آیا ایمپلنت دندان دائمی است؟

0

رپورتاژ

ایمپلنت های دندانی از روش های مدرن دندانپزشکی

مقدمه: هر فرد در معرض بسیاری از بیماری ها و مواردی از این دست قرار می گیرد و هرچه فرد بزرگتر می شود ، دندان های وی کاملاً پوسیده ، شکسته یا از دست می روند ولی  با پیشرفت علم دندانپزشکی  برای هرکدام از مشکلات دندانی راه حلی وجود دارد.

بسته به شرایط ، درمان جدیدی به نام ایمپلنت دندان ظاهر شده است که از ریشه مصنوعی ساخته شده با فلز خالص تیتانیوم است و این فرآیند تا حد زیادی شبیه ترین حالت به دندان طبیعی در نظر گرفته می شود ، به طوری  که فرد علاوه بر شکل طبیعی دندان می تواند غذا بخورد و صحبت کند. .

این واقعیت است  که ساختارهای متحرک قدیمی مثل دندان مصنوعی در حین گفتار و غذا خوردن ممکن بود حرکت کنند  ، که باعث ایجاد مزاحمت و خجالت در فرد میشد ، علاوه بر تأثیر منفی آن بر آتروفی استخوان فک (تحلیل رفتن فک )، و  موارد دیگر باعث می شود که علم به دنبال بهترین ها برای انسان باشد.

هنگام کاشت دندان ، پزشک می تواند ریشه و تاج دندان را در طبیعی ترین حالت ممکن جایگزین کند و دندان جدیدی را به جای  دندان های از دست رفته  بیمار کاشت به طوری که  دندان های ثابت مانند دندان های طبیعی خواد داشت .

ایمپلنت  دندان چگونه انجام می شود؟

کاشت دندان به صورت مرحله ای انجام می شود که عبارتند از:

مرحله اول:

مکان مناسب برای کاشت با قرار دادن ایمپلنت های ساخته شده از فلز خالص تیتانیوم در استخوان فک به جای دندان از دست رفته آماده می شود.

مرحله دوم:

ترمیم استخوان فک و کاشت که به این عمل استئوتومی گفته می شود و این روند برای فک بالا شش ماه و برای فک پایین سه ماه طول می کشد.

مرحله سوم:

ترکیب نهایی ایمپلنت های دندانی. این مرحله شامل چندین جلسه برای ایجاد ترکیب نهایی در  دهان و تست دندان برای تثبیت نهایی است.

گزینه های  مناسب برای انجام  ایمپلنت  دندان:

کاشت دندان برای افراد مسن و میانسال مناسب است. توصیه می شود این روند برای کودکان تا بعد  از سنین جوانی تأخیر بیفتد. در این موارد ، کیفیت و کمیت استخوان به عنوان یک عامل اصلی در نظر می شود ، و تشخیص آن کاملا با نظر پزشک است.

چه کسانی نمیتوانند ایمپلنت بگذارند ؟

وجود بیماری های جدی که بر بهبود استخوان و لثه تأثیر می گذارد ، مانند: موارد پیشرفته بیماری نقص ایمنی ، اختلالات استخوان یا خون.

نوسانات زیاد قند خون ، یا دوزهای بالای پرتودرمانی برای بیمار.

برخی موارد که تقریباً تحت تأثیر موفقیت جراحی قرار دارند ، مانند سیگار کشیدن ، بی توجهی به مراقبت های بهداشت دهان و دندان توسط بیمار ، و…

پزشک تنها کسی است که تصمیم می گیرد مناسب شما باشد یا خیر.

نحوه آماده سازی بیمار برای ایمپلنت  دندان

برای اطمینان از مناسب ترین و بهینه ترین روش فرایند کاشت دندان ، پزشک از شما می خواهد که یک معاینه جامع از دندان های خود انجام دهید و از این نظر تصمیم گیری می شود که آیا امکان کاشت دندان را دارید یا خیر ؟

پزشک در ابتدای درمان از شما می خواهد  که یک عکس با اشعه ایکس از دندان و فک خود بگیرید ، سپس پزشک اندازه گیری های دندان و فک را انجام می دهد تا مراحل کاشت را آغاز کند و بعد  برای شما توضیح می دهد که چگونه عمل انجام می شود.حال ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد برای انجام ایمپلنت دندان در اصفهان به کدام پزشک مراجعه کنید ؟

دکتر محمد عاطفت سابقه زیادی در بسیاری از زمینه های دندانپزشکی زیبایی من جمله ایمپلنت و لمینت دندان در اصفهان دارند وارائه ی خدمات دندانپزشکی با بهترین برند های ایمپلنت دنیا ، بدون درد و عوارض در سریعترین زمان ممکن با توجه به شرایط متفاوت هر بیمار برای بخشیدن لبخندی زیبا به شما و افزایش اعتماد به نفس انجام میگیرد.

برای اطلاع از هزینه ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت دندان در اصفهان با مطب دکتر محمد عاطفت تماس حاصل نمایید

تماس با مطب دکتر محمد عاطفت

آدرس: اصفهان، چهارراه پلیس، توحید جنوبی ،نبش کوچه کاویان ساختمان ژیوار طبقه پنجم، واحد ۵۰۴

شماره تماس :       (35) 31312834   031                   09130777300

وب سایت: https://dratefat.com

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.