کسب درآمد از تجارت خانگی در دوران قرنطینه

روزهای خودقرنطینگی روزهای سختی است و اقتصاد خانواده ها را تحت تاثیر قرار داده است، اما چگونه می توان بر این شرایط غلبه کرد و در خانه هم به کسب درآمد پرداخت؟

احتمالا شما هم این روزها پیامک‌های هشداردهنده وزارت بهداشت را بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت می‌کنید و سلامت خود را در برابر ویروس کرونای جدید در معرض خطر می‌بینید. شیوع ویروس کرونا در ایران منجر شده است تا بسیاری از مردم دست به خودقرنطینگی بزنند. کاری که متخصصان و مقامات بهداشت و درمان نیز آن را موثر می‌دانند. اگر در مناطقی به سر می‌برید که وضعیت شیوع ویروس کووید ۱۹ هشداردهنده گزارش شده، ماندن در خانه بهترین راه پیشگیری است.

اپیدمی‌ کرونا در بسیاری از کشورهای درگیر نظیر ایران، چین و ایتالیا از نظر اقتصادی خسارت‌های قابل ملاحظه را سبب شده است. بسیاری از کسب و کارها در ایران سال خوبی را پشت سر نگذاشتند. صنعت گردشگری، در پی وقوع حوادث چندماه گذشته در بدترین شرایط خود به سر می‌برد. کسب و کارهای کوچک و صاحبان بازار نیز کم‌رونق‌ترین روزهای خود را تجربه می‌کنند.

آیا راه گریزی از این شرایط بد اقتصادی وجود دارد؟ پاسخ به این سوال در سطح کلان از حوصله این گفتار خارج است، اما در سطح فردی چطور؟ آیا می‌توانیم در این شرایط نامناسب اقتصادی گلیم زندگی خود را از آب بیرون بکشیم و از گزند بالا و پایین شدن بی‌رحمانه قیمت‌ها در امان بمانیم؟

کسب درآمد خانگی در رزوهای خودقرنطینگی

اگر نام ارزهای دیجیتالی نظیر بیت‌کوین را شنیده باشید، احتمالا می‌دانید که چشم امید همه ما به پیشرفت‌های این چنینی تکنولوژی است. بازار استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتالی این روزها حسابی داغ است و برای آنها که دانش این کار را دارند و به مسائل فنی‌اش نیز آگاه هستند، سرمایه گذاری در بیت کوین و رمزارزها سود سرشاری به ارمغان می‌آورد.

همه این‌ها را گفتیم تا بگوییم در این روزهای تورم و بی‌رونقی بازار و شیوع گسترده کرونا، بهترین گزینه این است که کماکان در خانه بمانید و به یک کسب و کار خانگی بیاندیشید. در ادامه یکی از مطمئن‌ترین شیوه‌های کسب درآمد دلاری در منزل را معرفی خواهیم کرد.

 

کسب درآمد خانگی با استخراج بیت کوین

سامانه آی ماینر، وبسایتی برای سرمایه گذاری در حوزه استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی است. اگر به فکر سرمایه‌گذاری روی رمزارزها هستید ولی عدم در اختیار داشتن دانش کافی، دشواری مسائل فنی و از همه مهم‌تر خطرات از دست رفتن سرمایه، شما را از این کار منصرف کرده، پیشنهاد ما سامانه آی ماینر است.

آی ماینر با ارائه خدمات در حوزه خرید و اجاره ماینر، بهترین شیوه کسب درآمد دلاری از استخراج بیت کوین در منزل تلقی می‌شود. این شرکت چندی قبل توانست مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت را برای فعالیت قانونی در ایران دریافت کند.

پلتفرم iMiner به عنوان پیشرفته‌ترین، معتبرترین و مطمئن‌ترین شیوه اجاره و خرید ماینر، اخیرا مجوزهای لازم را برای فعالیت در بازار ایران کسب کرده است. آی ماینر که پیش از این تجربه‌های موفق چشم‌گیری در کشورهایی نظیر ترکیه، روسیه، اوکراین و تایلند در ارائه خدمات خرید و اجاره ماینر در کارنامه خود ثبت کرده، معتبر ترین و تنها برند بین المللی فعال در این حوزه به شمار می‌رود. تجارت نیوز با درج مطلبی درباره آی ماینر اطلاعات خوبی درباره این سایت منتشر کرده است.

مزایای استفاده از خدمات آی ماینر چیست؟

در درجه اول استخراج بیت کوین به دانش تخصصی و اطلاعات فنی زیادی نیاز داشته و برپا کردن یک فارم استخراج بیت کوین پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. از این گذشته نباید از هزینه‌های بالای نگهداری ماینر، پیکربندی سخت‌افزار و پرداخت بهای سنگین برق نیز غافل شد. اما پلتفرم آی ماینر همه این موانع را مرتفع کرده و امکان سرمایه‌گذاری و سودآوری در بازار بیت کوین را مهیا کرده است، آن هم تنها با چند کلیک!

با آی ماینر می‌توانید بدون سر و کله زدن با مسائل دشوار فنی جهت احداث فارم و راه‌اندازی ماینر، در این بازار نوین و پررونق سرمایه‌گذاری کنید. برای استخراج بیت کوین نیازی به هزینه‌های اضافی برای راه‌اندازی ماینر ندارید، تنها کافی است به وبسایت https://iminer.net/ مراجعه کرده، ثبت نام کنید و به راحتی با اجاره ماینر مد نظر خود به کسب درآمد دلاری بپردازید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.