گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت معرفی شدند: پرچم‌دارهای ارزان‌تر و سبک‌تر

0

سامسونگ حدود یک ماه پیش از برگزاری مراسم Unpacked خود در تاریخ ۱۱ فوریه، در نمایشگاه CES 2020 از دو گوشی نسخه لایت گلسی S10 و گلکسی Note 10 رونمایی کرد.

این دو گوشی ویژگی‌های نسخه‌های پرچم‌دار سامسونگ مانند گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ را به ارث دارند ولی با قیمت‌های کمتری روانه بازار می‌شوند.

اگر شما یکی از پرچم‌دارهای سامسونگ را خریداری کردید و استفاده می‌کنید؛ احتمالا این گوشی‌ها هیچ جذابیتی برای شما ندارند ولی اگر در سودای پرچم‌دارهای این شرکت هستید و همیشه آرزو کردید کار با آن‌ها را تجربه کنید؛ تقریبا به رویای خود نزدیک شدید.

چون گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت همان جنس، فناوری‌ها، دوربین‌ها، طراحی و صفحه‌نمایش را دارند ولی معرفی شدند تا هم کیف شما را سبک‌تر کنند و هم پول کمتری برایشان بپردازید.

گلکسی اس ۱۰ لایت

در این گوشی شاهد یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Infinity-O با دقت تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هستیم. این نمایشگر از فناوری Super AMOLED Plus بهره برده است.

پردازنده این گوشی هم به گفته سامسونگ، هشت هسته‌ای با فناوری ساخت هفت نانومتری است که در فرکانس‌های ۲٫۴ و ۲٫۸ و ۱٫۷ گیگاهرتز کار می‌کند. احتمالا، منظور سامسونگ تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ است.

گلکسی اس ۱۰ لایت با دو حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی به همراه فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. امکان افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی وجود دارد.

باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی است. طراحی این گوشی به جز بهش ماژول دوربین تقریبا مشابه گلکسی اس ۱۰ اصلی است.

اما مطابق انتظار، سامسونگ در بخش ماژول دوربین از ابتکارات و فناوری‌های خاص خودش استفاده کرده است تا این اسمارت‌فون هرچه‌ بیشتر کاربردی شود.

دوربین سلفی درون یک ناچ نقطه‌ای قرار گرفته است و از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند اما ماژول دوربین پشتی این گوشی شامل سه دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و دیافراگم F2.0، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و سنسور ماکرو با دقت تصویر ۵ مگاپیکسل و دیافراگم f/2.4 است.

این دوربین‌ها همراه با سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) عرضه شده و مجهز به فناوری جدید Super Steady (بسیار پایدار) سامسونگ است تا در فیلم‌ها و سوژه‌های متحرک، پایداری بیشتری به دست دهد.

در انتهاب یاد به وزن ۱۹۹ گرمی اس ۱۰ لایت اشاره کنیم که چندان هم سبک‌تر از گوشی‌های پرچم‌دار نیست.

گلکسی نوت ۱۰ لایت

شاید مهم‌ترین خرید این اسمارت‌فون، تجربه کار با قلم اس پن سامسونگ باشد. این گوشی دارای همان قابلیت Bluetooth Low Energy نوت ۱۰ اصلی است که اجازه می‌دهد با یک لمس ساده قلم اس پن، با گوشی در ارتباط و تعامل باشید؛ محتواهای روی نمایشگر را اسکرول یا پخش ویدیو را متوقف کنید؛ حتی عکس بگیرید.

از دیگر ویژگی‌های پیشرفته قلم اس پن گوشی نوت ۱۰ لایت می‌توان به فناوری Air Command اشاره کرد که نوعی ژست‌های حرکتی برای کار کردن آسان با این قلم است.

در نوت ۱۰ لایت از همان نمایشگر گلکسی اس ۱۰ لایت استفاده شده است. پنل ۶.۷ اینچی Super AMOLED Plus و Infinity-O با دقت تصویر +Full HD و حساسیت ۳۹۴ پیکسل در هر اینچ.

تراشه این گوشی هم هشت هسته‌ای ولی با فناوری ساخت ۱۰ نانومتری است که شاید اگزینوس ۹۸۱۰ باشد. ظرفیت رم ۶ و ۸ گیگابایتی را شاهد هستیم و فضای ذخیره‌سایی ۱۲۸ گیگابایتی که با کارت حافظه افزایش پیدا می‌کند.

در دوربین سلفی و باتری هم مشابه اس ۱۰ لایت است. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز به دهانه گشودگی سنسور f/2.2.

اما ماژول دوربین اصلی گوشی نوت ۱۰ لایت نقطه تفاوت آن با اس ۱۰ لایت است. در ماژول دوربین مربعی شکل، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با دیافراگم f/2.4 دیده می‌شود. دوربین اصلی به سیستم لرزش‌گیر اپتیکال و فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel AF مجهز است.

وزن نوت ۱۰ لایت کمی کمتر شده و به ۱۸۶ گرم می‌رسد. هر دو گوشی مجهز به اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2 هستند.

گلکسی اس ۱۰ لایت با قیمت ۶۴۹ یورو و گلکسی نوت ۱۰ با قیمت ۵۹۹ یورو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شوند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5