با کمک هوش مصنوعی سامسونگ، یک عکس ساده بدهید و عکس در حال سخنرانی و صحبت تحویل بگیرید!

0

محققان مرکز هوش مصنوعی سامسونگ در شهر مسکو، یک سیستم جدید برای تبدیل تصاویر چهره یک فرد به ویدیوهایی از سخنرانی او طراحی کردند.

براساس این مطالعه، سیستم جدید هوش مصنوعی می‌تواند نشانه‌هایی مجازی از صحبت و مکالمه یک فرد را روی تصویر منبع و اولیه اعمال کند تا تصاویر نهایی فردی در حال سخنرانی را نشان دهند.

در حقیقت، این سیستم می‌تواند با تغییراتی در عکس اولیه و منبع که چهره یک فرد را نشان می‌دهد؛ چهره‌ای در مقصد ولی در حال صحبت و سخنرانی بسازد.

سامسونگ می‌گوید چنین قابلیتی بسیار کاربردی است. در تله‌کنفرانس‌ها، ویدیوکنفرانس‌ها، بازی‌های چند نفره، نرم‌افزارهای کاربردی و شاخه‌هایی از صنعت می‌توان این ظرفیت را استفاده کرد.

سیستم هوش مصنوعی جدید سامسونگ با فناوری deepfake متفاوت است. سامسونگ از مدل‌سازی سه بعدی برای ایجاد یک چهره جدید استفاده نمی‌کند و فقط به یک عکس چهره دو بعدی برای شروع نیاز دارد.

سامسونگ می‌گوید اگر این سیستم بتواند ۳۲ عکس منبع برای ایجاد مدل استفاده کند؛ قادر خواهد بود تا یک مدل کاملا مبتنی بر واقعیت و شخصی‌سازی‌شده بسازد.

سیستمی بدون خطر برای پلتفرم‌های تولید محتوا

فناوری ویدیوهای deepfake کنونی یک محدودیت بزرگ دارد. این فناوری باید به مجموعه‌‌ گسترده‌ و بانک اطلاعاتی از ویدیوهایی یک فرد دسترسی داشته باشد تا براساس آن‌ها بتواند یک سخنرانی و صحبت با نما و ظاهری متفاوت ایجاد کند.

اما سیستم هوش مصنوعی سامسونگ به این اندازه منبع و ویدیوی نمونه نیازی نداشته و فقط کافی است یک عکس چهره در دسترس باشد. به همین دلیل، این سیستم می‌تواند چهره‌های مشهور تاریخی یا هنری و دانشمندان قدیمی را در حال سخنرانی نشان دهد.

سامسونگ می‌گوید این سیستم می‌تواند برخی نشانه‌های برجسته چهره را در عکس‌ مقصد شناسایی و به یک مدل چهره نزدیک به واقعیت تبدیل می‌کند. بعد، شبکه‌ generative adversarial می‌تواند مدل‌های مختلف چهره‌های ساخته شده را با هم مقایسه کند تا مشخص شود کدام مدل واقعی‌تر است.

با فیلتر مدل‌های مختلف ایجاد شده، می‌تواند به یک مدل نهایی برای ساختن دنباله‌ای از ویدیوها رسید.

فیلم‌های deepfake به یکی از معضلات و نگرانی عمده قانون‌گذاران در کشورهای مختلفی تبدیل شدند اما سامسونگ می‌گوید هوش مصنوعی نمی‌تواند تهدیدی برای افراد یا ویدیوهای واقعی ایجاد کند.

فیسبوک در حال توسعه سیستمی مبتنی بر یادگیری ماشینی برای شناسایی عکس‌ها و ویدیوهایی جعلی و حذف آن‌ها از روی پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.