چرا JBL go 3 به عنوان متفاوت ترین محصول JBL شناخته می‌شود؟

0

رپورتاژ

اسپیکر پرتابل JBL go 3 نسل سوم از سری محصولات GO از کمپانی آمریکایی JBL است.  JBL go 3 دارای ویژگی های بسیاری جالبی است که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد به عنوان متفاوت ترین محصول نسبت به دیگر محصولات کمپانی JBL شناخته می‌شود.

JBL go 3 یکی از برترین اسپیکرها در رنج قیمتی خود به حساب می‌آید.

JBLدر طراحی این اسپیکر از استایل خیابانی الهام گرفته است که در ادامه با طراحی خاص این محصول آشنا خواهیم شد.

JBL go 3 یکی از حرفه‌ای ترین محصولات JBL است که با طراحی فوق‌العاده‌ و متفاوتی که دارد ، می‌توانید از آن در هر جایی که بخواهید بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

JBL go 3 از طراحی زیبا و جمع و جور برخوردار است که به راحتی قابل حمل می باشد و حتی می‌توانید آن را داخل جیب خود بگذارید و حمل کنید.

بر خلاف مدل های قبلی سری GO  که جنس بدنه اسپیکرهای آن‌ها فلزی بود ، JBL go 3 بدنه ای پارچه ای دارد و اطراف کاپ های آن پلاستیک سیلیکونی کار شده است تا در مواقعی که اسپیکر درون دست قرار می‌گیرد ، لیز نخورد. هم‌چنین مانند دیگر محصولات JBL در این محصول نیز لوگوی برند جی بی ال در وسط آن حک شده است و زیبایی زیادی به این محصول بخشیده است.

JBL go 3 بی سیم با ویژگی قابل حمل بودن برای استفاده در بیرون از منزل طراحی شده است و برای افرادی مانند ورزشکاران ، کوهنوردان ، دوچرخه سواران و … بسیار مناسب می باشد.

نکته ایی که باعث تفاوت عمده این سری از محصولات JBL با سری های قبلی خود شده است ، در قسمت بالای این اسپیکر یک قلاب یکپارچه حلقه‌ای وجود دارد که حمل اسپیکر را آسان تر می کند و می‌توانید برای آویز کردن اسپیکر نیز از آن استفاده کنید. هم‌چنین در زیر این قلاب حلقه‌ای یک پورت Type-c جهت شارژ دستگاه وجود دارد.

بدنه‌ی این اسپیکر با دارا بودن گواهینامه بین المللی IP67 کاملا در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم است. در نتیجه در هر شرایط آب و هوایی می‌توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. شما می توانید در محیط هایی مانند کنار استخر ، دریا و یا زیر باران از اسپیکر خود استفاده کنید بدون اینکه نگران خیس شدن و نفوذ آب به درون اسپیکر خود باشید. این ویژگی به شما کمک می کند تا اسپیکر خود را در سفر ها و گردش ها همراه خود ببرید و با خیال آسوده از آن استفاده کنید

JBL go 3. برای مسافرت بهترین گزینه است زیرا در طراحی آن سعی شده‌است از کم‌ترین حجم فیزیکی استفاده شود. در نتیجه این ویژگی حمل و نقل اسپیکر را راحت تر می‌کند.

JBL go 3 در ۸ رنگ مختلف و زیبا برای هر سلیقه‌ای وارد بازار شده‌است و می‌توانید آن را در رنگ های مختلف تهیه کنید. رنگ های آن عبارتند از مشکی ، خاکستری سفید، آبی ، قرمز ، چریکی ، صورتی ، فیروزه‌ای .

کمپانی JBL اسپیکر پرتبال  go 3 را با همان ابعاد کوچک همیشگی طراحی کرده‌است ولی قدرت صدای این محصول باور نکردنی است. این اسپیکر با فناوری JBL Pro Sound  صدایی دلنشین ، همراه با بیس عمیق و اوج های واضح پخش می کند که توسط یک عدد درایور فول رنج تولید می شود.

JBL go 3 با توان خروجی ۴.۲ وات RMS صدایی با وضوح عالی و بدون نویز را پخش می‌کند.

این محصول با پشتیبانی صدا در بازه فرکانسی ۱۱۰ هرتز تا  ۲۰۰۰۰ هرتز ، توانایی پخش یک صدای شفاف و باکیفیت را دارد.

درتولید این محصول ، از آخرین ورژن بلوتوث یعنی نسخه (Bluetooth 5.1) استفاده شده است که امکان اتصال به اسپیکر را به صورت بی سیم برای شما فراهم می کند. شما می‌توانید از طریق بلوتوث به صورت بی سیم به راحتی به تمامی دستگاه های دارای بلوتوث مانند گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و … به این اسپیکر متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود از طریق این اسپیکر گوش دهید.

انرژی JBL go 3 از یک باتری لیتیوم پلیمری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل شارژ که درون دستگاه تعبیه شده است تامین می شود. شما می توانید با هر بار شارژ کامل به مدت ۵ ساعت به صورت مداوم از این اسپیکر استفاده کنید و موسیقی پخش کنید. برای شارژ کامل باتری این اسپیکر ۲.۵ ساعت زمان نیاز است که از طریق کابل شارژ و درگاه USB-C موجود بر روی بدنه اسپیکر امکان پذیر می باشد.

طراحی این اسپیکر به گونه‌ای است که دارای وزن کمی باشد تا برای استفاده در هر مکانی مناسب باشد در نتیجه این اسپیکر با وزن ۲۰۹ گرم و ابعاد 88x75x41 میلی متر تولید شده است.

از نظر فنی این محصول دارای ۱ عدد درایور قدرتمند است که این درایور با تولید امواج صوتی یکنواخت ، انحنای صدا را تا جای ممکن کاهش می‌دهد تا‌ صدایی شفاف و واضح به گوش شما برسد.

JBL go 3 با نسبت سیگنال به نویز بیشتر از ۸۵ دسی بل ، با کیفیت بسیار خوبی وارد بازار شده است.

از نظر کاربران سایت تهران اسپیکر کمپانی JBL  در طراحی JBL go 3 فوق‌العاده عمل کرده است. JBL go 3 با ویژگی هایی که دارد در مجموعه این اسپیکر را به دستگاهی که نمی‌توان عیب و ایراد خاصی از آن گرفت تبدیل کرده‌است.

از نظر کاربران یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این دستگاه ، جنس بدنه محکم و مقاوم این اسپیکر است. اگر از جمله افرادی باشید که تحرک و جنب و جوش زیادی دارید ، در استفاده از این محصول با مشکل مواجه نخواهید شد.

هنگام خرید این محصول یک جعبه با کیفیت و زیبا را خواهید دید که در آن اسپیکر بی سیم  JBL go 3 ، کابل شارژر USB-C ، کارت گارانتی و دفترچه راهنمای محصول قرار دارد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5