هزینه سفر به کانادا از ایران

1

رپورتاژ

سفر به کشورهای خارجی می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. برخی برای تجارت و برخی برای تفریح و گشت‌وگذار به سفر می‌روند. گاهی افراد برای دیدار با اقوام یا سنجیدن شرایط زندگی در آن کشور وقت و هزینه‌شان را برای سفر به آن صرف می‌کنند. کانادا یکی از کشورهایی است که ایرانی‌های بسیاری با یکی از اهداف بالا برنامه سفر به آن را می‌چینند. درهرصورت برای سفر به این کشور باید از جزئیات هزینه سفر به کانادا از ایران و قیمت بلیط کانادا باخبر شوید. در این مطلب قصد داریم به معرفی کشور کانادا و بررسی هزینه سفر به آن با بلیط هواپیما کانادا بپردازیم؛ اگر شما هم می‌خواهید سفر به کانادا را تجربه کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کشور کانادا

شاید برایتان جالب باشد بدانید که هنوز 200 سال هم از دوران استقلال کانادا نمی‌گذرد. این کشور هنوز هم وابستگی زیادی به برخی کشورهای اروپایی دارد؛ برای مثال هنوز هم فرماندار کل کانادا را ملکه انگلستان انتخاب می‌کند. این کشور به شرایط خوبی که برای سکونت افراد فراهم کرده، شهرت دارد. شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناسب کانادا باعث شده افراد بسیاری خواهان سفر به این کشور باشند. اتاوا پایتخت کانادا معرفی می‌شود؛ هرچند نام این شهر نسبت به سایر شهرهای کانادا مانند تورنتو، ببک، ونکوور و… کم‌تر به‌گوش ما آشنا است. دو زبان انگلیسی و فرانسوی زبان‌های رسمی کانادا هستند؛ متناسب با شهری که قصد سفر به آن را دارید، باید به یکی از این زبان‌ها مسلط باشید. برای مثال مردم ببک به زبان فرانسوی و مردم تورنتو به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

پنج نمونه از معتبرترین مدرسه‌های کسب‌وکار دنیا در کانادا فعال هستند. همچنین دانشگاه‌ها و موسسات علمی زیادی در کانادا وجود دارند که دانشجویان زیادی هرساله در آن‌ها ثبت‌نام می‌کنند. آب‌وهوای کانادا در بخش شمالی آن سردسیر با بارش برف بوده و در بخش جنوبی کشور می‌توانید آب‌وهوایی معتدل ببینید. به‌همین دلیل جمعیت بیشتری در نیمه جنوبی کانادا زندگی می‌کنند. بیشتر مردم کانادا کاتولیک و پروتستان هستند و درصد کمی از آن‌ها (حدود سه درصد) با مذهب اسلام به زندگی خود ادامه می‌دهند.

کانادا از آن دسته کشورهایی محسوب می‌شود که جشنواره‌ها و فستیوال‌های زیادی در آن برگزار می‌کنند. با توجه به شرایط خوب اجتماعی و علمی و جشن‌های متعدد فرانسه، اگر می‌خواهید لذت سفر به کانادا را احساس کنید، باید از هزینه‌های سفر و قیمت بلیط هواپیما کانادا باخبر شوید.

هزینه اقامت در کشور کانادا

اگر در شهر مقصد آشنا یا اقوامی ندارید، باید بودجه زیادی برای هزینه اقامت کنار بگذارید. به‌طورکلی زندگی در این کشور هزینه زیادی از شما می‌طلبد. بنابراین علاوه‌بر هزینه بلیط کانادا، مقداری از بودجه‌تان را باید صرف رزرو هتل یا اقامت‌گاه کنید. اگر تفریح در طبیعت و کمپ میان جنگل‌های این کشور جزئی از برنامه سفرتان باشد، تا حدی از پرداخت هزینه‌های اقامت راحت خواهید بود. پس از خرید بلیط هواپیما کانادا باید بین 100 تا 500 دلار برای هرشب اقامت در کانادا بپردازید؛ امکانات و درجه هتل در تعیین این مبلغ موثر هستند. گردشگران باید 18 درصد مالیات برای هرشب اقامت پرداخت کنند. اگر شما 100 دلار برای رزرو هتل کنار گذاشته‌اید، با توجه به قانون مالیات، باید 20 دلار دیگر نیز به آن اضافه کنید!

هزینه حمل‌ونقل در کانادا

اگر بودجه کافی برای سفر به کانادا ندارید، بهتر است در تور کانادا ثبت‌نام کنید. به‌این‌ترتیب دیگر دغدغه خرید بلیط هواپیما کانادا نخواهید داشت و حمل‌ونقل شما توسط مسئولان تور انجام می‌شود. در غیراین‌صورت باید محل‌های نزدیک به یک محدوده و ترجحا گشت‌وگذار در یک شهر را انتخاب کنید تا هزینه‌های زیادی نپردازید. هزینه ورودی تاکسی دو دلار و هر یک کیلومتری که تاکسی طی می‌کند، سه دلار خواهد بود. برای جابه‌جایی بین شهرها نیز از قطار استفاده کنید. استفاده از هر مسیر قطار به‌طور میانگین 22 دلار برایتان هزینه خواهد داشت. سیستم اتوبوس‌رانی کانادا یک‌پارچه نیست و نظارت درستی روی آن انجام نمی‌شود. پیش از خرید بلیط کانادا حتما به این نکته توجه کنید.

هزینه خوردوخوراک در کانادا

یکی دیگر از مزایای خرید تور کانادا علاوه‌بر تهیه بلیط کانادا، تامین خوردوخوراک شما درطول سفر است. اگر با بودجه کم قصد سفر به کانادا را دارید، شما می‌توانید بخشی از خوراک موردنیاز برای سفر به کانادا را در چمدانتان همراه خود بیاورید. با توجه به قانون مالیات، تهیه و پخت‌وپز غذا نسبت به خرید آن از رستوران‌ها و کافه‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. خرید یک همبرگر از رستوران‌های کانادا حدود 13 دلار خرج برمی‌دارد! برای خرید هر لیوان قهوه استارباکس باید حدود هفت دلار بپردازید. اگر خودتان موادغذایی را بخرید و مشغول آشپزی شوید، با بودجه 55 تا 70 دلار می‌توانید یک هفته را سپری کنید. برای خرید بلیط هواپیما کانادا به سایت‌های معتبر سر بزنید تا در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کرده باشید.

هزینه گشت‌وگذار در کانادا

برای تجربه سفر تفریحی به کانادا باید بودجه زیادی داشته باشید. این بودجه علاوه‌بر خرید بلیط کانادا، صرف تهیه بلیط مراکز گردشگری و ورودی جاذبه‌های تفریحی کانادا می‌شود. برای مثال با پرداخت 50 تا 120 دلار می‌توانید نهنگ‌ها را در دریا تماشا کنید. بلیط سینما در کانادا نیز بین 12 تا 18 دلار قیمت دارد. برای تجربه اسکی در مونت ترمبلانت باید 80 دلار برای یک روز بپردازید. قیمت بلیط ورودی موزه‌ها در کانادا از 11 دلار شروع می‌شود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. H می گوید

    سلام
    بنده چندین سال هست که در کانادا زندگی میکنم، اعداد و ارقامی که برای هزینه ها ارائه کردید درست نیست.
    در ضمن کانادا کشور بسیار وسیعی هست وقتی قیمت ها رو ارائه میفرمایید بهتر است نام استان رو هم اعلام کنید.
    برای مثال قیمتها در استان کبک بسیار پایین تر از استان های دیگر هست.
    قیمت قهوه ستارباکس هم ۷ دلار نیست!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5