گیفت کارت استور | گیفت کارت اپل چیست و به چه کار می‌آید؟

0

رپورتاژ

گیفت کارت استور مرجع مطمئن خرید گیفت کارت اپل در سایر گیفت کارت ها در ایران است که بستری ایمن برای خرید مطمئن و دریافت سریع کد را برای شما فراهم کرده است.

در گیفت کارت استور می‌توانید اقدام به خرید انواع گیفت کارت سرویس‌های آنلاین کنید و آن‌ها را خیلی سریع به صورت دیجیتالی دریافت کنید. اما سوال این است که گیفت کارت اپل چیست و چه کاری می‌توانید با آن انجام دهید.

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل شامل یک کد ویژه می‌شود که دارای ارزش مالی است. این کد یکتا بر اساس اینکه کدام گیفت کارت را خریداری کرده‌اید به شما ارائه می‌شود تا از آن طریق بتوانید حساب اپل آیدی خود را شارژ کنید و با آن کارهای مختلفی را انجام دهید. گیفت کارت اپل در قیمت‌ها و ارزش‌های متنوع از 2 دلار تا 300 دلار هستند که بسته به نوع کارکرد خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

با استفاده از گیفت کارت اپل چه کاری می‌توان انجام داد؟

با استفاده از گیفت کارت اپل می‌توانید تمامی محدودیت‌های استفاده از آیفون، آیپد و مک را حذف کنید و تجربه‌ای ویژه برای کار با محصولات این شرکت داشته باشید. به طور کل، کارایی اصلی گیفت کارت اپل شامل موارد زیر می‌شود:

  1. خرید بازی یا اپلیکیشن از اپ استور
  2. پرداخت درون برنامه‌ای از بازی‌ها یا اپلیکیشن‌های اپ استور
  3. دریافت اشتراک سرویس‌های اپل در اپ استور

شارژ اپل آیدی با استفاده از گیفت کارت

روش شارژ اپل آیدی با گیفت کارت آسان است و کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد اپ استور شوید
  2. روی عکس پروفایل خود که بالا سمت راست آمده تپ کنید
  3. گزینه Redeem GiftCard Or Code را بزنید
  4. کد گیفت را وارد کنید

خرید بازی یا اپلیکیشن از اپ استور با استفاده از گیفت کارت اپل به چه صورت است؟

شما می‍توانید هر یک از اپلیکیشن‌ها یا بازی های پولی را با استفاده از گیفت کارت اپل خریداری کنید. کافی است بر اساس قیمت اپلیکیشن یا بازی مورد نظر خود، گیفت کارت اپل خریداری کرده، حساب اپل آیدی خود را شارژ کرده و پس از آن اقدام به خرید آن اپلیکیشن یا بازی کنید.

پس از شارژ اپل آیدی با گیفت کارت، کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد اپ استور در آیفون یا آیپد شده یا وارد مک اپ استور در کامپیوترهای مک شوید
  2. اپلیکیشن مورد نظر خود را جست و جو کرده و آن را پیدا کنید
  3. در صورتی که حساب اپل آیدی شما به اندازه قیمت آن اپلیکیشن یا بازی شارژ شده باشد، می‌توانید گزینه Get را بزنید تا اپلیکیشن دانلود و نصب شود.

به یاد داشته باشید که پس از انجام این کار هزینه نرم افزار خریداری شده از اپل آیدی شما کسر می‌شود.

خرید درون برنامه‌ای از اپ استور

اگر بازی یا اپلیکیشن مورد نظر شما پرداخت درون برنامه‌ای از اپ استور را پشتیبانی کند، می‌توانید به آسانی پس از شارژ حساب اپل آیدی خود با استفاده از گیفت کارت اپل، اقدام به خرید درون برنامه‌ای کنید. روش این کار مشخصا به این صورت است:

  1. مطمئن شوید که با گیفت کارت اپل حساب اپل آیدی شما شارژ کافی داشته باشد
  2. وارد بازی یا اپلیکیشن شوید
  3. آپشن‌های بیشتری که نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند را فعال کنید
  4. در صورت پشتیبانی پرداخت درون برنامه‌ای آن نرم افزار از سیستم اپ استور، به صورت خودکار به اپ استور هدایت خواهید شد
  5. پرداخت خود را با تایید فیس آیدی یا تاچ آیدی یا رمز اپل آیدی انجام دهید و دوباره به اپلیکیشن بازگردید

پس از انجام این کار هزینه پرداخت از اپل آیدی شما کسر می‌شود.

خرید سرویس‌های اپل

سرویس‌هایی نظیر اپل موزیک، اپل تی وی پلاس و اپل نیوز پلاس و حتی اپل آرکید با دریافت هزینه‌ای مشخص به صورت ماهانه به شما خدمات ویژه ای را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، می‌توانید حجم بیشتر آیکلاود را برای خود خریداری کنید. برای فعال‌سازی این اشتراک‌ها کافی است مراحل زیر را انجام دهید

  1. با خرید گیفت کارت اپل حساب اپل آیدی خود را شارژ کنید
  2. وارد اپلیکیشن سرویس مربوطه شوید
  3. اشتراک را فعال کنید

هزینه اشتراک هر ماه به صورت خودکار از حساب شما برداشت می‌شود.

دیگر گیفت کارت‌ها

گیفت کارت استور مجموعه‌ای عظیم از گیفت کارت سرویس های مختلف را برای شما آماده عرضه کرده است. شما می‌توانید گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت ps4 را در کنار گیفت کارت استیم والت و سرویس های دیگر را از گیفت کارت استور خریداری کنید.

کمتر از 1 دقیقه گیفت کارت خود را دریافت کنید

مراحل ثبت سفارش و تحویل کد در گیفت کارت استور بسیار آسان و راحت است. پس از ثبت سفارش، کد گیفت کارت به صورت آنی به شما تحویل داده خواهد شد. شما به محض ثبت سفارش، کد گیفت کارت را دریافت خواهید کرد.

پشتیبانی گیفت کارت استور همیشه پاسخگوی شما است

پشتیبانی گیفت کارت استور به صورت 24 ساعته در تمامی روزها، حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما است تا بهترین خدمات فروش و پس از فروش گیفت کارت را به شما ارائه دهد. اگر سؤالی برای خرید گیفت کارت یا استفاده از آن‌ها دارید می‌توانید به راحتی از بخش پشتیبانی گیفت کارت استور بپرسید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.