10 انتخاب مناسب از کادوهای شخصی برای دوستداران قهوه

0

رپورتاژ

هدیه دادن و انتخاب کادو همیشه موضوعی لذت بخش و در عین حال سخت است. بنابراین شما باید علایق فردی را که می‌خواهید به او هدیه بدهید به خوبی بشناسید و با توجه به نیازها و علایقی که دارد به او کادو بدهید. برای مثال افرادی که به قهوه علاقه زیادی دارند، از هر چه که در ارتباط با قهوه باشد؛ لذت می‌برند. ما در این مطلب چند پیشنهاد جذاب به شما در این زمینه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

  1. آسیاب کننده قهوه

زمانی که فردی عاشق قهوه باشد دوست دارد خودش دانه‌های قهوه را آسیاب کند بنابراین خرید یک آسیاب کننده یا گریندر می‌تواند برای او جذاب باشد. بسیاری از آسیاب‌ کننده‌های جدید در بازار دارای نمایشگر الکترونیکی هم هستند که زمان آسیاب را بر روی آنها نمایش می‌دهد. البته این دسته از آسیاب ها کمی گران‌تر از انواع معمولی آن است.

  1. فرنچ پرس

فرنچ پرس هم هدیه دیگری است که نوعی قهوه ساز دستی به شمار می‌رود. این هدیه برای افرادی که به صورت مرتب قهوه می‌خورند و برای آنها تبدیل به یک عادت روزانه شده بسیار گزینه کاربردی است.  فروش فرنچ پرس در بازار بسیار زیاد است و انواع مختلفی از آن با قیمت‌های مختلف وجود دارد که از میان آنها به فرنچ پرس، قهوه ساز فیلتردار، اسپرسو ساز، نسکافه ساز، قهوه ترک ساز و قهوه ساز دو نفره می‌توان اشاره کرد.

در میان همه اینها فرنچ پرس در تهیه  قهوه و دمنوش بسیار سریع عمل کرده و شما برای خرید آن می‌توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. انواع طراحی‌های زیبا برای فرنچ پرس در بازار وجود دارد که شما با توجه به سلیقه فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید می‌توانید اقدام به خریداری آن کنید.

  1. ماگ مسافرتی

ماگ مسافرتی که بیشتر ما از آن به عنوان فلاسک هم یاد می‌کنیم می‌تواند هدیه خوبی باشد. البته فلاسک با ماگ بسیار متفاوت و بزرگتر از آن است. جنس ماگ مسافرتی از فولاد ضد زنگ است که دارای یک عایق بندی اضافی برای حفظ گرمای قهوه است. این ماگ‌ها طراحی جذابی داشته و درب مغناطیسی آنها و عدم نشت به بیرون موجب می‌شود تا این وسیله یکی از بهترین هدیه‌ها برای افرادی باشد که عاشق قهوه هستند.

  1. فندک با طرح قهوه

فندک هم یک گزینه کاربردی دیگر برای هدیه دادن است. حتی اگر فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید سیگاری هم نباشد؛ حتما فندک در جاهایی به درد او خواهد خورد. شما می‌توانید فندکی خریداری کنید که دارای طرح دانه‌های قهوه و یا به شکل فنجان قهوه است. انتخاب یک مدل فندک زیپو با طرح دلخواه و رنگ‌های پر طرفدار مشکی، طلایی یا ساده به همراه یک ست  فنجان قهوه خوری اورجینال می‌تواند گزینه بسیار جذاب و دلچسبی باشد.

  1. پک قهوه

یکی دیگر از گزینه‌هایی که خودتان هم به سلیقه خودتان می‌توانید اجزا داخل آن را انتخاب کنید؛ انتخاب یک پک قهوه مناسب است. شما می‌توانید از انواع با کیفیت قهوه در این پک استفاده کنید و در کنار آن هم از گزینه‌های جذاب دیگر مانند شکلات، عروسک و غیره استفاده کنید. این کار را می‌توانید مطابق با سلیقه فردی که می‌خواهید برای او هدیه بگیرید انجام دهید. این پک‌ها معمولا شکل جذابی دارند و ظاهر جذاب هدیه شما می‌تواند همواره شما را در ذهن فردی که به او هدیه می‌دهید ماندگار کند.

  1. پازل طرح قهوه

پازل قهوه هم هدیه دیگری است که زمانی که شما احتمال می‌دهید که فرد مورد نظر شما همه این ابزار مرتبط با قهوه را دارد، می‌توانید به سراغ این گزینه بروید. این وسیله یک سرگرمی بسیار خوب برای عاشقان قهوه است که هم بازی می‌کنند و هم لذت می‌برند. زمانی که این پازل تکمیل شده و قاب شود می‌توان آن را در جایی که قهوه میل می‌شود، آویزان کرد. این هدیه همواره شما را در ذهن هدیه گیرنده ماندگار خواهد کرد و با هر بار دیدن تابلو به یاد شما خواهد افتاد.

  1. شمع با عطر قهوه

شمع‌هایی در بازار وجود دارند که به هنگام سوختن به دلیل ترکیبی از اسانس قهوه که در آنها وجود دارد فضا را با بوی قهوه معطر می‌کنند. افرادی که قهوه دوست دارند عاشق عطر و بوی قهوه هستند و این گزینه برای هدیه دادن به آنها بسیار جذاب خواهد بود. این شمع‌ها بسیار تمیز و بدون دوده می‌سوزند و زمان سوختن برخی از انواع باکیفیت آنها تا 60 ساعت است. این شمع‌ها جنبه تزئینی هم دارند و شما می‌توانید آنها را بر روی میز، قفسه کتابخانه و غیره قرار دهید.

  1. قهوه ساز فرانسه

دستگاه‌های قهوه ساز فرانسه برای هدیه دادن  مقرون به صرفه هستند و می‌توانند در عرض چند دقیقه یک فنجان قهوه خوشمزه را به شما تحویل بدهند. این قهوه سازها دارای طرح و حجم‌های متفاوتی بوده و در هنگام خرید بهتر است از کیفیت آنها مطمئن شوید و با ویژگی‌های یک قهوه ساز خوب در این مطلب آشنا شوید. بدنه قهوه ساز باید نسبت به حرارت بالا مقاوم باشد و جنس فیلتر خوبی داشته باشد. جنس فیلتر قهوه ساز نقش مهمی در عطر و طعم قهوه‌ای که تهیه می‌کنید خواهد داشت. به همین دلیل فیلترهای باکیفیت کمک می‌کند تا یک فنجان قهوه سرشار از عطر و طعم واقعی قهوه باشد.

  1. انواع تی شرت و هودی طرح قهوه

همیشه کادوها نیاز نیست که عطر و بوی واقعی قهوه را به مشام برسانند. بلکه خرید برخی از وسایل مانند لباس یا هودی و غیره که طرح قهوه بر روی آنها باشد هم می‌تواند در عین جذابیت برای عاشقان قهوه بسیار به صرفه هم باشد. زمانی که شما این هدیه را می‌دهید فرد مورد نظری که به او هدیه می‌دهید به هنگام نوشیدن یک قهوه داغ اگر این لباس را به تن داشته باشد؛ ترکیب جالبی خواهد شد.

  1. ست قاشق قهوه

قاشق‌های قهوه با طرح‌های متنوع قلب، گل و غیره نه تنها کاربردی هستند بلکه به صورت ظریفی احساس شما را هم به فرد مقابل بیان خواهند کرد. این قاشق‌ها دارای اندازه مناسبی برای هم ‌زدن یک مکعب قند در یک فنجان قهوه هستند. شما می‌توانید از قاشقق‌هایی خرید کنید که از جنس استیل و مقاوم در برابر ماشین ظرفشویی هستند و به راحتی شسته شده و خراب نمی‌شوند. از این قاشق‌ها می‌توان برای خوردن بستنی و نوشیدن چای هم استفاده کرد.

نویسنده: وحیده امینی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.