ایرپاد جدید سنهایزر مومنتوم همان ایرپاد بی‌سیم واقعی هستند که انتظار داشتیم

0

در سال‌های اخیر ایرپادهای متنوعی وارد بازار شدند. حتی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ نیز شاهد رونمایی از چندی مدل ایرپاد جدید بودیم ولی غالب این ایرپادها به طور کامل بی‌سیم نیستند.

ایرپادهای BeatsX اپل یا Beoplay E6 نیز به معنای واقعی بی‌سیم نیستند و از فناوری‌های ارتباطی قدیمی سود می‌برند. در این فضا خبر خوشحال‌کننده برای کاربران؛ عرضه اولین ایرپادهای بی‌سیم واقعی توسط شرکت آلمانی سنهایزر مومنتوم (Sennheiser Momentum) است.

ایرپادهای Momentum True Wireless به طور کامل بی‌سیم هستند و از ارتباطات بلوتوث برای ارتباط با اسمارت‌فون استفاده می‌کنند ولی خود ایرپادها از یک میدان مغناطیسی برای ارتباط با یکدیگر و تقسیم سیگنال استفاده کرده و نیازی به سیم ندارند.

به همین دلیل، شاهد تاخیر بسیار کمی در حد صفر هستیم. این ایرپادهای بی‌سیم واقعی می‌توانند انتظارات چندین ساله کاربران از یک ایرپاد بی‌سیم را برآورده کنند.

این ایرپادها مجهز به درایورهای مکانیکی ۷ میلی‌متری هستند و از کدک AAC و AptX سود می‌برند. آن‌ها بسیار زیبا و بدون هیچ‌گونه کلیدی ساخته شده‌اند. برای کار با این ایرپادها باید از ژست‌های حرکتی استفاده کرد.

البته، شرکت سنهایزر مومنتوم می‌خواهد یک اپلیکیشن موبایل برای این ایرپادها عرضه کند که کار را ساده‌تر کنند و کاربران به راحتی بتوانند این ایرپادها را فعال یا متوقف و صدا را کنترل کنند.

مدیریت نویز محیط

ویژگی Transparent Hearing این ایرپادها به کاربر اجازه می‌دهد میزان نویز محیط را مدیریت کند. کاربر می‌تواند تمام نویز محیط را از بین ببرد تا صدایی کاملا شفاف و واضح بشنود. برعکس، کاربران می‌توانند گزینه‌هایی را انتخاب کنند که علاوه بر شنیدن صدای ایرپاد، هنوز صدای محیط را هم گوش کنند.

جالب است این ایرپادها از هر دو دستیار صوتی دیجیتالی گوگل اسیستنت و سیری پشتیبانی می‌کنند و با یک حرکت می‌توان این دستیارها را فعال کرد.

این ایرپادها می‌توانند ۴ ساعت شارژ کامل برای پخش موسیقی داشته باشند. دو بار شارژ این ایرپادها در روز با استفاده از کیس مخصوص‌شان باعث می‌شود ۱۲ ساعت برای شما کار کنند.

شرکت سنهایزر مومنتوم اعلام کرده ایرپادهای Momentum True Wireless را در ماه نوامبر و با قیمت ۳۰۰ یورو یا ۳۵۰ دلار وارد بازار می‌کند.

بی‌شک ایرپادهای جدید سنهایزر مومنتوم می‌توانند سطح جدیدی از کیفیت و تجربه کاربری را با خود به همراه داشته باشند و محرکی برای دیگر شرکت‌ها شوند که ایرپادهای بی‌سیم واقعی بسازند.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.