5 کاری که حتما در سفر به آنتالیا باید انجام دهید

0

رپورتاژ

آنتالیا، نهمین شهر بزرگ ترکیه و منحصر به فرد بهشت ​​روی زمین و مروارید مدیترانه محسوب می شود. آنتالیا با صخره های پوشیده از سرو خود که به آبهای درخشان آبی و انبوه دیدنی های تاریخی می بارند، یا آبشارهای باشکوهی که در اطراف حومه شهر قرار دارند ، یک تاج با نگین در مجاورت ترکیه است. هنگام گشت و گذار در آنجا، باید بدانید که اقدامات گسترده ای را باید انجام دهید و چگونه می توانید با درگیر کردن موارد مختلف در آنجا، از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنید.

آنتالیا به عنوان بزرگترین مقصد ساحلی ترکیه و قطعاً بزرگترین شهر مورد علاقه مردم، راه های زیادی را برای بازدید از بسیاری از فعالیت ها به بازدید کنندگان ارائه می دهد. از قدم زدن در امتداد ساحل گرفته تا فعالیت های پرماجرا، یا از ریزترین تا آرام ترین کار، شما می توانید انواع کارها را در با سفر به وسیله تور آنتالیا در این شهر انجام دهید.

نمایی از دریای مدیترانه و برج ساعت آنتالیا
نمایی از دریای مدیترانه و برج ساعت آنتالیا

غواصی در دریای مدیترانه

از آنجا که گفته می شود آنتالیا مروارید دریای مدیترانه است ، کاوش در دنیای پرجنب و جوش دریایی آن باید در بالاترین اولویت شما باشد. این تجربه کل روز شما را به جذاب ترین دنیای مدیترانه می رساند، جایی که می توانید یک مکان تغذیه گسترده برای چندین گونه آبزی را کشف کنید. بهترین چیز این است که شما را از هتل خود منتقل کرده اند تا از تجربه در غواصی هیجان انگیز لذت ببرید. علاوه بر این، ناهار نیز در اکثر بسته های آن طبیعت گنجانده شده است.

در ضمن اگر در این فکر هستید که چگونه می توان این تفریحات را به ارزان ترین حالت ممکن انجام داد؟ جواب این است که تور آنتالیا لحظه آخری پیشنهادی جذاب از سمت ما به شما است. حسن تورهای لحظه آخری آنتالیا در این است که ارزان تر است و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. مثلا تور آنتالیا قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و… هزینه های متفاوتی را شامل می شود ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت آنتالیا زمانی که شامل آفر تور آنتالیا می شوند به عنوان ارزان ترین تور آنتالیا لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند.

رفتینگ

یکی از بهترین کارها برای انجام در آنتالیا و قطعاً در پس زمینه قسمت نهایی این منطقه محبوب رفتینگ ، به دلیل وجود رودخانه های فراوان است. دره کپرولو، بهترین مکان برای رفتینگ رودخانه است. حدود 8-10 نفر حدود 14 کیلومتر سوار می شوند. کل تجربه حدود 2.5 ساعت مطمئناً یک تجربه شگفت انگیز و فراموش نشدنی برای شما خواهد بود. جولای، آگوست و سپتامبر ایده آل ترین ماه ها برای تجربه این سواری فوق العاده هستند.

طبیعت بکر آنتالیا ترکیه
طبیعت بکر آنتالیا ترکیه

پاراسلینگ

آنتالیا قطب ورزش های آبی و فعالیت های پرماجرا در ترکیه است. پاراسلینگ که به آن پاراگلایدر آب یا پاراگلایدر قایق نیز می گویند یکی از کارهای برتر در آنتالیا است. مطمئناً یک تأثیر جاودانه بر شما خواهد گذاشت. این یک فعالیت هیجان انگیز است. حال که تور آنتالیا نوروز 1400 را قصد دارید بخرید پیشتهاد می کنیم این تفریح هیجان انگیز را از دست ندهید.

آکوالند

اگر قصد سفر به آنتالیا ترکیه و جستجوی کارهایی را در آنتالیا با خانواده ها دارید، بازدید از Aqualand یک گزینه است که باید در نظر بگیرید. این یک مقصد کامل برای خانواده هایی است که می توانید در آن در کنار فرزندان خود لذت ببرید. آکوالند شگفت انگیز برای همه گروه های سنی می باشد و این گذرگاه یک روزه به شما این امکان را می دهد تا با کودکان خود لحظات تفریحی را تجربه کنید و به پارک موضوعی که شامل سرسره و استخر 100 متری است نیز دسترسی پیدا کنید. ناهار، نوشیدنی و سایر امکانات اساسی در این گذرگاه گنجانده شده است، بنابراین، شما برای لذت کامل لذت می برید.

پارک آبی آکوالند آنتالیا
پارک آبی آکوالند آنتالیا

تفریحات شبانه

در صورتی که مشغول آفتاب گرفتن یا تعقیب مغازه ها هستید ، در شب می توانید به دور از آفتاب سوزان از کافه ها و رستوران های معروف لذت ببرید. گردشگران با دوستانشان در ساحل لارا دیدار و مهمانی می کنند زیرا زندگی شبانه در اینجا ارزش لذت بردن را دارد. در واقع، تعداد زیادی از مسافران فکر می کنند که مهمانی لارا بیچ یکی از بهترین کارها برای انجام فعالیت شبانه در آنتالیا است.

با رزرو تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری (آژانس مسافرتی (alefbatour.com)) پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.