گوشی‌های شیائومی ۱۲ معرفی شدند: اولین پرچم‌دارهای سال ۲۰۲۲ چه مشخصاتی دارند؟

سری جدید گوشی‌های رده بالای شیائومی از ارتقاهایی در کارایی، دوربین، طراحی و رابط کاربری سود می‌برند

0

شرکت شیائومی اساعتی پیش از گوشی‌های پرچم‌دار سری ۱۲ خود در چین رونمایی کرد. این گوشی‌ها تغییرات گسترده‌ای نسبت به گوشی‌های Mi 11 دارند. شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو در بخش‌های سخت‌افزار، دوربین، شارژ و رابط کاربری شاهد بهبودها و ارتقاهای جذابی هستند.

از نظر طراحی و زیباشناختی، چندین تغییر خوش‌آیند در سری جدید شیائومی ۱۲ دیده می‌شود. هر دو مدل شیائومی ۱۲ دارای دوربین سلفی ناچ در مرکز پنل نمایشگر هستند؛ دقیقا مانند مدل گوشی‌های 11T. در پنل پشتی ماژول دوربین در بخش بالایی و سمت چپ قرار گرفته اما دارای طراحی ساده و مستطیل شکل با لنزهای متمایز است.

ویژگی منحصربه‌فرد گوشی‌های شیائومی ۱۲، روکش پشتی بافت مانند اختیاری مشابه گوشی اوپو Find X2 Pro است. پوسته شیائومی ۱۲ بسیار جذاب‌تر و سازگارتر از سری Mi 11 است.

در حالی‌که مدل‌های استاندارد و پرو دارای مشخصات متفاوتی هستند ولی باز هم سخت‌افزارهای مشترکی پیدا می‌شود. مهم‌ترین نکته، استفاده هر دو مدل از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است که پرچم‌دارترین پردازنده مرکزی موبایل این روزهای دنیای اندروید است و از هسته‌های قوی‌تر با مودم 5G مدل X65 بهره می‌برد. باید گوشی‌های شیائومی از نظر کارایی، وضعیت بسیار بهتری نسبت به مدل Mi 11 با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ داشته باشد.

شیائومی ۱۲

به گفته شیائومی، گوشی ۱۲ یک پرچم‌دار کوچک است و احتمالا در مقایسه با رقبای هم دوره خود، کارایی بهتری ارائه می‌دهد. عرض این گوشی ۶۹.۹ میلی‌متر است که باریک‌تر از آیفون ۱۳ و سامسونگ گلکسی اس ۲۱ است. وزن این گوشی نیز ۱۸۰ گرم است.

این گوشی از یک نمایشگر آمولد ۶.۲۸ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پشتیبانی از رنگ ۱۲ بیتی، نرخ رفرش تصویر ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت بهره‌مند است و محافظ نمایشگر گوریلا گلاس ویکتوس دارد.

شیائومی سیستم خنک‌سازی گوشی را در این مدل جدی‌تر گرفته است و روی آن یک صفحه خنک‌کننده بسیار بزرگ‌تری نصب کرده تا گرمای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را کاملا دفع کند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این چیپ‌ست را پشتیبانی می‌کند و از یک شارژر ۶۷ واتی، ۵۰ واتی بی‌سیم و ۱۰ وات معکوس برخوردار است. به گفته شیائومی، شارژ کامل باتری شیائومی ۱۲ با کابل کمتر از ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.

درباره دوربین، دوربین اصلی شیائومی ۱۲ شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 با قابلیت OIS است. دوربین دومی، لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکلسی با زاوید دید ۱۲۳ درجه FOV و یک سنسور ماکرو است. شیائومی روی بهبود سرعت عکاسی پیاپی گوشی کار کرده است و درباره یک ویژگی به نام CyberFocus برای ردیابی حساس‌تر و استفاده موثرتر از فناوری قفل کردن فوکوس دوربین روی سوژه صحبت می‌کند. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در ناچ پنل جلو نصب شده است.

شیائومی ۱۲ پرو

این شرکت از یک مدل اولترا رونمایی نکرده است؛ بنابراین فعلا مدل پرو، پرچم‌دارترین گوشی این سری محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش شیائومی ۱۲ پرو کوچک‌تر از مدل خود در سری ۱۱ است ولی به طور قطع بزرگ‌تر از مدل شیائومی ۱۲ معمولی است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷۳ اینچی آمولد با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز با رنگ ۱۲ بیتی و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیتی است. روی پنل نمایشگر، محافظ گوریلا گلس ویکتوس نشسته است و زیر آن حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش است.

برای این نمایشگر یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر کابلی ۱۲۰ واتی ارائه شده است. همچنین، شیائومی ۱۲ پرو از شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی سود می‌برد.

در ماژول دوربین پشتی شیائومی ۱۲ پرو، سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اصلی Sony IMX707 می‌بینیم. این ماژول دوربین دارای ویژگی CyberFocus برای هر سه لنز هستند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکلسی است.

از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی می‌توان به بلندگوهای دوگانه Harman/Kardon و استاندارد IP68 برای ضد آب و گرد و غبار اشاره کرد. گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی با رابط کاربری جدید MIUI 13 عرضه می‌شوند.

شیائومی 12X

غافل‌گیری شیائومی در مراسم امروز، یک گوشی ۶.۲۸ اینچی آمولد با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی است.

تفاوت بزرگ با شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو، تراشه آن‌ها است. در شیائومی ۱۲ ایکس از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شده است.

قیمت و زمان عرضه

فعلا گوشی‌های شیائومی ۱۲ فقط در بازار چین عرضه می‌شود اما مطمئن باشید این گوشی‌ها در زمان مناسب وارد بازارهای جهانی می‌شوند.

شیائومی ۱۲ پرو با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به قیمت ۷۳۸ دلار وارد بازار می‌شود و مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت ذخیره‌سازی با قیمت ۷۸۵ دلار عرضه خواهد شد. مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت ذخیره‌سازی به قیمت ۸۴۸ دلار به فروش می‌رود.

مدل استاندارد شیائومی ۱۲ نیز با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به قیمت ۵۸۱ دلار، مدل ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۶۲۸ دلار و مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت ذخیره‌سازی قیمتی ۶۹۱ دلاری دارد.

هر دو مدل گوشی بالا در رنگ‌های مشکلی، آبی، بنفش و سبز بافت‌دار عرضه می‌شوند.

گوشی شیائومی 12X نیز با قیمت ۵۰۲ دلار برای مدل رده پایین ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۵۹۶ دلار برای مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت ذخیره‌سازی فروش می‌روند.

همه این گوشی‌ها از ۳۰ دسامبر در چین پیش‌فروش می‌شوند ولی عرضه آن‌ها به مشتری در اوایل سال ۲۰۲۲ است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…
منبع androidauthority
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.