هزینه و قیمت مناسب ارتودنسی نامرئی

0

رپورتاژ

ارتودنسی نامرئی به دلیل اینکه بر روی دندان‌ ها مشخص نمی باشد معمولاً مورد استفاده بزرگسالان قرار می‌ گیرد. و معمولا افرادی که مشکلات جزئی در دندان دارند برای استفاده از ارتودنسی ناپیدا مناسب می باشند. این ارتودنسی در روش‌ های مختلفی انجام می‌ شود که هزینه هر کدام با توجه به جنس ارتودنسی تعیین می گردد.

به طور کلی می‌ توان گفت که ارتودنسی نامرئی یکی از بهترین و محبوب ترین روش‌ های ارتودنسی می باشد. در این روش از دستگاه‌ هایی استفاده می کنند که قابل دیدن نمی باشد و معمولاً این روش برای بزرگسال مورد استفاده قرار می‌ گیرد. زیرا این افراد تمایل بیشتری برای اینکه دستگاه ارتودنسی بر روی دندان ها مشخص نباشد دارند. البته انجام این روش برای تمامی افراد قابل اجرا نیست و بهتر است قبل از هر تصمیمی با پزشک متخصص در این زمینه مشورت نمایید. در این مطلب سعی کرده ایم در مورد ارتودنسی نامرئی، انواع و هزینه آن صحبت نماییم.

ارتودنسی نامرئی چیست؟ 

به طور کلی می توان گفت که در دندانپزشکی واژه ای به نام ارتودنسی نامرئی وجود ندارد و معمولاً افراد به دلیل اینکه دستگاه های مورد استفاده قابل دیدن نیست یا بسیار شفاف است از آن به عنوان ارتودنسی نامرئی یاد می کند. معمولاً دستگاه هایی که در این روش برای زیبایی، صاف و یکدست شدن دندان ها استفاده می شود انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها هزینه های مختلفی را دارند. اما بهتر است بدانید که تقریبا قیمت تمامی دستگاه ها ارتودنسی در یک رنج خواهد بود.

انواع ارتودنسی نامرئی: 

در واقع می‌ توان گفت که دستگاه های ارتودنسی نامرئی را به سه دسته کلی تقسیم کرده اند این دستگاه ها عبارتند از:

  • براکت های سرامیکی
  • دستگاه پشت دندان یا لینگوال
  • ارتودنسی متحرک اینویزیلاین

هزینه‌ های ارتودنسی نامرئی با توجه به هر یک از روش های بالا تعیین می‌شود پس برای دریافت این هزینه ها ابتدا باید اطلاعاتی در مورد هر یک از این روش ها داشته باشید. سعی کرده ایم در ادامه توضیح مختصری در مورد انواع روش های ارتودنسی ناپیدا و هزینه های مربوط به آن بدهیم با ما همراه باشید.

هزینه ارتودنسی نامرئی با براکت های سرامیکی: 

ارتودنسی با استفاده از براکت های سرامیکی یکی از روش‌ های ثابت می باشد که از جنس سرامیک تهیه شده است. معمولا برای بزرگسالانی که نمی‌ خواهند دستگاه ارتودنسی بر روی دندان هایشان دیده شود استفاده می گردد. در کشور ما هزینه انجام ارتودنسی با براکت سرامیکی نسبت به ارتودنسی های معمولی که فلزی می باشند بیشتر خواهد بود.

هزینه ارتودنسی نامرئی دستگاه پشت دندان یا لینگوال: 

ارتودنسی لینگوال یکی از گران ترین انواع ارتودنسی می باشد که می‌ توان گفت ارتودنسی دستگاه پشت دندان در واقع همان ارتودنسی فلزی می باشد. اما در این روش سیم ها در داخل دهان و پشت دندان ها قرار می گیرد. و هزینه ارتودنسی نامرئی لینگوال به دلیل سختی کار و زمان انجام آن بیشتر می شود. همچنین برای انجام این روش از بریس هایی که مقاومت بالاتری دارد استفاده می گردد و نیاز به مراقبت های بیشتری خواهد داشت‌. یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش قیمت این روش شده است هزینه بالای ترمیم اجزای بریس یا براکت در صورت شکستگی می باشد‌.

هزینه ارتودنسی نامرئی متحرک اینویزیلاین: 

دستگاه‌ های شفاف یا پلاک‌ های شفافی که بر روی دندان قرار گرفته می‌ گیرد را اینویزیلاین می‌ نامند. از این روش در سال‌ های اخیر بیشتر بزرگسالان برای زیبایی و صاف شدن دندان هایشان استفاده کرده‌ اند. زیرا به هیچ عنوان بر روی دندان ها قابل مشاهده نیست.

این دستگاه ها به دلیل پیشرفته علم و تکنولوژی با استفاده از اسکن های سه بعدی تولید می گردد. و برای افرادی که مشکل کوچکی در زیبایی دندان هایشان دارند بسیار مناسب می باشد. هزینه ارتودنسی نامرئی اینویزیلاین نیز مانند ارتودنسی لینگوال بیشتر از دیگر روش ها می باشد.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه های ارتودنسی نامرئی چیست؟ 

به طور کلی نمی توان قیمت دقیقی از خدمات مختلف دندانپزشکی ارائه داد. زیرا عوامل متفاوتی بر قیمت و هزینه این خدمات تاثیرگذار است. بر روی هزینه‌ های ارتودنسی نامرئی نیز عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشد این موارد عبارت است از:

  • موقعیت جغرافیایی کلینیک که می توان به شهرهای بزرگ اشاره کرد.
  • تعرفه‌ های تعیین شده توسط کلینیک و همچنین خدماتی که در آن به بیمار ارائه داده می‌ شود.
  • مهارت و تخصص دندانپزشک نیز یکی دیگر از عواملی است که در هزینه ‌های ارتودنسی نامرئی تاثیرگذار است. و معمولاً متخصصان در این زمینه هزینه‌ های مناسب‌ تری را ارائه می‌ دهند.
  • انواع سیم به کار رفته یا دستگاه هایی که بر روی دندان استفاده می‌ شوند نیز از دیگر عوامل مربوط به قیمت ارتودنسی می باشد.
  • نوع پرداخت هزینه ها (نقد یا اقساط) نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیرگذار باشد.
  • همچنین مدت زمانی که طول می کشد تا درمان کامل شود تاثیر مستقیمی بر روی هزینه‌ ها خواهد داشت.

مزایای ارتودنسی نامرئی چیست؟ 

  • پلاک های استفاده شده در این روش بسیار راحت و قابل تحمل می باشد.
  • افراد می‌ توانند پلاک های متحرک را زمانی که به یک مراسم یا جلسه مهم دعوت شده‌ اند جدا کنند.
  • مسواک زدن و تمیز کردن دندان ها بسیار راحت می باشد.
  • فرد می‌تواند به راحتی غذا بخورد.
  • ارتودنسی های معمولی دارای براکت ها و سیم‌ های است که غذا در بین آن ها گیر می کند و به همین دلیل موجب پوسیدگی دندان می شود اما در ارتودنسی نامرئی این مشکل وجود ندارد.

برای ردیف کردن دندان های نامنظم در اصفهان و یافتن بهترین دکتر شاید نیاز به صرف زمان زیادی داشته باشید اما ما می توانیم یکی از بهترین متخصصین ارتودنسی اصفهان را به شما معرفی کنیم دکتر محمد علی ناصری متخصص ارتودنسی و انجام ارتودنسی شفاف در اصفهان را ایشان به بهترین شکل انجام میدهند.

برای اطلاع از قیمت های ارتودنسی در اصفهان و تعرفه های آن با شماره تماس مطب دکتر ناصری تماس بگیرید و نوبت خود را هم ثبت کنید.

راه های ارتباط :

www.drmohammadnaseri.com

09130211313

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5