ساندویچ پانل در ساختمان سازی چه کاربردی دارد؟

0

رپورتاژ

در حال حاضر استفاده از مصالح از پیش ساخته شده و آماده ای چون ساندویچ پانل بسیار مورد علاقه ساختمان سازان قرار گرفته است . وزن سبک و راحتی نصب ساندویچ پنل ها از مشخصات و مزیت های این محصولات ساختمانی در مقایسه با مصالح سنتی و با وزن بالا محسوب می شود .

سبک بودن وزن مصالح ساختمانی به افزایش سرعت ساخت و ساز ، جا به جایی راحت تر سازه ، کاهش زمان و هزینه های ساخت کمک خواهد کرد .در ساختمان سازی استفاده از ساندویچ پانل ها به دلیل بالابودن عمر مفید آن ها به ماندگاری ساختمان کمک می کند .

در صورت ایجاد مشکل یا خرابی در ساندویچ پنل ها می توان بدون کنده کاری و تخریب ، آن ها را تعویض کرد .ایمنی ساختمان در برابر سیل ، طوفان و سایر بلایای طبیعی با استفاده از ساندویچ پانل در صنعت ساختمان سازی افزایش پیدا می کند و به همین دلیل می توان با استفاده از این محصولات در ارتفاعات و مناطق مختلف ساخت و ساز را با ایمنی و خاصیت ضد زلزله بودن انجام داد .

تنوع در طرح و رنگ ساندویچ پانل ها باعث شده است که در صنعت ساختمان سازی جوابگوی تمامی سلیقه و نیازهای مختلف باشد . از مزیت های مهم این محصولات می توان به خاصیت و ویژگی ضد قارچ بودن آن اشاره کرد که آن را در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاوم می کند .

هم چنین ساندویچ پنل ها به دلیل آن که عایق صوتی و حرارتی مناسبی هستند ، از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و بسیار کارآمد در مصرف انرژی خواهند بود . مقاومت و پایداری این مصالح نسبت به مصالح سنتی بسیار بالا بوده و در برابر زلزله ، طوفان و فشار و لرزش های ناگهانی مقاومت خوبی دارند .

جهت سرعت بخشیدن به ساخت و ساز و صرفه جویی در هزینه و زمان می توان از مصالح پیش ساخته استفاده کرد . برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد قیمت و خرید انواع ساندویچ پانل می توانید با مشاورین و کارشناسان ساختمون در این زمینه مشورت های لازم را داشته باشید .

 مزیت های استفاده از ساندویچ پانل

  • نصب و نگهداری آسان
  • عایق مناسب گرما و سرما و صدا
  • قابل شستشو و ترمیم در زمان خرابی و کثیفی
  • حمل و نقل سریع و آسان به دلیل سبک بودن
  • قابلیت تعویض و ترمیم سازه بدون تخریب و کنده کاری
  • صرفه جویی در زمان ساخت و ساز و هزینه های مربوط به آن
  • مقاوم در برابر آسیب و بلاهای طبیعی چون زلزله و سیل و طوفان

ایمنی در این سازه ها به دلیل استفاده از مواد خاص بسیار بالاست و در برابر حرارت و فشارهای ناشی از زلزله و آتش سوزی های ناگهانی می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . هم چنین به دلیل وزن سبک این سازه ها در زمان وقوع زلزله خسارت های جانی و مالی کمتری را به نسبت مصالح ساختمانی سنتی به همراه خواهد داشت .

غیراشتغال بودن یکی دیگر از موارد ایمنی این سازه ها و کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی می باشد . علاوه بر ساختمان سازی از ساندویچ پانل ها در صنایع دیگری چون کشاورزی ، صنایع هوایی و نظامی ، امداد و نجات و مراکز صنعتی و شیمیایی ، هسته ای استفاده می شود . کانکس های پلیس راه ، کانتینر و سردخانه ها ، آلاچیق و انبار و هم چنین استودیو های مخصوص صدابرداری همگی از کاربردهای استفاده از ساندویچ پنل ها می باشند .

ضخامت این سازه ها باعث شده است که بعد از ساختمان سازی بیش ترین فضا را در اختیار افراد قرار دهد و هم چنین به دلیل سبک بودن آن هزینه های مالی کمتری را برای افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند به همراه خواهد داشت .

نصب سازه های از پیش ساخته شده ای چون ساندویچ پانل ها معمولا توسط افراد باتجربه در این زمینه انجام می شود چرا که در هنگام نصب این سازه ها مواردی را باید درنظر داشته باشیم .در زمان نصب ساندویچ پنل ها باید به مواردی چون ارتفاع و گام پیچ ها داشته باشیم .

استفاده از پیچ های واشردار در زمان نصب انواع ساندویچ پنل ها جزء مواردی است که در زمان نصب سازه های از پیش ساخته شده اهمیت دارد .ساختمون با استفاده از افراد باتجربه در این زمینه توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب نماید .

وب سایت ساختمون مرجع معرفی کالاهای و خدمات ساختمانی از قبیل درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، کاغذ دیواری  و پنجره دو جداره، پنجره Upvc، درب اتوماتیک، درب ضد سرقت است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.