خرید انواع مدل مانتو زنانه جدید و جذاب

0

رپورتاژ

مانتو یکی از لباس‌هایی است که به مرور زمان جایگاه خود را در میان طراحان ایرانی و ترکیه‌ای پیدا کرده است. اگرچه در ابتدا طرح ساده‌ای داشت و اکثر خانم‌ها رنگ تیره و رنگ‌های یکنواخت را به دیگر مدل و رنگ‌ها ترجیح می‌داند، اما به مرور زمان طراحی مانتو به‌روز شد و می‌توان گفت هر ساله، صدها مدل مانتو روانه بازار می‌شود.

در گذشته خانم‌ها مغازه به مغازه و فروشگاه به فروشگاه می‌گشتند تا مدل و اندازه مانتو مورد نظر خود را بیابند. اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان افراد به اینترنت و فضای مجازی، خرید آنلاین جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است.

از این رو خرید اینترنتی مانتو، دور از تصور نیست و شما می‌توانید در یک فروشگاه اینترنتی، صدها مدل مانتو در طرح و رنگ‌های متفاوت را مشاهده کنید و بدون صرف هیچ زمانی در آلودگی هوا و ترافیک، خرید مانتو در سایز و مدل مورد علاقه خود را تهیه کنید.

مدل مانتوی بهاره:

میزان دمای آب و هوا در آغاز بهار چندان ثابت نیست. گاهی هوا سرد و بارانی و گاهی به شدت گرم است. از این رو جنس مانتوی بهاره نخی و خنک یا ضخیم و زمستانی نیست و بافت متوسطی دارد. همچنین یک نکته‌ای که باید پیش از خرید مانتو بهاره توجه کنید، زیبایی و رنگ آن است.

چرا که معمولا مانتو بهاره را برای دید و بازدید عید و سال جدید تهیه می‌کنند که باید جلوه زیبا و مجلسی داشته باشد. مانتو مجلسی طراحی خاص و زیبایی دارد و آن را با مروارید، منجوق یا روبان تزئین می‌کنند تا جلوه ساده‌ای نداشته باشد.

شما می‌توانید مانتو مجلسی را به در دو مدل بلند و کوتاه تهیه کنید. مانتو کُتی مد سال 98 و 99 است و تا به امروز طرافداران بسیاری در میان خانم‌ها پیدا کرده است. مانتو کتی را می‌توانید با شلوار زنانه پارچه‌ای ترکیب کنید.

مدل مانتو بلند زنانه، تنها برای خانم‌های قد بلند طراحی نشده است. خانم‌هایی که قد متوسط دارند می‌توانند از این مدل مانتو نیز بهره‌مند شوند. با این حال شما می‌توانید مانتو بلند را با کفش پاشنه بلند زنانه نیز سِت کنید.

مدل مانتوی تابستانه:

جنس مانتوی تابستانه نخی است تا جریان هوا از پارچه عبور کند و مانتو خنک شود. یکی از مزیت‌های فصل تابستان به فصل‌های دیگر این است که رنگ و تنوع مدل مانتو بیشتر از فصل‌های دیگر می‌باشد. از این رو خانم‌ها با گزینه‌های بسیاری برای خرید مانتو روبه‌رو هستند.

مانتو جلوباز یکی از مدل مانتوهای محبوب در این فصل گرم است. با این حال شما می‌توانید با سلیقه و انتخاب خود، جلو مانتو را با یک دکمه یا کمربند ببندید.

مانتو تابستانه در دو مدل تک رنگ یا دو رنگ به فروش می‌رسد. معمولا مانتو دو رنگ، در دو رنگ مکمل یا نزدیک به یکدیگر طراحی می‌شود که شما می‌توانید با یک شال زنانه خنثی یا تک رنگ استفاده کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید.

مدل مانتوی پاییزه:

هوای پاییز همانند بهار، ثابت نیست. با این حال مانتو پاییزه با ضخامت متوسط به شما کمک می‌کند تا از گرما یا سرمای هوا در امان بمانید. از این رو جنس این مدل مانتو شباهت بسیاری به مانتو بهاره دارد.

خرید بارانی زنانه می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. چرا که معمولا قسمت داخلی بارانی، عایق گرما ندارد و جنس آن به گونه‌ای طراحی شده که مانع خیس شدن شما می‌شود. در این صورت انتظار گرمای چندانی از بارانی زنانه نمی‌توان داشت و توصیه می‌کنیم این مدل مانتو را تنها در فصل پاییز به تن کنید.

معمولا رنگ مانتو پاییزه را متناسب با رنگ این فصل طراحی می‌کنند. از این رو ممکن است رنگ طلایی، رزگلد، آجری، کِرِم، قهوه‌ای یا شتری، بیشتر از رنگ‌های روشن تابستانه مورد استفاده قرار گیرند.

مدل مانتو زمستانه:

معمولا در فصل زمستان مدل مانتوها کمتر از فصل‌های دیگر می‌شود، چرا که در این فصل پالتو زنانه و کاپشن مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد. با این حال اگر می‌خواهید در فصل زمستان یک مانتوی مناسب تهیه کنید، سعی کنید مانتوهایی که ضخامت بیشتری دارند را تهیه کنید.

ضخامت و جنس مانتوی زمستانی، تاثیر مستقیمی در میزان گرمای آن دارد. در واقع هر چه ضخامت مانتو بیشتر باشد و جنس آن از الیاف پشمی یا گرم تهیه شده باشد، گرمای بیشتری دارد. با این حال بعضی از مانتوهای زمستانی لایه داخلی پشمی یا پشم شیشه دارند که همچون پالتو از شما در برابر سرما محافظت می‌کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.