هواوی پی ۲۰ لایت معرفی شد: دوربین دوگانه با صفحه‌نمایش ۵.۸۴ اینچی و کشیدگی تصویر ۱۹:۹

0

شرکت هواوی ترجیح داد کوچک‌ترین عضو خانواده P20 را دو هفته زودتر از موعد در برخی کشورها معرفی کند.

اسمارت‌فون رده میانی هواوی پی ۲۰ لایت در برخی کشورها مانند لهستان به طور رسمی معرفی و فروش آن آغاز شده است. اما قرار است گوشی‌های رده بالای پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو در روز ۷ فروردین ماه به طور رسمی و جهانی معرفی شوند.

تصاویر و رندرهای منتشر شده درباره هواوی پی ۲۰، بیش از هر چیزی این پیغام را می‌رساندند که باید منتظر یک گوشی دیگر با طراحی آیفون X و تورفتگی صفحه‌نمایش notch باشیم.

این گوشی برای افزایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه، حاشیه بالای گوشی را ندارد و فقط از یک بریدگی برای قرار دادن سنسورها استفاده می‌کند. این بریدگی نسبت به گوشی آیفون X به مراتب کوچک‌تر است.

گوشی پی ۲۰ لایت طراحی بدون حاشیه دارد ولی جالب است از یک صفحه‌نمایش ۵.۸۴ اینچی +FHD با نسبت تصویر ۱۹:۹ و شیشه خمیده سود می‌برد. یعنی هم صفحه‌نمایش این گوشی نسبت به مدل پیشین بزرگ‌تر شده است و هم تصویر کشیده‌تر است تا یکی از کشیده‌ترین گوشی‌های بازار باشد.

تراشه استفاده شده روی این اسمارت‌فون میان رده، کرین ۶۵۹ با هشت هسته پرازشی به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. کرین ۶۵۹ شامل ۴ هسته از نوع Cortex A53 با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر از نوع Cortex A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز است. پردازش گرافیکی این گوشی هم برعهده Mali-T830 MP2 است.

شیار سیم‌کارت دوم با شیار کارت حافظه میکرو‌اس‌دی یکی است. بنابراین؛ اگر نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری داشته باشید؛ باید قید استفاده از سیم‌کارت دوم را بزنید.

دوربین سلفی گوشی پی ۲۰ لایت از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی سود می‌برد که قابلیت تشخیص چهره هم دارد. دوربین پشتی مجهز به دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی با قابلیت فلاش است. این دوربین کمی از قاب بدنه گوشی بیرون آمده است. یک حسگر اثرانگشت نیز در پنل پشتی گوشی جا داده شده است.

ضخامت این اسمارت‌فون ۷.۴ میلی‌متر با وزن ۱۴۵ گرم است. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، درگاه USB 3.0، وای‌فای AC، بلوتوث ۴.۲، VoLTE و NFC از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

هواوی این گوشی را در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی وارد بازار خواهد کرد. قیمت اعلام شده برای این گوشی در کشور لهستان ۴۶۸ دلار اعلام شده است. در کشورهای دیگر اروپایی، قیمت‌ها مقداری متفاوت خواهد بود. در جمهوری چک با قیمت ۴۳۶ دلار و در کشورهای دیگر با قیمت ۳۶۹ یورو (حدود ۴۵۸ دلار) به فروش می‌رسد.

پیش‌خرید و ثبت سفارش خریداران این گوشی میان رده در اروپا آغاز شده و هواوی مدعی است در فاصله‌ای ۷ تا ۱۴ روز به دست‌شان می‌رسد.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.