حجم فایل‌های نسخه جدید Call of Duty حتی برای نسل بعدی کنسول‌های بازی هم بزرگ هستند

0

جزئیات جدیدی درباره اندازه فایل‌های بازی کالاف دیوتی بلک اپس کلد وار (Call of Duty: Black Ops Cold War) منتشر شده است که همه گیمرها را شوکه کرد.

نسخه جدید بازی معروف کالاف دیوتی در ۱۳ نوامبر برای نسل بعدی کنسول‌های بازی و سخت‌افزارهای گیمینگ عرضه خواهد شد.

طیق اطلاعاتی که Activision منتشر شده است؛ خریداران این بازی برای کنسول‌های جدید پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس باید تقریبا ۴۰ گیگابایت علاوه بر فضای درایو SSD اصلی خود برای فایل‌های آن اضافه کنند.

در واقع، حجم فایل‌های این بازی آن‌قدر بزرگ هستند که نسل بعدی سخت‌افزارهای بازی هم فضا کم می‌آورند. برای پلتفرم‌های مختلف، اندازه فایل‌های نصب این بازی به شرح زیر است:

پلی‌استیشن ۴: ۹۵ گیگابایت

پلی‌استیشن ۵: ۱۳۳ گیگابایت

ایکس‌باکس وان: ۹۳ گیگابایت

ایکس‌باکس سری ایکس و اس: ۱۳۶ گیگابایت

بازی Call of Duty از پاییز سال گذشته و در پی راه‌اندازی مجدد Modern Warfare به یک بازی پرمصرف فضای ذخیره‌سازی تبدیل شده است. تنها با افزوده شدن مد Warzone battle royale که مارس گذشته راه‌اندازی شد؛ ده‌ها گیگابایت مصرف فضای ذخیره‌سازی این بازی بالاتر رفت.

در حال حاضر، Modern Warfare و Warzone با هم تقریبا نیاز به ۱۷۳ گیگابایت فضای روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نیاز دارند؛ حتی اگر فایل‌های اضافی مربوط به کمپین را حذف کرده باشید.

افزایش حجم کالاف دیوتی با نصب مدهای اضافی

به نظر می‌رسد این وضعیت وحشتناک درباره نسخه کالاف دیتوتی Black Ops Cold War نیز صادق است و اگرچه کاربران حاضراند این افزایش حجم را به خاطر استفاده از پردازش‌های گرافیکی پیشرفته، تراشه‌های گرافیکی قدرتمند و برخی بسته‌های تکسچر تحمل کنند؛ ولی باید برای اضافه کردن حجم درایو SSD به فکر چاره‌ای باشند.

هر دو کنسول PS5 و Xbox Series X با درایو NVMe SSD عرضه می‌شوند ولی کنسول بازی سونی فضای کمتری نسبت به ۱ ترابایت مایکروسافت دارد و فقط ۸۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ما دقیقا نمی‌دانیم پس از نصب این بازی و پرونده‌های اضافی، چقدر از فضای درایو SSD کنسول بازی اشغال خواهد شد ولی شکی نیست نسخه جدید کالاف دیونی بلک اپس کلد وار فضای قابل توجهی از سخت‌افزار شما را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش یک کاربر کانادایی رددیت که ظاهرا زودتر از دیگران دستش به کنسول ایکس‌باکس سری ایکس رسیده است؛ مدل ۵۱۲ گیگابایت این کنسول فقط ۳۶۴ گیگابایت فضا برای نصب بازی دارد. اگر این گفته درست باشد؛ یعنی نسخه جدید بازی کالاف دیتوتی به تنهایی ۳۷ درصد کل فضای درایو SSD شما را اشغال کرده است.

برای کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ سونی گفته می‌شود فقط ۶۶۷ گیگابایت فضای نصب بازی در نظر گرفته شده است و باقی فضا برای فایل‌ها و پرونده‌های خود کنسول بازی استفاده می‌شود.

اما برای گیمرهای پی‌سی خبرهای بهتری داریم. گفته می‌شود با فعال‌سازی قابلیت Nvidia RTX می‌توان حجم فایل‌ها را از ۲۵۰ گیگابایت به ۱۲۵ گیگابایت کاهش داد. حجم فایل‌های نصب استاندارد کالاف دیوتی هم از ۱۷۵ گیگابایت به ۸۲ گیگابایت کاهش پیدا کردند. بخش بازی چند نفره هم به حجم ۲۵ گیگابایت از ۵۰ گیگابایت رسیده است.

Activision فاش نکرده است پس از اجرای نسخه Black Ops Cold War، مد Warzone به صورت یک حالت بازی جداگانه مدیریت می‌شود یا مشابه تنظیمات فعلی Modern Warfare است.

به احتمال زیاد مشابه مد battle royale این حالت‌های بازی در خود بازی اصلی ادغام شده که باعث افزایش حجم فایل‌های نصب و اجرای کالاف دیوتی می‌شوند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5