سرخوردگی کریسمسی نوجوان‌ها: در تمنای ایرپاد اپل بودند، اما مدل‌های ارزان‌قیمت هدیه گرفتند

1

ایرپاد و ایرپاد پروی اپل، یکی از محبوب‌ترین وسایل جانبی شرکت اپل در طول تاریخ شده است. هر دو مدل قیمت قابل قبولی دارند. اپرپاد را می‌شود با هزینه 220 دلار خرید و اگر 100 دلار بیشتر هزینه کنید، می‌توانید ایرپاد پرو بخرید.

کیفیت هر دو مدل واقعا خوب است. اما چیزی که برای خیلی‌ها داشتن این هدفون‌های بیسیم، را خواستنی‌تر کرده است، پز دادن و پرستیژ است.

از موقعی که سلبریتی‌های فرنگی در عکس‌هایشان ایرپاد به گوش دیده شدند، خیلی‌ها فقط به خاطر جنبه ظاهری کار، ترجیح دادند که ایرپاد بخرند. اما ایرپاد حتی در معیارهای اقتصادی فرنگی هم چندان هدیه ارزانی نیست.

پدرها و مادرها واهمه دارند که 200 – 300 دلار هدیه بخرند و بعد نوجوان‌های بی‌نظم و عجولی که حتی از عهده مرتب کردن اتاق‌هایشان هم برنمی‌آیند، آنها را خیلی زود گم کنند.

برای همین بسیاری از والدین ترجیح داده‌اند که در کریسمس امسال به جای مدل‌ اصلی ایرپاد، مدل‌های فیک شبیه ایرپاد بخرند. مدل‌هایی مثل Skypods, Smartpods, Souljapods.

همین مسئله باعث شده که کلی از نوجوان‌های سرخورده در توییتر، افسوس و اندوه خود را ابراز کنند. کار وقتی برای بعضی‌ها خراب‌تر شده که خودشان هدیه ارزانی گرفته‌اند و درمقابل برادر یا خواهرشان ایرپاد دریافت کرده‌اند!

اگر به توییتر تشریف ببرید، می‌توانید در اینجا، کلی از توییت‌های جالب و بامزه در این مورد را بخوانید.

در ایران هم تعداد ایرپاد فیک به گوش‌ها از آنهایی که مدل اصل را به گوش دارند، بسیار بیشتر است. تبلیغات ماهواره‌ای را اگر نگاه کرده باشید ، می‌دانید که یکی از تبلیغات ثابت همین ایرپادهای فیک هستند.

البته کلا فرق چندانی نمی‌کند. شما ممکن است با یک هدفون ارزان هم خیلی راحت باشید و نیازهایتان برآورده شود. سخت‌گیر نباشید، به خصوص در این شرایط اقتصادی و برندپرستی را بگذارید برای یک وقت دیگر!

با نگاهی به سایت‌های فروش آنلاین، شما مدل‌های متنوع هدفون به اصطلاح طرح اپل را می‌توانید پیدا کنید که خیلی‌هاشان زیر 200 هزار تومان قیمت دارند. اما مدل‌های فیک چندصدهزار تومانی هم کم نیستند. ایرپاد پروی اپل فعلا در ایران حدود 4 میلیون تومان قیمت دارد.

شاید بهتر باشد که اگر قرار باشد چندصدهزار تومان صرف خرید این مدل‌های فیک کنیم، این هزینه را صرف خرید یک هدفون کارا و مناسب از یک برند شناخته شده کنیم. تا نظر شما چه باشد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. کاظم خانی می گوید

    من فیم این هدفون ها رو چند مدل خریداری کردم اما نتیجه نداد
    هرکدام دارای ایراداتی هستند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.