اولین تصاویر لو رفته از جذاب‌ترین گوشی‌ اندرویدی سال ۲۰۲۰

0

سامسونگ در تاریخ ۱۱ فوریه از پرچم‌دارهای سری Galaxy S20 خود رونمایی می‌کند و احتمالا چند هفته بعد وارد فروشگاه‌ها خواهد شد. به نظر می‌رسد اولین گوشی اندرویدی جذاب سال ۲۰۲۰ را شرکت سامسونگ عرضه کند.

ولی فقط چند هفته بعد، یکی دیگر از جذاب‌ترین گوشی‌های اندرویدی سال و البته رقیب اصلی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ معرفی خواهد شد. هواوی تایید کرده است از اسمارت‌فون P40 Pro در ماه مارس و طی مراسمی در شهر پاریس رونمایی می‌کند.

گوشی P40 Pro بهترین عضو خانواده P40 هواوی خواهد بود و مستقیما با S20 Ultra 5G، برجسته‌ترین عضو خانواده جدید اس ۲۰ سامسونگ رقابت خواهد کرد.

تا کنون چندین عکس از این دو گوشی رده بالای سال ۲۰۲۰ روی اینترنت نشت کرده است. یک عکس جدید از تست گوشی P40 Pro در چین نشان می‌دهد کاملا با یک گوشی جدید روبرو هستیم و در بسیاری از بخش‌ها تغییراتی داشته است.

مهم‌ترین تغییر در طراحی این گوشی است. برای اولین بار در صنعت موبایل، شاهد چنین طراحی هستیم که آن را کاملا منحصربه‌فرد می‌کند. هر چهار گوشه صفحه‌نمایش دارای خمیدگی و انحناهای تندی است.

اندازه صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از گوشی‌های رایج بازار است و عجیب‌تر اینکه شاهد دو دوربین در ناچ صفحه‌نمایش هستیم که نشان می‌دهد دوربین سلفی دارای دو لنز جداگانه است.

دوربین پشتی و زوم پریسکوپ

چندین عکس از طریق اکانت SparrowsNews در سایت Weibo منتشر شده که بسیار شبیه به گوشی هواوی پی ۴۰ پرو است. گوشه‌های بسیار خمیده و دو سوراخ ناچ در صفحه‌نمایش که شبیه به رندرهای پی ۴۰ پرو منتشر شده است:

ظاهرا این گوشی در یک کاور عجیب و غریب قرار داده شده است تا توجه کسی را جلب نکند. به همین دلیل، نمی‌توانیم به طور دقیق بگوییم در بخش پشتی سیستم دوربین چه شکلی است و دقیقا چند لنز دارد. پیشتر علام شده هواوی پی ۴۰ پرو با ۵ لنز دوربین عرضه خواهد شد.

ایوان بلاستر، کاربر معروف توییتر که معمولا عکس‌ها و اطلاعاتی درست درباره گوشی‌های آینده می‌دهد؛ رندر زیر را برای پرچم‌دار هواوی منتشر کرده است که البته یک لنز دوربین کمتر از نسبت به اطلاعات نشت شده قبلی دارد و شاید رندر دقیقی نباشد:

ایوان بلاستر می‌گوید دوربین گوشی هواوی P40 نیز دقیقا همانند دوربین‌های پریسکوپ P40 Pro است در حالی‌که گوشی +Galaxy S20 دارای دوربین زوم پریسکوپ نیست و فقط گوشی S20 Ultra به طور اختصاصی از چنین قابلیتی برخوردار است.

بی‌شک، هواوی پی ۴۰ پرو یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۲۰ است ولی نه برای اروپایی‌ها؛ چون گوشی‌های این شرکت چینی بدون سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل عرضه می‌شوند و این یک ضعف بزرگ است.

ماه‌های فوریه و مارس داغی از نظر رونمایی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار اندرویدی در پیش داریم. گوشی‌هایی که می‌توانند معادلات بازار را کاملا برهم بزنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.