وبینار چیست و چگونه به آگاهی و آموزش کمک می‌کند؟

0

رپورتاژ:

احتمالاً این روزها واژه وبینار به گوش‌تان خورده. با اجرای محدودیت‌های برگزاری کلاس‌های حضوری و سمینارها در شرایط حاضر و خطر ویروس کرونا، محیط‌های مجازی و آنلاین فعال شده‌اند. وبینار، رویدادی آنلاین است که به صورت زنده پخش می‌شود و می‌توانید مانند کلاس حضوری در آن شرکت کنید.

در واقع کلاسی که همه خصوصیات دوره‌های حضوری را داراست ولی در محیطی امن و دور از خطر کرونا، برگزار می‌شود. تصور کنید در حالی‌که یک لیوان چای برای خودتان ریخته‌اید بدون نگرانی از دیر رسیدن و تأخیر در کلاس، منتظر شروع می‌نشینید.

در واقع محدودیتی که ویروس کرونا به وجود آورد باعث شد بسیاری از افراد متوجه قابلیت‌های مفید و بالای وبینار شوند و شاید بعد از ریشه‌کن شدن این ویروس باز هم از این محیط استفاده کنند.

 چرا وبینار؟

وقتی تمامی مطالب به صورت آنلاین و زنده در اختیارتان است و می‌توانید هر سؤالی را به راحتی مطرح کنید چرا باید وقت و هزینه خود را صرف رسیدن به کلاسی حضوری کنید؟ شرکت در وبینار با کلاس حضوری هیچ فرقی ندارد. البته یک فرق بزرگ دارد و آن هم ذخیره شدن این جلسات است. شما با خیالی آسوده می‌توانید هر چند بار که بخواهید جلسات ضبط شده را  نگاه کنید و نکات مهم را از دست ندهید.

اگر در کلاس‌های حضوری یک جلسه غیبت کنید، باید دست به دامان دوستان‌تان شوید تا جزوه‌شان را به شما بدهند، که البته باز هم ممکن است نکات بسیاری از قلم افتاده باشد. اما در وبینار همیشه محتوای جلسات را به صورت ضبط شده در اختیار دارید و چه چیز از این بهتر؟

وبینار محیطی است که هر شخصی، از دورترین نقاط ایران، می‌تواند به راحتی و فقط با چند کلیک در آن شرکت کند و از آموزشی که برایش دست نیافتنی بود بهره‌مند شود.

حتی اگر در پایتخت هم باشید وقتی محیطی فراهم است که شما را از ترافیک و دود و دم نجات می‌دهد، چرا پی کلاس حضوری بروید؟

وبینارها می‌توانند کمک بزرگی به کمتر شدن ترافیک شهری و آلودگی هوا کنند.

نرم‌افزارهای وبینار

نرم‌افزارها و محیط‌های مختلفی برای برگزاری وبینار وجود دارد. در اسکای روم، زوم، ادوبی کانکت، اسکایپ، فیسبوک لایو، یوتیوپ لایو و بسیاری از محیط‌های دیگر می‌توان وبینار را برگزار کرد.

از ویژگی‌های نرم‌افزارهای وبینار این است که محیطی فراهم می‌کند تا بتوانید تمام ویژگی‌های کلاس حضوری را در اختیار داشته باشید.

در واقع شما با نرم‌افزارهای وبینار می‌توانید عکس و فایل مورد نظر را نشان دهید، وایت برد داشته باشید، فیلم‌های کوتاه نمایش دهید و همچنین می‌توانید صدا و تصویر را همزمان با هم داشته باشید و اگر مسأله‌ای را متوجه نشدید یا نیاز به تکرار موضوع داشتید به راحتی سؤال خود را مطرح کنید.

وبینار امکانی است که در محیط وب هرآنچه برای آموزش یک دوره نیاز دارید را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

وبینار رایگان هم یکی از انواع وبینار است که طرفداران بسیار دارد.

برای استفاده از این محیط نیاز به سرعت بالای اینترنت ندارید و با همین سرعت معمول هم می‌توانید متصل شوید.

یکی از محیط‌هایی که وبینارهای مفید و سودمندی در اختیارتان می‌گذارد، پایگاه خبری گلونی است. شما در گلونی می‌توانید از وبینارهای متنوع و ویژه‌ای بهره‌مند شوید و هر جای ایران که هستید در کلاس‌های آموزشی مختلف شرکت کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.