نگاهی به مانیتور گیمینگ خمیده Alienware AW3418DW: بهترین برای کارهای اداری، مناسب برای بازی

0

تجهیزات گیمینگ لزوما نباید معروف و پر زرق و برق باشند. گاهی اوقات یک دستگاهی مانند این مانیتور گیمینگ Alienware ویژگی‌های بسیار دهان‌پرکتی ندارد ولی کارایی و انعطاف‌پذیری بی‌نظیر به شما می‌بخشد.

زمان پاسخ‌گویی ۴ میلی‌ ثانیه، اورکلاک به نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، ظرفیت‌های G-Sync و اندازه ۳۴ اینچی با طراحی خمیده تمام آن چیزی است که از یک مانیتور گیمینگ فوق‌العاده انتظار دارید و Alienware AW3418DW دارا است.

با هم نگاهی به این مانیتور زیر هزار دلاری می‌اندازیم و برخی مشخصات و امکانات ویژه آن را بررسی خواهیم کرد:

طراحی شیک شبیه مانیتورهای 4K

جز لوگوی برجسته و عجیب پشت این مانیتور، هیچ نشانه دیگری از کیس‌ها یا مانیتورهای گیمینگ ندارند.

در جلو قاب‌های سیاه و سفید باریک و در پشت فلز تیتانیوم تیره استفاده شده است تا بیشتر شبیه به یک صفحه‌نمایش 4K باشد و از دور نشان ندهد یک مانیتور گیمینگ است.

طراحی AW3418DW شیک و تا حدودی شبیه به مدل‌های دیگر ماینتورهای شرکت دل است. این مانیتور به دو بخش تقسیم می‌شود: پنل منحنی ۳۴ اینچی و یک پایه فلزی Y شکل. از تجهیزات اتصالی VESA نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید مانیتور را روی دیوار نصب کنید و روی میز کار شما فضای کمتری اشغال شود.

خود بخش اصلی مانیتور یا همان پنل ۳۴ اینچی به سادگی روی پایه سوار می‌شود و نیازی به ابزارآلات ندارد. این پایه چند گزینه تنظیم به شما می‌دهد. ۲۵ درجه به سوی بالا و ۵ درجه به سوی پایین، ۴۰ درجه در هر جهت یا بالا و پایین کردن پنل به اندازه ۵.۱ اینچ.

طراحی این پنل ارگونومیک است و به خوبی می‌تواند در یک میز یا دفتر کار و البته اتاق شخصی طوری تنظیم شود که کاربر راحت‌تر است.

نوارهای روشنایی LED پنل روی ستون‌های زاویه‌ای در پشت نمایشگر و همین‌طور پایه دیده می‌شوند. این چراغ‌های LED قابل تنظیم هستند.

دریچه‌ها و منافذ عبور کابل‌ها در بالا و پایین نمایشگر و همین‌طور نزدیک به پایه‌ها طوری طراحی و تعبیه شده‌اند که زیبایی مانیتور مخدوش نشود. لبه‌های مانیتور بسیار باریک و کم هستند؛ مانند غالب مانیتورهای مدرن امروزی که در بازار مشاهده می‌کنیم.

امکانات ارتباطی کافی بدون USB-C

برای حفظ زیبایی ظاهری مانیتور، شرکت دل درگاه‌های ارتباطی مورد نیاز را در بخش پایین و پشتی Alienware AW3418DW تعبیه کرده است. اگر شما بخواهید نمایشگر را چرخانده و به طور عمودی استفاده کنید؛ با توجه به عرض طولانی پنل، دسترسی به این درگاه‌ها کمی دشوار می‌شود.

کانکتور پاور، درگاه خروجی، درگاه USB با قابلیت شارژ دستگاه‌های دیگر، جک هدفون، درگاه HDMI، درگاه USB 3.0 و البته یک درگاه USB upstream امکانات ارتباطی هستند که روی این مانیتور در اختیار دارید.

در میان این درگاه‌ها جای یک USB-C خالی است. برخی از کاربران تمایل دارند لپ‌تاپ خود را با این کابل به مانیتور متصل کنند. خبر خوب این است که این مانیتور نیازی ب آداپتور بزرگ برق ندارد ولی کابل آداپتور کوتاه است.

سفارشی‌سازی بی‌پایان

در پایین سمت راست پنل می‌توانید ۶ کلید منو برای تنظیمات این مانیتور پیدا کنید. کلید پاور از کلیدهای منوها مجزا شده است.

این کلیدهای لمسی هستند و به راحتی با یک فشار کوچک استفاده می‌شوند. این کلیدها یک سفارشی‌سازی بی‌پایان را در اختیار شما قرار می‌دهند.

چهار کلید نخست همان تنظیمات پیش‌فرض همه مانیتورهای استاندارد بازار مانند انتخاب حالت‌های مختلف کاری، افزایش نرخ رفرش، تثبیت‌کننده تیرگی صفحه و کنترل روشنایی را به شما می‌دهند.

کلید پنجم یک منو باز می‌کند می‌توانید کلیدها را بازتعریف و پیکربندی کنید یا برخی تنظیمات دیگر مانیتور را تغییر دهید.

براساس نیاز و کاری که با این مانیتور انجام می‌دهید؛ می‌توانید یکی از حالت‌های FPS و RTS یا RPG را انتخاب کنید. این مانیتور حالت HDR ندارد ولی تثبیت‌کننده تیرگی صفحه به شما کمک خواهد کرد جزییات سایه‌ها را بیشتر مدیریت کنید.

این کلیدها به شما تصاویری استاندارد تا شفاف و تاریک می‌دهند. می‌توانید دمای رنگ‌ها را کم و زیاد کنید یا نرخ رفرش و پاسخ‌گویی را تغییر دهید تا به آن چیزی که مدنظرتان است؛ رسیده و پس از آن فقط از مانیتور لذت ببرید.

بهبودیافته برای کار، آماده برای بازی

مانیتور Alienware AW3418DW از یک پنل IPS با دقت تصویر QHD یا ۳۴۴۰  در ۱۴۴۰ پیکسل سود می‌برد. این پنل دارای تراکم ۱۰۹ پیکسل بر هر اینچ با نسبت تصویر ۲۱:۹ است. این نسبت تصویر در اندازه ۳۴ اینچ می‌تواند شما را در عکس و ویدیویی غوطه‌ور کند و یک زاویه دید وسیعی بدهد.

این پنل روشنایی ۳۰۰ نیتی دارد و احتمالا بسیاری از گیمرها نیاز دارند تا میزان روشنایی این صفحه‌نمایش را تا ۵۰ درصد کاهش دهند. کیفیت این پنل نیز بسیار بالا است و در محیط‌ها و تصاویر روشن، هیچ رد و سایه‌ای از تصویر مشاهده نمی‌شود.

این صحبت‌ها به معنی بهترین پنل موجود در بازار نیست. مانیتورهایی با اندازه صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و رزولوشن 4K با کنتراست بهتر نیز یافت می‌شود. حتی برخی مانیتورها نرخ رفرش فریم بیشتری دارند ولی AW3418DW یکی از معدود پنل‌های فوق عریض است که با نرخ رفرش ۱۰۰ هرتز کار می‌کند و می‌تواند تا ۱۲۰ هرتز اورکلاک کرد.

این مانیتور در پارامتر sRGB امتیاز ۱۰۰ درصد و در NTSC امتیاز ۷۷ درصد را کسب کرده و البته در فضای رنگ AdobeRGB امتیاز ۸۰ درصد با نرم‌افزار Datacolor Spyder5Elite ثبت شده است.

کنتراست این مانیتور هم عالی و ۶۶۰:۱ است که با کنتراست بهترین مانیتورهای موجود در بازار ماند ایسوس PG279Q و دل U3818DW برابری می‌کند.

این مانیتور برای کارهای اداری مطمئنا عملکرد بسیار بالایی دارد ولی در بازی‌ها با کمک فناوری G-Sync انویدیا می‌توان میان نرخ‌های فریم ۱۰۰ و ۱۲۰ هرتز پرش داشت و براساس گرافیک و نیاز بازی، مدت زمان پاسخ‌گویی را تنظیم کرد.

به طور کلی، مانیتور Alienware AW3418DW یک توازن خوب میان اندازه صفحه‌نمایش، کارایی و زیباشناسی به وجود آورده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.