گوشی‌های شیائومی 11T Pro و 11T معرفی شدند: پرچم‌دارهای قاتلی برای سامسونگ و اپل

شارژر ۱۲۰ واتی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و سیستم دوربین جدید و قدرتمند

0

شرکت شیائومی دقیقا یک روز پس از مراسم معرفی آیفون‌های ۱۳ اپل، از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد.

گوشی‌های Xiaomi 11T Pro و Xiaomi 11T در چندین ویژگی پیشرفت‌ها و ارتقاهای بزرگی دارند و البته در برخی بخش‌ها به نظر می‌رسد پسرفت کردند. البته، شیائومی در این مراسم از گوشی ۱۱ لایت 5G NE نیز رونمایی کرد که یک نسخه بهبودیافته‌تر نسبت به مدل پیشین است.

شیائومی تصمیم گرفته است گوشی‌های سری 11T خود را از جنس پلاستیک بسازد تا وزن آن‌ها کمتر شود. گوشی‌های ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو نسبت به مدل‌های پیشین ۱۴ گرم سبک‌تر شدند و بیرون‌زدگی دوربین آن‌ها ۴۴ درصد کم‌تر شده است.

در پنل جلویی این گوشی‌های پرچم‌دار قاتل، شاهد یک ناچ سوراخی کوچک در مرکز و بالای صفحه‌نمایش هستیم. نمایشگر این گوشی‌ها از پنل آمولد فلت با اندازه ۶.۶۷ اینچ است و از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و محافظ Gorilla Galss Victus سود می‌برد. نرخ نمونه‌برداری لمسی در نمایشگر این گوشی‌ها ۴۸۰ هرتز است و قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ را دارند.

گوشی پرچم‌دار ۱۱ تی پرو با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و مدل پایه ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود و گوشی ضعیف‌تر ۱۱ تی با پردازنده Dimensity 1200-Ultra و مدل پایه ۶ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار می‌شود. مدل 11T Pro به خاطر استفاده از پردازنده ۸۸۸ به قابلیت رکورد فیلم‌برداری 8K و +HDR10 مجهز است.

جالب است برخلاف سایر گوشی‌های هم‌خانواده که در ماژول دوربین با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند؛ هر دو گوشی شیائومی ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو دارای یک سیستم دوربین پشتی دارند که اتفاقا یک ارتقای درست و حسابی دیده است. این سیستم دوربین شامل یک لنز سامسونگ ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و لنز تله‌فوتو ۵ مگاپیکسلی است.

شیائومی روی دوربین‌های سری ۱۱ تی چندین ویژگی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید ارائه داده است. مثلا، در هنگام فیلم‌برداری می‌توان روی صدا زوم کرد یا قابلیت فیلم‌برداری حرفه‌ای جدیدی به نام CineMagic دارند.

این گوشی‌ها از بلندگوهای استریو سود برده و صدای آن‌ها توسط شرکت Harman Kardon کاملا کالیبره شده است. فناوری‌های دالبی ویژن و دالبی اتم تنها در نسخه ۱۱ تی پرو در دسترس است.

باتری گوشی‌های شیائومی سری ۱۱ تی ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی دارند ولی جذاب‌تر از آن شارژر فوق سریع ۱۲۰ واتی برای مدل 11T Pro است. مدل ۱۱ تی از شارژر ۶۷ واتی سود می‌برد. شیائومی می‌گوید گوشی 11T Pro در ۱۷ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود و در مدل 11T فقط ۳۶ دقیقه طول می‌کشد تا ۱۰۰ درصد شارژ شود.

شیائومی اعلام کرده است این گوشی‌ها تا سه سال به‌روزرسانی‌های اساسی اندروید را دریافت می‌کنند و تا چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را خواهند داشت.

گوشی شیائومی ۱۱ تی در مدل پایه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۴۹۹ یورو عرضه می‌شود و مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۵۴۹ یورو وارد بازار می‌شود.

اما گوشی بهتر شیائومی ۱۱ تی پرو با قیمت ۶۴۹ یورو برای مدل رم ۸ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی، قیمت ۶۹۹ یورو برای مدل ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت و ۷۴۹ یورو برای مدل بسیار خوب ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی به فروش می‌رسد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.