ایمپلنت رایگان در بهترین مرکز ایمپلنت تهران

0

رپورتاژ

 

چرا مردم به دنبال ایمپلنت دندان هستند؟

افراد زیادی در جامعه هستند که به علت از دست دادن دندان های خود تمایل به ایمپلنت دندان دارند تا بار دیگر به شرایط عادی برگردند و از نعمت داشتن دندان بهرمند شوند. ایمپلنت اقساطی می تواند کمک بزرگی به افراد باشد. به راستی چرا باید ایمپلنت انجام دهیم؟ فواید ایمپلنت نسبت به دندان مصنوعی چیست؟ همانطور که می دانید نداشتن دندان علاوه بر این که زیبایی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد، موجب مشکلات جدی در سلامت انسان می شود.

شاید بسیاری از افراد دارای این دیدگاه هستند که جراحی لثه و مخصوصا ایمپلنت بیشتر برای زیبایی انجام می شود، اما در حقیقت ایمپلنت دندان هم برای زیبایی افراد و هم سلامت جسمی و روحی افراد لازم است. تصور کنید فردی دندان جلوی خود را به هر دلیلی از دست داده است، همین امر موجب می شود چهره ناخوشایندی به فرد بدهد و در ادامه ممکن است خود فرد هم از لحاظ روحی دچار مشکل شود. اینجاست که افراد اهمیت ایمپلنت دندان، لمینت دندان و دیگر راه های ترمیمی را بهتر درک می کنند.

بسیاری از افراد بعد از اینکه دندان های خود را از دست میدهند به مرور دچار انواع بیماری های عفونی و داخلی می شوند، و علت اصلی آن هم ناتوانی فرد در جویدن غذا است که به مرور معده را ضعیف کرده و آسیب های جبران ناپذیری به آن وارد می کند.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی بهترین انتخاب کاشت ایمپلنت دندان است، ولی بسیاری از افراد به دلیل هزینه بالای ایمپلنت، توانایی انجام آن را ندارند . اما کلینیک دکتر آقاجری در راستای خدمت به افراد و بیماران هزینه های ایمپلنت دندان را به صورت قسطی و در تعداد اقساط بالا دریافت می کند.

چطور می توانید از ایمپلنت رایگان استفاده نمایید؟

مرکز ایمپلنت دکتر آقاجری در نظر دارد با انجام یک قرعه کشی ایمپلنت دندان به تعدادی از برندگان قرعه کشی، ایمپلنت رایگان با بهترین کیفیت ارائه دهد. این قرعه کشی که در آذرماه سال جاری انجام می شود، دارای شرایطی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. برای شرکت در قرعه کشی ایمپلنت دندان کافیست به سایت دکتر آقاجری مراجعه نماید و فرم ثبتنام را تکمیل کنید.

برای ثبت‌نام کافیست روی تصویر زیر کلیک نمایید.

شرایط شرکت در قرعه کشی ایمپلنت دندان

برای شرکت در قرعه کشی کافیست در سایت دکتر آقاجری عضو شوید و فرم شرکت در قرعه کشی را تکمیل نمایید، همچنین لازم است پیج دکتر آقاجری در اینستاگرام به نشانی   @ draghajeri را فالو کرده و تبلیغ قرعه کشی ایمپلنت را  در پیج خود استوری کنید.  به همین راحتی شما شانس برنده شدن در یک قرعه کشی بزرگ را خواهید داشت.

به طور خلاصه اقدامات لازم جهت شرکت در قرعه کشی در زیر لیست شده است:

  1. فالو کردن پیج اینستاگرامی دکتر آقاجری به نشانی @ draghajeri
  2. استوری کردن تبلیغ قرعه کشی ایمپلنت در پیج خود.
  3. عضویت در سایت دکتر آقاجری.
  4. تکمیل فرم ثبتنام .

در صورت برنده شدن در قرعه کشی ایمپلنت جوایز افراد به شرح زیر می باشد:

  1. جایزه نفر اول یک ایمپلنت نئودنت (ایمپلنت سوئیسی) به همراه روکش می باشد .
  2. جایزه نفر دوم یک ایمپلنت سون مدیکس ( ایمپلنت کره ای ) به همراه روکش می باشد.
  3. جایزه نفر سوم، 10 درصد تخفیف در انجام ایمپلنت می باشد.

لازم به ذکر است که ایمپلنت های استفاده شده دارای بالاترین کیفیت بوده و از طرفی شما توسط یکی بهترین دندانپزشکان ایران تحت عمل جراحی قرار می گیرید. پس این شانس بزرگ را از دست ندهید و همین الان ثبتنام کنید. در ادامه به بررسی قیمت ایمپلند دندان در سال 99 می پردازیم.

قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک دکتر آقاجری

ایمپلنت های مختلفی در دنیای دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و هر کدام متناسب با کیفیت و ماندگاری که دارند

ایمپلنت اقساطی چه شرایطی دارد؟

همانطور که در بالا اشاره شد کلینیک دکتر آقاجری به منظور رفاه حال بیماران هزینه های ایمپلنت رو ا به صورت اقساطی دریافت می نماید علاوه برآن با بالا بردن تعداد قسط ها این امکان برای اقشار مختلف جامعه به وجود می اید تا توانایی کاشت ایمپلنت دندان را داشته باشند.  افراد می توانند از شروع فرایند ایمپلنت اقدام به پرداخت اقساط نمایند، این فراید چند ماهی طول می کشد و فرد می تواند در تعداد اقساط بالا اقدام به پرداخت هزینه ایمپلنت نماید.

اگر با ایمپلنت دندان آشنایی نداری حتما بخون!!

اگر تاکنون به دنبال ایمپلنت نبوده اید پس به احتمال زیاد اطلاعاتی هم در مورد ان ندارید. و به احتمال زیاد وقتی مطالب بالا را خوانده اید برایتان کلی سوال مطرح شده است. برای مثال:

  • ایمپلنت چیست؟
  • انواع ایمپلنت کدام است؟
  • ایمپلنت برای چه افرادی مناسب است؟
  • چه کسانی نمی توانند ایمپلنت دریافت نمایند؟
  • چه کشورهایی ایمپلنت تولید می کنند؟
  • بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران کدام است؟
  • قیمت ایمپلنت دندان چند است؟ و به چه عواملی بستگی دارد؟

انواع ایمپلنت دندان

ایمپلنت به طور خلاصه کاشت یک دندان در استخوان فک می باشد. ایمپلنت دندان دارای انواع مختلف و همچنین برندهای مختلف می باشد.

ایمپلنت  اندواستیل : این نوع ایمپلنت ساده ترین نوع ایمپلنت است که در آن پایه فلزی که خود از الیاژ خاصی بوده در استخوان فک پیچ می شود.  پس از مدت زمان کوتاهی برای ثابت شدن پایه در فک (با تشخیص پزشک ) دندان مصنوعی روی پایه قرار می گیرد. در این روش استخوان فک باید در نهایت سلامت باشد.

ایمپلنت های ساب پریواستیل : این روش نیز مشابه روش بالا بوده با این تفاوت که پایه ایمپلنت در لایه ای بالاتر از استوخوان فک پیچ می شود.

کاشت زایگوماتیک : این نوع ایمپلنت بسیار کم انجام می شود. در واقع از این روش در مواقعی استفاده می شود که استخوان فک دارای مشکل باشد یا از توده استخوانی مناسبی برخوردار نباشد. طی این روش از استخوان گونه برای کاشت پایه ها استفاده می شود.

ایمپلنت معمولا برای افرادی توصیه می شود که به سنی رسیده اند که استخوان فک انها به طور کامل رشد کرده و همچنین بیماری خاصی مانند دیابت و یا موارد اینچنینی ندارند.

 در افرادی که امکان انجام ایمپلنت را ندارند معمولا بریج دندانی انجام میشود. در بریج دیگر جراحی لثه و کاشت پایه وجود ندارد بلکه از دندان های دو طرف به عنوان پایه استفاده می شود.

کشورهای سازنده ایمپلنت دندان و برندهای مختلف ایمپلنت کدامند؟؟

کشورهای زیادی در زمینه ساخت و صادرات ایمپلنت دندان فعالیت می کنند که از مهمترین آنها می توان به آمریکا، سوئیس، کره، آلمان و زاپن اشاره نمود. محصولات این کشورها دارای کیفیت ها و ماندگاری متفاوتی می باشند که در قیمت آنها نیز تاثیر بسزایی دارد.

هر یک از کشورها برندهای مختلفی از ایمپلنت را دارا هستند. در زیر مهمترین برندهایی که در مرکز ایمپلنت دکتر آقاجری نیز مورد استفاده قرار می گیرد را نام می بریم.

  • ایمپلنت سون مدیکس ساخت کشور کره.
  • ایمپلنت مگاژن ساخت کشورهای کره و آلمان.
  • ایمپلنت اشترومن و همچنین ایمپلنت نئودنت ساخت کشور سوئیس.

چرا کلینیک دکترآقاجری را برای انجام ایمپلنت انتخاب کنیم؟؟

کلینیک های دندانپزشکی زیادی در سطح تهران وجود دارد که بسیار از آنها زیرنظر پزشکان باتجربه و خدوم مدیریت می شود. یکی از این پزشکان باتجربه دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان و جراحی لثه می باشد که علاوه بر تهران در استان های دیگر از جمله اهواز نیز خدمات دندانپزشکی انجام داده است.

این که دکترآقاجری را برای انجام ایمپلنت دندان پیشنهاد می کنیم نشات گرفته از دلایل مختلف است. در زیر به طور خلاصه به برخی از مزیت های این انتخاب می پردازیم.

  • دارای تجربه فراوان در امر دندانپزشکی و بیماری های دهان و دندان.
  • دارای تخصص در زمینه ایمپلنت دندان و جراحی لثه.
  • وجود جدیدترین تجهیزات روزدنیا در کلینیک و مرکز ایمپلنت دکترآقاجری
  • استفاده از پرسنل و کادردرمانی باتجربه و مسئولیت پذیر.
  • مسلط به روش های روز دنیا در تکنیک های دندانپزشکی و ایمپلنت دندان .
  • استفاده از بهترین و باکیفیت ترین برندهای ایمپلنت دندان و همچنین ضمانت ماندگاری آن.
  • ارائه مناسب ترین قیمت ایمپلنت با بهترین کیفیت.
  • ارائه خدمات ایمپلنت دندان به صورت اقساطی با تعداد اقساط بالا.

اگر مطالب فوق را مطالعه نمودید، در اسرع وقت برای داشتن یک زندگی بهتر با دندان های سالم، با کلینیک دکتر آقاجری تماس بگیرید.

۰۲۱۲۲۸۸۷۵۴۷ – ۰۹۳۸۴۴۴۴۵۹۵

https://draghajeri.com/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5