مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ استودیو: قوی‌ترین سرفیس تاریخ برای افراد خلاق، برنامه‌نویسان و تولیدکنندگان محتوا

طراحی جدید و عجیب این لپ‌تاپ توجه همه را به خود جلب کرده است.

0

محصول غافل‌گیرکننده مایکروسافت در مراسم امشب، محصول جدید Surface Laptop Studio بود. یک لپ‌تاپ با فرم فکتور و طراحی کاملا جدید که به گفته این شرکت قوی‌ترین و بهترین سرفیس تاریخ مایکروسافت است.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو را می‌توان جانشینی برای سرفیس بوک ۳ دانست اما نه با یک صفحه‌نمایش جداشدنی؛ بلکه با یک صفحه‌نمایش که تغییر حالت می‌دهد و می‌تواند تبدیل به تبلت شود.

در دستگاه‌های ۲ در ۱ معمولا شاهد یک لولای ۳۶۰ درجه هستیم ولی مایکروسافت در یک طراحی جدید و عجیب، لولا را طوری طراحی کرده است که صفحه‌نمایش روی صفحه‌کلید قرار می‌گیرد!

قیمت لپ‌تاپ استودیو از ۱۵۹۹.۹۹ دلار آغاز می‌شود؛ قیمتی که برای لپ‌تاپی با توصیفاتی که مایکروسافت می‌کند؛ چندان بد نیست. به نظر ما، سرفیس لپ‌تاپ استودیو، رقیب مک‌بوک اپل است؛ چون در بسیاری از بخش‌ها مانند بدنه نقره‌ای و آلومینیومی خوب مشابه هم هستند.

طراحی این لپ‌تاپ بسیار هوشمندانه است و مایکروسافت ایده آن را بسیار زیباتر از آنچه در سایر لپ‌تاپ‌ها دیدیم؛ پیاده‌سازی کرده است. فقط برخلاف سرفیس استودیو رومیزی، استودیو لپ‌تاپ نمی‌تواند صفحه‌نمایش را در هر زاویه‌ای نگه دارد.

شما می‌توانید نمایشگر را در سه حالت تنظیم کنید؛ لپ‌تاپ، کاملا مسطح به عنوان یک تبلت و حالتی زاویه‌دار که روی صفحه‌کلید قرار می‌گیرد ولی ترک‌پد قابل استفاده است. آهنرباهایی در لپ‌تاپ استفاده شده است که به تنظیم نمایشگر در محل مناسب کمک می‌کنند.

صفحه‌نمایش این دستگاه ۱۴.۴ اینچی لمسی با نسبت تصویر ۳:۲ و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است (۲۰۱ پی‌پی‌آی). از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی سود می‌برد و البته با Surface Pens کار می‌کند. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش بسیار نازک هستند و شاهد یک دوربین Windows Hello هم برای لاگین به ویندوز در بالای صفحه‌نمایش هستیم.

مایکروسافت می‌گوید این دستگاه در تشخیص چهره بسیار خوب عمل می‌کند و برای کاربردهایی مانند زوم و ویدئو کنفرانس به طور عالی روشن می‌شود. ۴ بلندگو در بدنه لپ‌تاپ کار گذاشته شده است و از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو دارای دو درگاه Thunderbolt 4 USB-C به همراه جک هدفون و کانکتور سرفیس است ولی از اسلات اس دی کارت خبری نیست.

این لپ‌تاپ با پردازنده‌های Core i5 و Core i7 نسل ۱۱ اینتل عرضه می‌شود (به طور مشخص مدل i5-11300H و i7-11370H با مصرف ۳۵ وات) و دارای کارت گرافیک Xe یکپارچه و GPU انویدیا GeForce RTX 3050 Ti ویژه لپ‌تاپ به همراه ۴ گیگابایت رم گرافیگی عرضه می‌شود. شما می‌توانید مدل‌هایی با ۱۶ تا ۳۲ گیگابایت رم LDDR4x نیز خریداری کنید. فضای ذخیره‌سازی این دستگاه هم از ۲۵۶ گیگابایت آغاز می‌شود و تا ۲ ترابایت افزایش خواهد یافت.

مشتریان سازمانی می‌توانند مدلی با کارت گرافیک RTX A2000 انویدیا و ۴ گیگابایت رم GDDR6 نیز خریداری کنند.

این مشخصات نشان می‌دهند که مایکروسافت لپ‌تاپ استودیو را بیشتر برای طراحان و سازندگان محتوا تدارک دیده است تا گیمرها. قدرت زیادی در این لپ‌تاپ جمع شده است اما بیشتر برای برنامه‌نویسان و افراد خلاق به درد می‌خورد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…
منبع theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5