راهنمای خرید بلیط هواپیما ارزان

0

رپورتاژ

در سال‌های اخیر خرید بلیط هواپیما از طریق آنلاین، سریع و راحت انجام می‌شود. اما چطور ارزان‌ترین بلیط هواپیما را در کمترین زمان پیدا و خریداری کنیم؟

انتخاب بهترین زمان و فصل

فرقی نمی‌کند سفر داخلی یا خارجی بخواهید بروید؛ قبل از خرید بلیط حتما کمی اطلاعات درباره فصل‌های شلوغ و پرمسافر مقصد داشته باشید و ببینید کدام فصل برای سفر مناسب‌تر است. حتی اگر هم در آن تاریخ‌ها خواستید سفر کنید، حتما در نظر بگیرید که خرید بلیط هواپیما راحداقل 2 ماه زودتر انجام دهید. چرا که هرچه نزدیک‌تر به تاریخ پرواز بلیط را خریداری کنید، هم امکان پر شدن ظرفیت هواپیما وجود دارد و هم ممکن است مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید. روزهای آخر هفته، تابستان، تعطیلات، و یا زمان‌های برگزاری نمایشگاه، زمان‌هایی هستند که قیمت بلیط هواپیما به نسبت دیگر روزها گران‌ترند.

بررسی ایرلاین‌ها

بسیاری از مسیرهای هوایی توسط چندین ایرلاین و شرکت هواپیمایی ارائه می‌شود. برای مثال، در برخی از ایرلاین‌ها مسافران میزان بار کمتری را اجازه دارند به هواپیما بدهند، برای همین هم قیمت بلیط‌هایشان به نسبت دیگر پروازها ارزان‌تر است. همچنین در بعضی از شهرها که دو یا چندین فرودگاه دارند، بلیط هواپیما با توجه به اینکه در کدام فرودگاه به مقصد می‌نشیند فرق می‌کند.

چارتری، سیستمی، یا لحظه آخری

بلیط‌های چارتری در مقایسه با بلیط هواپیما سیستمی، ارزان‌تر هستند. اگر تصمیم و برنامه سفرتان قطعیست، با توجه به بودجه و هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بلیط سیستمی یا چارتری را خریداری کنید. اما اگر سفری از پیش برنامه‌ریزی نشده دارید، بررسی بلیط‌های لحظه آخری را هم انجام دهید تا اقتصادی و مقرون به صرفه‌تر پرواز کنید.

خرید بلیط هواپیما با تخفیف

یکی از سایت‌های مطمئن که برای خرید بلیط هواپیما و بر روی ایرلاین‌های معتبر تخفیف دارد، اسنپ‌تریپ است. با وارد کردن مبدا و مقصد، لیستی از پروازها برایتان نمایش داده خواهد شد. با استفاده از فیلترهای قیمت و ایرلاین می‌توانید لیست پروازها را دسته‌بندی و مرتب و بلیط مورد نظرتان را در زمان کمتری پیدا کنید. گزینه‌ی کمترین قیمت هم لیست را از بلیط‌های ارزان‌‌تر به گران‌تر نشان می‌دهد و در تقویم قیمتی، بهترین روز و تاریخ را برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد تهران می‌توانید ببینید. اطلاعات مربوط به کنسلی، میزان جریمه، شماره پرواز، و نوع کلاس هواپیما هم در سایت اسنپ‌تریپ قرار داده شده تا با اطلاع کامل نسبت به خرید بلیط اقدام کنید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته ارائه می‌شود و با عضویت در خبرنامه از تازه‌ترین تخفیف‌ها مطلع خواهید شد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.