توسط سرور مجازی ازاین‌پس تخته‌گاز برانید

0

رپورتاژ

تا همین چند سال پیش بود که همه فکر می‌کردند، هاست اشتراکی یا سرور مجازی کارایی کافی را ندارد و از همان ابتدا باید به فکر خرید سرور اختصاصی بود. اما چند اتفاق باعث شد این طرز تفکر تغییر کند. اول اینکه با افزایش ناگهانی قیمت دلار، هزینه خرید و تمدید سرور اختصاصی افزایش چشمگیری پیدا کرد و شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین با مشکل تأمین بودجه برای این مورد مواجه شدند و به دنبال حل مشکل گشتند تا خرید هاست برایشان آسان گردد.

بهترین راه برای حفظ سرعت سایت و عدم کاهش کیفیت خدمات ارائه‌شده به کاربران،  خرید هاست با قیمت مناسب، یعنی همان سرور مجازی است. خوب است بدانید که سخت‌افزارهای سرور مجازی آذر آنلاین به‌روزرسانی شده و با استانداردهای جهانی هم‌تراز هستند.

درصورتی‌که سرور مجازی را سفارش دهید، پس از تکمیل سفارش، به‌سرعت راه‌اندازی می‌شود و در کمتر از 15 دقیقه آماده‌ی استفاده می‌شود. اما نباید از ویژگی بسیار خوب و پشتیبانی ویژه 24 ساعته در 7 روز هفته نیز چشم‌پوشی کرد. این پشتیبانی همراه با مانیتورینگ پیشرفته جهت پیشگیری از هرگونه اختلال صورت می‌پذیرد. با این تفاسیر کمترین مشکل و صرف وقت و انرژی را برای راه‌اندازی و پیشبرد سایت خود خواهید داشت.

ثبت دامنه خوب، ادامه مسیر را آسان می‌کند

تاکنون در دنیا بیش از 37 میلیون دامنه .com  ثبت‌شده است. شما به‌سادگی و در کمتر از پنج دقیقه می‌توانید صاحب یک دامنه .com  باشید. و البته خوب است بدانید که از لحاظ کیفیت، سرعت، قدرت و پشتیبانی و حتی از لحاظ سئو هیچ فرقی ندارد که شما چه دامنه‌ای را انتخاب کنید. اگر با کمبود بودجه مواجه هستید، می‌توانید یک دامنه .ir  با هزینه کمتر از پنج هزار تومان خریداری کنید. شاید با توجه به قیمت‌های گزافی که این روزها پرداخت می‌کنیم این هزینه کمی عجیب به نظر برسد اما این امکان واقعاً وجود دارد.

در آذر آنلاین حتی امکان خرید دیگر دامنه‌ها وجود دارد. مانند دامنه‌های  .net  و  .org  و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید هرکدام را از این دامنه‌ها را ثبت کنید. اما خوب است این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که اغلب شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ معمولاً دامنه . com  و .ir   را هم‌زمان ثبت می‌کنند و دامنه .ir  را روی دامنه .com  پارک می‌کنند.

با این روش هرکسی که پسوند دامنه شما را به‌صورت .ir  وارد کند، بازهم با سایتی با پسوند .com  مواجه می‌شود و این برای برندسازی شما خیلی خوب است و البته نکته مثبت دیگر ماجرا این است که کسی نمی‌تواند برند شما را به‌عنوان سایت خود ثبت کند.

بعد از ثبت دامنه همچنان تخته‌گاز برانید!

تا اینجا برایتان توضیح دادیم که چطور ثبت دامنه انجام دهید. و چگونه خرید هاست را تا انتها انجام دهید. در انجام هرکدام از این مراحل، اگر به مشکلی برخوردید، پشتیبانی آذر آنلاین به شما کمک می‌کند و شما را راهنمایی می‌کند.

پس از ثبت دامنه و خرید هاست، در صورتی‌ که مایل باشید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز به‌ صورت رایگان برایتان نصب خواهد شد و خیلی زود سایت‌تان بالا می‌آید. همچنین می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها از قالب‌های رایگان وردپرس استفاده کنید که البته اغلب این قالب‌ها سرعت بسیار خوبی دارند. هرچند رایگان هستند اما امکانات خوبی برای شما آماده می‌کنند تا بتوانید هر چه زودتر به هدف خود برسید.

پس ‌از آن می‌توانید چند افزونه وردپرسی مناسب نیز نصب کنید. در ادامه اگر سا‌‌یت‌تان فروشگاهی است، نیاز است افزونه ووکامرس را نیز نصب کنید. این افزونه در یک دقیقه سایت شما را تبدیل به یک سایت فروشگاهی می‌کند. طراحان این افزونه تمام جوانب را در نظر گرفته‌اند و نیازهای شما را برطرف می‌کنند. اکثر افزونه‌های وردپرس رایگان هستند یا در کنار نسخه پرو که پولی است، نسخه رایگان با امکانات کمتر نیز دارند که کاملاً کار راه‌انداز هستند. همه‌چیز برای شما آماده است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.