چرا باید آب تصفیه شده بخوریم؟

0

رپورتاژ

آب تصفیه شده تنها راه صحیح هیدراته نگه داشتن بدن است و مصرف روزانه آن بارها و بارها توسط متخصصین تغذیه توصیه شده است. می‌توان گفت که آلودگی آب در تمام دنیا امری شایع است و تنها راه دوری از این آلودگی‌های مضر، خرید دستگاه تصفیه آب مناسب و کاربردی است. با خرید بهترین دستگاه تصفیه آب می‌توانید مطمئن شوید که آب آشامیدنی که در طول روز مصرف می‌کنید آلودگی ندارد و همچنین می‌توانید باکتری‌ها و ویروس‌های مضر آب را از بین ببرید، تا از بروز انواع بیماری‌ها از جمله وبا، حصبه، اسهال و گاهی سرطان نیز جلوگیری کنید.

فیلترهایی که در دستگاه‌های تصفیه آب وجود دارند، تقریباً 99.91٪ از ناخالصی‌هایی آب را فیلتر می‌کنند. این ناخالصی‌ها که ممکن است حاوی فلزات و مواد شیمیایی مضر مانند سرب، گل و لای، کلر، نمک، لجن و ماسه باشند، با دستگاه تصفیه آب از بین می‌روند. جدای از تمام این مزایا، داشتن دستگاه تصفیه آب در خانه باعث می‌شود که از خرید بیش از حد آب معدنی و در پی آن تولید مقدار زیادی زباله پلاستیکی جلوگیری کنید و محیط زیستی پاک داشته باشیم.

چرا باید آب تصفیه شده بخوریم؟

همان‌طور که عنوان کردیم یکی از مهم‌ترین مزایای مصرف آب تصفیه شده این است، مطمئن هستیم آبی که می‌نوشیم هیچ‌گونه آلودگی ندارد. در ادامه درباره مزیت‌های دیگر مصرف آب تصفیه شده خواهیم گفت.

بهبود سلامت پوست

بهترین قسمت نوشیدن آب تصفیه شده به مقدار کافی این است که می‌تواند سلامت پوست را بهبود بخشد و همچنین پوست را آبرسانی کند. اگر به پوست خود نرسید و به اندازه کافی آب در روز مصرف نکنید، پوست شما خشک می‌شود و میزان رطوبت خود را از دست می‌‌دهد. پوست کدر و چروک دار نیز، در اثر عدم نوشیدن آب کافی و تجمع سلول‌های مرده به وجود می‌آید. بنابراین، اگر مرتباً آب تصفیه شده بنوشید، می‌توانید پوست کدر خود را ترمیم کنید و آن را شفاف‌تر از قبل کنید.

هنگامی که پوست با کم آبی مواجه می‌شود، به طور خودکار غدد چربی بیشتری در آن تولید می‌شود که با شستشوی مداوم باعث خشکی آن خواهید شد. از این رو، شما باید حداقل 3 تا 4 لیتر آب تصفیه شده بنوشید که بتوانید پوست خود را هیدراته نگه دارید و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

بهبود سلامت پوست سر و مو

خوب است بدانید که بسیاری از مشکلات مربوط به موی سر را می‌توانید با آب درمانی، رفع کنید. مصرف آب تصفیه شده، می‌تواند آسیب‌های موی سر را از بین ببرد. کلر زیاد در آب می‌تواند باعث ریزش مو شود. بنابراین سعی کنید با نوشیدن مقدار زیادی آب تصفیه شده، پوست سر خود را آبرسانی کنید. به یاد داشته باشید که فلزات و املاح مضر داخل آب می‌توانند باعث شکننده شدن و آسیب‌های بسیار به ریشه مو شوند.

با مصرف مداوم آب تصفیه شده، گردش خون در پوست سر خود را بهبود می‌بخشید که اساساً ماده مغذی اصلی موی سر است. با داشتن دستگاه تصفیه آب در خانه و نوشیدن آب تصفیه شده می‌توانید از کم پشت شدن مو و همچنین شوره سر نیز جلوگیری کنید.

کاهش وزن

بله درست است، نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. همان‌طور که می‌دانید، آب یک نوشیدنی کم کالری است و به همین خاطر می‌تواند از آن به عنوان اصلی‌ترین نوشیدنی در طول روز استفاده کنید و چاق نشوید. این ماده به طور قابل توجهی به افزایش متابولیسم کمک می‌کند و همچنین بدن را از تمام مواد سمی که تولید می‌کند، پاک کند.

آب تصفیه شده و سالم می‌تواند به کنترل گرسنگی و جلوگیری از پرخوری کمک کند. بنابراین قبل از غذا آب بخورید تا اشتهای خود را کم کنید. تمام نوشیدنی‌های شیرین و پر کالری خود را کنار بگذارید و آب تصفیه شده را جایگزین آنها کنید تا جذب کالری را کاهش دهید و همچنین از مصرف نوشیدنی سالم مطمئن شوید.

تقویت بدن

برای داشتن عملکرد صحیح در بدن، بسیاری از اندام‌ها باید هماهنگ باشند و از این رو برای سالم نگه داشتن مفاصل و ماهیچه‌ها، تا آنجایی که می‌توانید باید آب سالم بنوشید. 75٪ از ماهیچه‌های ما را، آب تشکیل داده است و بنابراین برای عملکرد عضلات نیاز به نوشیدن آب داریم. نوشیدن آب تصفیه شده، همچنین می‌تواند باعث روان شدن مفاصل شود. از این رو، به شما توصیه می‌کنیم که حتما بر مصرف آب سالم و تصفیه شده تمرکز کنید.

خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

امروزه برای داشتن بدن سالن نیاز است که آب سالم و تصفیه شده مصرف کنیم. اما متأسفانه، به دلیل صنعتی شدن گسترده و مصرف گرایی، تولید زباله‌های پلاستیکی در حال رشد است و بیشتر آنها به داخل مخازن شیرین کننده آب ریخته می‌شوند. برای اینکه مطمئن شوید که آب مصرفی‌تان سالم است، باید دستگاه تصفیه آب داشته باشید. می‌توانید برای اطمینان از سلامت خانواده خود یک دستگاه تصفیه آب با از وب‌سایت تصفیه آسا بخرید تا از آب آشامیدنی خانه خود مطمئن شوید. به محض استفاده از دستگاه تصفیه آب و نوشیدن مکرر آب، تغییر در سلامت بدن خود را به چشم مشاهده خواهید کرد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5