۶ اپلیکیشن رایگان آیفون و اندروید که هر راننده‌ای به آنها نیاز دارد

این اپ‌ها برای هر فردی که ساعت‌ها در جاده رانندگی می‌کند؛ ضروری هستند

0

نشستن پشت فرمان را همه مردم دوست ندارند. چه عاشق رانندگی باشید و از آن لذت ببرید یا متنفر باشید؛ روش‌های زیادی برای بهبود تجربه رانندگی شما وجود دارد که یکی از این روش‌ها، استفاده از اسمارت‌فون‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانند رانندگی را لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر کنند.

در این مطلب، می‌خواهیم نگاهی به بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی و آیفونی بیندازیم که هر راننده باید روی گوشی خود داشته باشد و ازشان استفاده کند:

Find My Parked Car

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد هنگام خروجی از ماشین، مکان پارک خودروی خود را ثبت کنید. هنگامی که می‌خواهید به سمت ماشین بازگردید؛ کافی است این برنامه را باز کنید تا مکان پارک خودرو در پارکینگ نشان دهد.

همچنین، می‌توانید زنگ هشداری تنظیم کنید تا در صورت اتمام مجوز پارکینگ به شما هشدار بدهد. افزون بر این، می‌توانید اطلاعات مربوط به منطقه پارکینگ، نوشته‌های کف پارکینگ، اطلاعات پلاک و سایر چیزهایی که ممکن است نیاز داشته باشید را نیز در این برنامه یادداشت کنید. نسخه آیفون این برنامه از اپل واچ هم پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید ناوبری پیاده‌روی خود را هم در اپلیکیشن Maps مشاهده کنید.

نسخه پریموم اپلیکیشن Find My Parked Car می‌تواند تاریخچه پارکینگ‌های شما را برای ۲۰ سفر اخیر نشان دهد. این برنامه هیچ تبلیغی نمایش نمی‌دهد و از حالت شب پشتیبانی خواهد کرد.

دانلود اپلیکیشن Find My Parked Car برای iOS و اندروید (رایگان، دارای نسخه پریمیوم)

PlugShare

اگر یک خودروی برقی خریداری کردید؛ بهتر است پیش از حرکت، محل‌های توقف برای شارژ باتری خودرو را برنامه‌ریزی کنید. اپلیکیشن PlugShare به شما این امکان را می‌دهد در امریکا و اروپا بتوانید نقاط شارژ خودروهای برقی را پیدا کنید. بیش از نیم میلیون نقطه برای شارژ خودروهای الکتریکی در این برنامه کاملا رایگان ذکر شده است.

ابتدا، مکانی که می‌خواهید ماشین خود را شارژ کنید؛ براساس شهر، کدپستی، مکان‌های معروفی مانند فرودگاه‌ها و غیره جست‌وجو کنید. اپلیکیشن PlugShare تمان نقاط شارژ الکتریکی خود در آن منطقه را روی نقشه به شما نشان می‌دهد. بعد، می‌توانید روی هر مکان ضربه بزنید تا اطلاعات مربوط به آن نقطه را مشاهده کنید. اطلاعاتی مانند هزینه شارژ خودرو، محل دقیق ایستگاه شارز، عکس‌ها و بررسی‌هایی که کاربران از این ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی ارسال کردند و موارد دیگر.

پس از رجیستر، می‌توانید اطلاعت خودروی خود را وارد کرده و برای سفرهای برنامه‌ریزی کنید تا از چه مسیرهایی بروید و خودروی شما چقدر می‌تواند میان ایستگاه‌های شارژ مختلف حرکت کند. مثلا، اگر تصمیم دارید از هالیوود به سان‌فرانسیسکو سفر کنید؛ خودروی شما احتمالا دو بار کامل باید شارژ شود. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند این دو نقطه را به سفر خود اضافه و براساس آن‌ها توقف‌های خود را مشخص کنید.

دانلود اپلیکیشن PlugShare برای iOS و اندروید (رایگان)

Radarbot

اپلیکیشن Radarbot از GPS برای تعیین موقعیت مکانی شما و اطلاع از محدودیت‌های سرعتی استفاده می‌کند. مهم است همیشه در هنگام رانندگی، محدودیت‌های سرعتی خود را بدانید. گاهی اوقات ممکن است وارد یک جاده شده باشید ولی ندانید حداکثر سرعت مجازی در آن چقدر است. در این مواقع، اپ Radarbot به شما هشدار می‌دهد تا بیش از سرعت مجاز، رانندگی نکنید و مشمول جریمه توسط پلیس یا دوربین‌ها نشوید.

می‌توانید برنامه Radarbot را از طریق آیفون به بلوتوث یا سیستم CarPlay خودروی خود متصل کنید تا در هنگام رانندگی، در کنار سایر برنامه‌های معمول ناوبری، این برنامه هم شما را راهنمایی کند.

افزون بر این‌ها، برنامه Rararbot به شما می‌گوید به کدام نوع دوربین‌ها نزدیک می‌شوید؛ یک دوربین سرعت‌سنج است یا دوربین چراغ راهنمایی یا دوربین اندازه‌گیری میانگین سرعت!

با عضویت در Rararbot می‌توانید از دست تبلیغات خلاص شوید و به‌روزرسانی‌های خودکار دوربین‌ها و سرعت‌های جاده‌ها را به دست بیاورید. همین‌طور، می‌توانید به ناوبری و هشدارهای دوربین و سرعت در سراسر جهان به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید. ترافیک و تصادف‌ها و دوربین‌های سیار نیز به صورت بی‌درنگ و در لحظه به شما نمایش داده می‌شوند.

دانلود اپلیکیشن Rararbot برای iOS و اندروید (رایگان)

Smart Dash Cam

اپلیکیشن Smart Dash Cam به شما امکان می‌دهد از اسمارت‌فون خود به جای یک دوربین داشبورد dashcam استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که اسمارت‌فون خود را روی شیشه جلوی خودرو نصب کنید تا دوربین بتواند جاده را ببیند. بقیه کارها توسط این نرم‌افزار انجام می‌شود.

می‌توانید این برنامه را طوری تنظیم کنید تا هر زمان که شروع به رانندگی می‌کنید؛ از جاده فیلم‌برداری کند یا اینکه هر زمان روی آن ضربه می‌زنید؛ ضبط آغاز شود. دارای ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار، قابلیت پوشاندن اطلاعات پلاک خودرو، نقشه موقعیت‌یاب و موارد دیگر است. شما می‌توانید ضبط صدا را روشن یا خاموش کنید.

می‌توانید از تمام فضای ذخیره‌سازی تلفن خود برای ذخیره فایل‌های رکورد شده استفاده کنید یا مقدار مشخصی تعریف کرده و برنامه روی فیلم‌های قدیمی دوباره ضبط کند.

قابلیت دیگر برنامه Smart Dash Cam این است که می‌توانید صفحه‌نمایش گوشی تلفن همراه را روی گزینه‌ای مانند سیاه تنظیم کنید تا حواس‌پرتی شما هنگام رانندگی را به حداقل برساند یا برعکس بتوانید تصاویر زنده از جاده را ببینید. اگر مشترک Smart Dash Cam شوید؛ تبلیغات حذف می‌شوند.

دانلود اپلیکیشن Smart Dash Cam برای iOS و اندروید (رایگان، قابل اشتراک‌گیری)

Parkopedia

اگر به مکان جدیدی می‌روید و نمی‌دانید خودرو را باید کجا پارک کنید؛ حتما از اپلیکیشن Parkopedia استفاده کنید. این برنامه در حال تهیه نقشه و فهرست کاملی از فضاهای پارکینگ‌ها در سراسر جهان است. تا به امروز و با مشارکت کاربران، بیش از ۷۰ میلیون فضای پارک در بیش از ۱۵ هزار شهر سراسر جهان پوشش داده شده‌اند.

می‌توانید با وارد کردن مکان فعلی خود یا دادن آدرس به دنبال یک جای پارک جدید باشید. به علاوه، می‌توانید به طور مستقیم وارد یک مکان شده و به صورت بی‌درنگ و لحظه‌ای، فضاهای پارک خالی را مشاهده کنید.

این برنامه به شما اطلاعاتی مانند ساعت کار پارکینگ‌ها، روش‌های پرداخت، قیمت‌ها، محدودیت‌ها و سایر مواردی که ممکن است نیاز داشته باشید را می‌گوید. دارای فیلترهایی مانند پارک رایگان، پارک‌های خیابانی، کارت اعتباری و مشابه این‌ها است.

نسخه پریمیوم این برنامه به شما امکان رزرو یک پارکینگ و پرداخت هزینه آن را هم می‌دهد و می‌توانید دسترسی کاملا آنلاین و لحظه‌ای به فضاهای پارکینگی در برخی شهرها داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن Parkopedia برای iOS و اندروید (رایگان، دارای نسخه پریمیوم)

what3words

این برنامه می‌تواند جایگزین نقشه‌های مسیریابی فعلی شود. توسعه‌دهنده‌های What3Words سعی کردند نقشه جهان را به قطعات سه متر مربعی تقسیم کنند و برای هر قطعه سه کلمه تصادفی اختصاص دهند. مثلا، وقتی یک مکان را روی نقشه جست‌وجو می‌کنید؛ فهرستی از سه کلمه مشاهده خواهید کرد. برعکس، اگر فردی به شما سه کلمه تصادفی بدهد؛ می‌توانید موقعیت او را در نقشه پیدا کنید.

در حقیقت، این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که به خدمات اورژانس کمک کند تا زودتر افراد را پیدا کرده و به موقعیت مکانی آن‌ها در جاهای ناشناخته و آفلاین برسند. زمانی که نمی‌توانید از نقشه آنلاین تلفن هوشمند خود استفاده کنید؛ این برنامه جایگزین بسیار خوبی است.

حتی می‌توانید برای تعیین مکان دقیق قرار ملاقات‌های خود یا تعیین دقیق مکان خرابی خودرو از What3Words استفاده کنید. آدرس What3Words توسط بسیاری از خدمات اورژانس در سراسر جهان یا سرویس‌های تعمیر و خرابی خودرو پشتیبانی می‌شود و می‌توان آدرس برخی مشاغل و هنل‌ها را نیز به آن داد نسبت به اطلاعات مکانی معمول آن‌ها، سریع‌تر مکان‌یابی شوند.

دانلود اپلیکیشن what3words در iOS و اندروید (رایگان)


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…

اگر عاشق یک فیلم بودید و با بودجه کافی یک اتاق خوب در سبک و سیاق آن فیلم می‌ساختید

ما اگر خیلی عاشق یک فیلمی باشیمِ پوستری چاپ می‌کنیم و بالای سرمان می‌زنیم و هر روز نگاهی به آن می‌اندازیم یا مقاله‌ای در موردش می‌نویسم.اما فراتر از آن اگر قرار بود، اتاق خواب یا اتاق هتلی به سبک یک فیلم بسازیمِ چطور از آب درمی‌آمد.…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…
منبع makeuseof
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5