درآمد از نمایندگی سایت ساز پرتال وجود دارد:

  • فروش وب‌سایت
  • تمدید مهلت وب‌سایت
  • طراحی قالب اختصاصی
  • مدیریت و پشتیبانی از سایت

البته شما در کنار این‌ها می‌توانید خدمات دیجیتال مارکتینگ دیگری مانند تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی و … را در اختیار مشتریان‌تان قرار داده و از این روش‌ها نیز کسب درآمد کنید.

همچنین، لازم به ذکر است که سایت ‌ساز پرتال هیچ دخالتی در نحوه قیمت گذاری شما ندارد و سود حاصل از فعالیت شما به طور کامل متعلق به خودتان است.

پرتال، یک سایت ساز کاملاً ایرانی!

سایت‌ساز پرتال، محصولی کاملاً ایرانی است که توسعه‌دهندگان آن تلاش کرده‌اند با توجه به نیاز مخاطب ایرانی، آن را رشد دهند. اگر جزو افرادی هستید که مدت‌هاست می‌خواهید بدانید چگونه یک سایت بسازید، سایت ساز پرتال دقیقاً برای شما طراحی شده است.

در صورتی که علاقمندید درباره سایت ساز پرتال بیشتر بدانید به آدرس https://www.portal.ir مراجعه نمایید. همچنین، اگر در این زمینه سوالی دارید با شماره 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان پرتال به سوالات شما پاسخ دهند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.